2023. aug 29.

Hogy milyen disznók a pasik?!

írta: Nilla30921008
Hogy milyen disznók a pasik?!

Az alábbi sztori kitalált és gyomorforgató! Mindenki csak saját felelősségére, és szigorúan diétáskóla elfogyasztása után betűzze.

Kutyival

Van egy kedves kutyusom. Nagyon szeretem. Elvittem sétáltatni, de elfáradtunk mindketten. Elég távolra keveredtünk hazulról, egyikünknek sincs kedve haza kutyagolni. Az eső épp most kezdett el esni. Szerencsére ismerős a környék és jár erre busz néha. Párszáz méterre látok is egy megállót. Beállunk és várunk. Fedett megálló, ha nem is jön busz, legalább nem ázunk.
Óriási szerencsém van! Jön egy busz. Még nagyobb mert, hogy meg is áll. A legnagyobb szerencsémnek pedig azt tarthatom, hogy egy nagyon dögös pasi ül a „bakon”.
Rámosolygok, miközben fellépek a lépcsőre. Készíteném a pénzt, mire ő mogorván rám szól.
– Tessék leszállni. Kutyák nem utazhatnak a buszomon.
– De van rajta szájkosár. Vagyis mindjárt lesz és… – veszem elő a szájkosarat a zsebemből. Kicsim ugyan nem szereti. Nem szokott hozzá, de tőlem elviseli.
– Akkor sem maradhat. Mi lesz ha összerandítja a buszomat?! Tessék csak leszállni! Várnak az utasok.

Belesek a busz belsejébe. Senki sem utazik most éppen.

– Kérem. Senki sincs most itt, csak mi vagyunk. Ígérem, hogy semmi gondot nem okozunk. Esik az eső és messze lakunk.
– Sajnálom. Nem is attól félek, hogy te piszkítod be az ülést – kacsint rám.

No, ha kacsingat van még remény! Én is átváltok bizalmasabbra.

– Tudod, ő igazából nem is kutya.
– Na ne mondd! Hát látom…
– Csak azt látsz amit akarsz – kacsintok most rá én.
– De ha nem kutya, akkor micsoda?
– A szexjátékszerem – felelem halkan, szemlesütve, mint aki óriási titkot árul el.
– Úgy érted? – és itt függőben hagyja a gondolatot.
– Aham. Épp nemrég végzett velem és utána elvégezte a saját dolgát is. Szóval az ő nevében is vállalhatom a felelősséget a tisztaságra.
– Azta… Te aztán nem semmi kiscsaj vagy! De tudom, hogy a kutyáknál nincs garancia a tisztaságra. Szálljatok hát le, ok?
– Figyelj, megduplázom a jegyárat. Mindkettőnk esetében. Jó?
– Ez nem pénzkérdés nálam – közli, de látom az arcán, hogy kigondolt valamit.

Hát azok után, hogy azt mondtam neki, hogy megdugott a kutyám, gondoltam a szex neki velem úgyis kizárt. Csakhogy mintha felizgatta volna a pasit, mert a nadrágja eleje egyre inkább dudorodik.
Egy próbát megér ez az ötlet is. Mire rájöhetne, hogy „üres” vagyok most belül, addigra ő úgyis megtölt, ha nem riad vissza.

– Értem. Nem pénzkérdés. Meg akarsz engem dugni?
– Tessék?
– Jól van, felejtsd el…
– Nem, nem! Ha már kimondtad… Rendben. Ez jó lesz viteldíjként – méri végig a testem.

És sikerült végül hazautaznunk busszal. A pasit nem zavarta a tudat, hogy őelőtte egy kutya járt bennem. Jól megdugott a buszban. Mondjuk én se tiltakoztam.
Na de, egy kutya után?!
Ugye milyen disznók a pasik? 😀

Szólj hozzá