2023. máj 21.

Valaki egyszer...

írta: Nilla30921008
Valaki egyszer...

... a szememre vetette, hogy kevés a párbeszéd a sztorikban. Nahát!

Nemrég találtam egy videót. Nagyon aranyos és egyszerű.

Röviden annyi, hogy a vezérigazgató meghívja a fiatal beosztottját magukhoz, beisznak, a főnök elalszik, a neje meg rámászik a fiatal beosztottra és az idő nagy részében kefélnek. Érdekes, és ari meg azért, mert a srác az aki ellenkezik, mondván, hogy
– Nekem barátnőm van és szeretem őt. Magának meg férje aki az én főnököm.
– Nem tehetjük meg ezt, meg azt sem…
– Na azt meg már végképp nem!
– Na, de… Tényleg ezt akarja tőlem, hogy még a popsijába is? Rendben, de csak egyszer és csak a maga kedvéért. Senki másnak nem tenném meg, de maga annyira édes.
– Irigylem a főnököm. Jövő héten is azt kérte, hogy jöjjek el vele. Mit szólsz? Szeretnéd?"

A nő meg folyamatosan udvarol.

– Nagyon szép a farkad.
– Sohasem láttam még ilyen szép faszt!
– Csókolj meg kérlek. Ugye neked is jó?
– Remélem élvezed a puncim! Annyira jó, amikor bennem vagy.
– Dugj meg kérlek hátulról is. Nem, most csak a puncimban akarlak érezni. Így ni! Elérte a faszod a méhemet.
– Na most próbáld meg a popsimba. Nem megy? Nem baj, akkor majd én teszek egy próbát, ok? Hogyan? Először nyalni akarsz? Ok, de… Már mindegy, annyira jól csinálod. Abba ne hagyd! Ja, azt majd utána, előbb muszáj kinyalnod. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tudsz.
– Na, akkor most… Beteszem, ne félj, csak kell egy kis idő. Ide eddig még a férjem se jutott be, de most muszáj megcsinálnom. Meg tudom tenni! Biztosan! Látod? Már majdnem teljesen bent van a popsimban.

 

Azt gondolnám, hogy ennyi párbeszéd elég is egy sztoriban. Mármint egy erotikusban a valóságban. Néha még sok is, persze nem olyan rövid idő alatt, mint ahogy Te kedves olvasó ezt végig  olvastad. Mindennek meg kell adni a módját és mindig, mindent a helyére kell illeszteni. A párbeszédre gondoltam. De alkalmazható ez másra is, közös megegyezéssel természetesen. :)

Szólj hozzá