2023. feb 03.

Novellista interjúja

írta: Nilla30921008
Novellista interjúja

Imádok fantáziálni. Szeretem ezeket barátaimnak is elmesélni. Amikor támad egy jó ötletem, ami nekem tetszik, leírom, hiszen nem tudok mindig minden barátommal egy időben és egy helyen lenni. Mindenkinek megvan a saját élete és ez így is van rendben.
Leírom hát és szétküldöm. Ha sikerült a mese és van akinek tetszik, már megérte. Nekem is szórakozás és annak is akinek tetszik. Van mikor több pozitív visszajelzést is kapok, meg ötletet is. Ötletet arra vonatkozóan, hogy ki mit tenne másként, vagy ki mit gondolna jobbnak. Persze nem mindig szívlelem meg a tanácsokat, bár mindegyiküknek ajándékba adom, így ha valamelyiküknek másként tetszik jobban, majd átírja. Nekem meg az a tudat az ajándék, hogy szereztem pár kellemes percet nekik. Nem várok érte hálát persze, bár mindegyiktől kapok néha valamit. Hol egy nyakéket, hol egy megunt, de szép bögrét...
Egyik barátnőm egyszer vidáman és boldogan köszönte. Tetszett nekik az ötletem méghozzá annyira, hogy ki is próbálták, amiről írtam.
 
Egy alkalommal kaptam egy mail–t, felkérést egy  interjúra. Cikket szeretne írni egy újságíró arról, hogyan írok, honnan veszem az  ötletem, stb. Elfogadtam a felkérést és olyan időpontra kértem a látogatását, amikor a férjem is itthon lesz. Egy szombat délelőttre.
Igaz, hogy már hónapok óta ki sem látszik a munkából, de a hétvégeket mindig együtt töltjük. Esténként is fáradt a drágám, hagyom pihenni őt. Hétvégén általában barátainkat és szüleinket látogatjuk meg. Van amikor mi fogadjuk őket. Szombatra sikerül magát általában annyira kipihennie, hogy este szeretgetjük egymást. Bár az elmúlt negyedévben egyszer sem sikerült eljutnunk az ágyig kettesben.
Elérkezett az interjú reggele. Csakhogy férjemnek azon a héten sajnos szombaton is túlóráznia kell.
Indulása előtt rákérdeztem.
– Szívem, nem tudnál elkéredzkedni csak egy kis időre? Megígérted, hogy itthon leszel legalább annyira…
Nem hagyta befejeznem a kérdést.
– Sajnálom drágám, de az  nem megy. Egyébként is azt mondtad, hogy egy nő jön. Ha mégis gond lenne hívj fel, vagy szólj át Petinek a szomszédba. Khm… Lehet, hogy az a fiú egyébként is szívesen itt lenne. Elég kanosnak látszik mostanában. Két nővel meg pláne – nevetgél.
– Szemét vagy, tudod?! Nem olyanra gondoltam, de szerettem volna, ha a cikket megjelenés előtt átolvasod te is, ne legyen már benne lejáratás vagy olyan, amit nem szeretnél te sem.
– Ne haragudj, csak vicceltem előbb. De tudod, hogy megbízok benned. Viszont ha muszáj lenne, természetesen jövök, csak hívj, ok?
– Ok, szeretlek. Vigyázz magadra!
 
Amint elment a párom jött egy sajnálkozó mail Gyöngyitől. Ő készített volna interjút velem. Sajnos ő beteg lett, így egy fiatal kollegája helyettesíti majd, de ne aggódjak, mert a srác, Sanyi nagyon profi.
Visszamondanám, de nem árt egy kis hírverés a készülő könyvemhez és egyébként se biztos, hogy sikerülne, mert Sanyi már elindult a szerkesztőségükből.
Kellemetlen helyzet. Azzal vigasztalom magam, hogy tulajdonképpen mindegy ki érkezik,  mert a cikk a lényeg. Persze jobb lett volna Gyöngyi, mert mi nők egymás között ilyen témában jobban megértjük egymást. A téma ugyanis az erotika. A blogomban közzétett írások is zömmel erotikáról szólnak és a regénynek is ez a témája.
 
Megérkezik Sanyi. Szimpatikus srác és nem is annyira fiatal, mint Gyöngyi írta.
–  Üdvözlöm. R. Sándor vagyok, de a barátaimnak Sanyinak hívnak.
– Helló. K. Erika vagyok, de nem bánnám, ha nem hívna Erinek, mert azt ki nem állom. Rendben?
– Ok. Erika egyébként is olyan szép név, amit nem is kell becézni, de ha kérhetem engem szólítana Sanyinak?!
– Természetesen. Nos, az az igazság, hogy kolléganőd elmondása alapján attól tartottam, hogy egy  tapasztalatlanabb újságíró jön. Kellemes meglepetés, hogy nem kezdőt küldtek – mosolygok rá kedvesen, de  visszafogottan – Hány éve is kezdte a szakmát?
Közben hellyel kínáltam az íróasztal mellett, ahol én is írni szoktam. Ezzel mellém kerül majd, de muszáj ezt, mert biztosan bele akar nézni a készülő könyvem piszkozatába és neki is kell a hely az asztalon a jegyzeteléshez.
– Három és köszönöm a bókot. Olyan sok tapasztalatom nincs, de igyekszem. A témában viszont sokkal több tapasztalattal rendelkezem.
Elpirultam, egy kicsit. Ez most flörtöl velem? Jobban megnéztem és lehet, hogy csak azért  láttam vonzónak, mert hónapok óta nem voltam kettesben idegen férfival és legalább ugyanannyi ideje csak írtam az erotikát, de nem gyakoroltam.
– Mos, ebben akkor hasonlítunk, mert én is három éve kezdtem ezt a hobbit. Talán életkorban is hasonlítunk. Megkérdezhetem, hány éves vagy?
– Természetesen. Én úgy szoktam interjút készíteni, hogy inkább baráti beszélgetésnek tűnjön, ne munkának. Egyébként 30 éves vagyok.
– Nahát! Ez már tényleg érdekes, mert én is annyi múltam épp nemrégiben.
– Akkor, ha nem veszed tolakodásnak, akár tegeződhetnénk is. Elvégre baráti beszélgetésre gondoltunk és a téma is könnyebben adná magát, ha nem magázódunk.
– Rendben kedves Sanyi.
Felállt és magával húzott engem is majd két arcra puszi és helyet foglalt ismét. Meglepetésemben, nem tudtam mit tegyek. Erre nem számítottam és nem viszonoztam a puszit, de ő meg se várta. Ezek szerint nem vár el tőlem semmit – helyeseltem magamban.
– Jajj, de udvariatlan vagyok. Idekészítettem egy kis teasüteményt. Kérsz esetleg kávét?
– Ó, köszönöm, az jól esne. Feketén, két cukorral, ha lehet.
– Pillanat és hozom. Addig ha gondolod, fusd át a laptopon a készülő novellát. Ne lepődj meg a címen. A háziasszony képzés ebben az esetben nem a sütés–főzés tudományának elsajátításáról szól – mondtam zavarban.
Igen, határozottan jobb lett volna ezt a témát egy nővel kitárgyalni.
 
Hamarosan visszaértem, ő addigra túl volt a bevezetőn és éppen egy szerelmes jelenetet olvasott. Fel se emelve a fejét rám kérdezett.
– Úgy tudom férjnél vagy. Ezt mind megcsináltátok férjeddel valamikor, ugye?
– Az erotikus részre gondolsz?
– Igen.
– Háát… Nem. Ez a könyv nem rólam szól.
– És mi a helyzet veled? Úgy értem, ha nem a férjeddel…
– Nahát! Micsoda pimaszság!
– Ó, bocsánat. Igazából arra gondoltam, hogy kellemes lehet neked, ha a férjeddel ilyen változatos a szexuális életed.
– Az igazság az, hogy nem annyira. Sajnos mostanában elég sokat dolgozik a drágám és… Hogy is mondjam. Eléggé egysíkú a szerelmi életünk. De hogy jön ez ide? Mondtam, hogy nem rólam szól.
– Igen, de ha senkivel nem csináltál hasonlót sem, akkor honnan tudhatod, hogy mindezt meg lehet így csinálni ahogyan írod?
– Nos, a fantáziám…
– Ugye azt tudod, hogy más a fantázia és más a valóság?! Nem gondoltál arra, hogy esetleg ezeket valakivel kipróbáld?
– Már mondtam, hogy férjem elég elfoglalt…
– És más férfival?
– Nem, nem gondoltam ilyenre.
– Ugye a neved jelentése egy virág?
– Igen, tudom.
– Az arcod is szép mint egy virág. Gondolom a puncid is csodás. Tudod miért vagyok még mindig egyedülálló?
Csóváltam a fejem, mert nem mertem megszólalni, időközben annyira közel jött hozzám. A kezem hirtelen odarántotta a nadrágja elejére. Forró és kemény volt.
– Azért mert rád vártam. Olvastam mindent, amit írtál és amikor megtudtam ezt a lehetőséget, elhappoltam Gyöngyi elől a munkát.
El akartam húzni a kezem, de erősen tartotta és a tenyeremmel simogatta magát.
– Reméltem, hogy nem mész férjhez és amikor találkozunk belém szeretsz. De így se adtam fel a reményt. Tudod mit fogunk most csinálni? A legújabb könyvedben leírtakat ültetjük át a gyakorlatba. Ha nekünk sikerül, akkor másnak is. Úgy legalább senki sem mondhatja azt, hogy ez lehetetlen. Ezt tesszük és ezt fogom megírni a cikkben. Ha nem adják ki, akkor sincs gond. Felteszem én is saját blogba és mellékelek majd néhány részletet a videónkból. A szereplők névtelenek lesznek. Senkinek sem kell megtudnia, hogy mi vagyunk.
–  Ne csináld ezt kérlek…
Sanyi nem hagyta annyiban. Ő volt az erősebb. Számba tuszkolta a farkát és mikor úgy gondolta, már nem ellenkezek, 69–be helyezte a testünket. Amikor nem szoptam akkor erősen elverte a fenekem. Talán az volt az a szükséges kis fájdalom, amitől tényleg beindultam. Ő is észlelte ezt természetesen, mert így már nem csak a saját nyála  miatt voltam nedves.
Aztán egy idő múlva felolvasta nekem az első szexjelenetet, közben csinálta is velem. Amikor nem volt elégedett azzal amit tettem, mindig kitalált valamit, amiről úgy gondolta, hogy fájdalmat okoz és majd attól engedelmesebb leszek. Egy idő után már direkt másképp tettem bizonyos dolgokat, hogy ösztönözzön. Az a pár paskolás, csipkedés valódi ösztönzést jelentett.
A mérete átlagosnak volt mondható, fájdalmas tehát emiatt sem lett a jelenetek eljátszása. Végig csináltatott velem mindent amiről írtam. Sajnos a fantáziámban a popsiszexről is írtam, így természetesen azt is ki kellett próbálnunk. „Csak a demonstráció kedvéért” – mondta ő.
A férjemmel nem terveztünk gyereket. Beszéltünk ugyan róla, de ő mindig halogatta. Fantáziámban persze nagyon élveztem, amikor arról írhattam, hogy bele élvez valaki a főhősnőmbe. Olyankor elképzeltem magam is abban a helyzetben és ilyenkor felizgultam. Vágytam arra, hogy érezzem magamban a spriccet. Egy gyerekre is vágytam, de nem mertem ellentmondani férjemnek. Sanyi a jelenetek leírását követve két alkalommal is részesített ilyen gyönyörben. Ténylegesen élveztem és eszembe jutott, hogy van itthon esemény után tablettám. Csak el ne felejtsem bevenni, mert furcsa lenne, hogy miközben férjem kizárólag óvszerrel hajlandó közösülni – már amikor persze nem volt fáradt a túlóráktól – mégis teherbe esek.
 
Miután Sanyinak harmadszor is volt ejakulációja, akkor érkeztünk el egy hármasról megírt jelenethez.
– A csudába, senki nem jut eszembe aki alkalmas lenne e jelenet demonstrálásához. Főzz egy kávét kérlek, addig hátha eszembe jut.
– A férjem azt mondta, ha valami baj van szóljak a szomszéd srácnak, Petinek. Ő szinte mindig itthon van.
– Ó, gondolod ő segítene nekünk?
– Nem tudom. De amikor ideköltöztünk, burkolt ajánlatot tett. Valahogy úgy, hogy számíthatok rá mindenben és hogy ezt sose felejtsem el.
– Lefeküdtél vele?
– Dehogyis! Mondtam már, hogy más a fantázia és más a valóság.
– Akkor most valóra váltjuk minden fantáziádat, ok? Hívd át Petit. Meglátjuk alkalmas–e a feladatra.
– De mégis, hogy képzeled? Ajánlkozzak fel? Azt már nem!
– Csak hívd át. Vegyünk valamit magunkra előbb. Készüljünk fel. Nem akarjuk elijeszteni a fiúcskát, igaz? – adta ki a parancsait Sanyi és én nem mertem ellenkezni. Vagy talán már nem is akartam. Úgy gondolom erre az időre, már egyet tudtam érteni mindazzal, amit utolsó mondataival mondott. Felkészültünk hát és rácsörögtem a szomszéd srácra.
 
Peti melegítőben is izmosnak tűnt. Amikor meglátott engem egy szál köntösben, azonnal látszott a tetszési indexem.
Sanyi pedig leültette, elmondta neki, hogy ő újságíró és miattam van itt. Cikket kell írnia a munkásságomról, de felmerült benne, hogy talán nem is igaz amit írok.
– Persze – mondta Peti – hisz az csak fantázia. Ugye Erika?
– Aha – bólogattam komolyan.
– Igen, de egy fantázia is akkor jó, ha a nagyközönségnek hihető. Erika meg azt mondta, hogy egyiket se próbálta ki, amit leírt.
Nem javítottam ki, hogy ez nem igaz, hiszen ha semmit se csináltam volna, akkor ő lett volna az, aki elveszi a szüzességem. Erre pedig nem volt esélye. Illetve csak a popsimnál.
 
 
 
 
A vége az lett, hogy mikor éppen nagyban szendvicseztünk, beállított a férjem. Sanyi elmondta neki, hogy azért csaltam meg, mert neki nem kellettem. Ezután válás lett és minden este szex vagy Sanyival, vagy Petivel. Azóta két gyerekünk is lett. Hogy melyiknek ki az apja, azt nem  tudjuk. De azt mondták az nem lényeges, mert mindketten szeretnek és a fő, hogy szültem nekik két gyereket is. Többre sajnos nincs esélyem, mert a második szülésnél komplikációk léptek fel.
De ma is ugyanúgy szeret mindkét férfi mint 4 évvel ezelőtt. Én meg ma se tudom eldönteni, melyiket szeretem jobban. De ennek sincs jelentősége, mert mindenki megkapja mindig, amit akar.
 
 
 
 
 
 

Szólj hozzá

erotika anál megcsalás hármas DP