2022. már 25.

Iskolai korrepetálás

írta: Nilla30921008
Iskolai korrepetálás

지14깐,拿

Rossz kislány voltam, nem tanultam rendesen. Suli után bent kellett maradnom a matekteremben. Jön majd valaki a felsősök közül aki korrepetál.

Egyszer csak beállít az iskolai focicsapat egyik sztárja meg egy haverja. A srác haverja mondja, hogy őt jelölték ki korrepetitornak, de nem tud most sok időt rám szánni, mert mennie kell edzésre. Hisztizek, de nem hatja meg. Kiad pár alapfeladatot és lelépnek.

A feladatok könnyűek, gyorsan megoldom őket, de meg kell őt várnom. Pfff… Van még több mint fél órám, hogy visszaérjen.

Szerencsémre nálam van a vibrim, így jól el tudom ütni az időt. Mielőtt éppen rám törne az orgazmus, váratlanul beállít egy édes srác. Megijedek, hogy most mi lesz? Megnyugtat: nem akar ő rosszat nekem ! Felajánlja, hogy segít. Miben is? Nem kell sokat gondolkoznom, mert mellém lép és tövig meríti belém a vibrit. Másik keze a mellemen, majd a csiklómon.

Rövid idő alatt az orgazmus közelébe kerülök. Megint. Ő kiveszi belőlem a vibrit. Elmarad az orgazmus. Megint!

Mielőtt hisztizni kezdenék, újra érzek magamban valamit. Óh… Ez sokkal jobb mint a vibrim. Gyere orgazmus, már vártalak! És megérkezik. Neki is. Spriccel belém rendesen. Ez újabb orgazmust jelent.

1+1=2

Eddig jutottunk a matekban, mert ekkor visszatér a korrepetitorom. De ezt az édes srácot elmenni ugyan nem hagyom! Ő kell nekem. Még… Ennyi belőle nem elég! Bár ahogy most kinéz… Igyekszem segíteni a gondon. Számba kapom és jócskán szívom, szopogatom.

Hmmm… Már majdnem megint jól áll neki.

Ekkor érzek valami furcsát, de ki foglalkozik ilyenkor mással?! Engem most csak ez a nyalóka érdekel! Fincsi… De tudom hogy abba kell hagynom lassan, mert megint puha lehet. Nekem meg keményebben jobban tetszik.

Aztaaa… Közben tele lett a lyukam. Odanézek, egy másik kemény valami van bennem. Nem baj, majd találunk valami jó helyet ennek is. Juszt se hagyom elmenni. Egyedül ugyan nem! Hisz az előbb mondtam, hogy kell nekem!

Lelököm magamról a korrepetitorom. A másik srácot hanyatt döntöm az asztalon. Hagyja magát. Nincs is más választása, hisz szóhoz se hagyom jutni! Iszom a csókját és beigazítom magamba, amije nekem jár. Az a másik majd keressen magának valami mást! Talál is. Picit ugyan erőlködik, de nekem csak egy sóhajtás és ő is bennem van már.

- A francba! Mozogjatok már lusták! Hát mindent nekem kell csinálni? Tutira nem! Most engem kell korrepetálni. - szavalom nekik, mire megindulnak. Én meg beindulok. Még jobban.

- Erősebben! Csak ennyit tudtok?

Na, ez hatott. Igyekszik mindkettő. Én is igyekszem. És már jön is egy újabb orgazmus. Neeem.. Ez nem egy. Érzem, ez jó sok lesz! Annyira bevadulok, hogy nagyon. Ráng a testem, de annyira, hogy a fejemet hátra hajtva, rádőlök a korrepetitor srácra. Ő kap az alkalmon, lecsap a számra. Izgalmamban csókolom, harapom. Aztán elcsendesedik minden. Ők is bennem. Ki is esnek. Nemcsak a ritmusból. De már nem bánom, mert sajog mindenem.

- Mi is volt a feladat? - kérdezi rekedtesen a korrepetitor.
Mutatom a füzetem. Ő felírja a táblára az eredményt. Bemásolom. Fél kézzel. A másik kezem fogságban tartja annak az édes srácnak a kezét. Még terveim vannak vele ma. Meghívom hozzánk pizzára. Anyuék úgyis csak este érnek haza. Addig még van pár óra. Tudom is, hogy fogjuk kihasználni. Meg akarom őt kóstolni. Most már a száját is. Tényleg olyan jó íze van ott is? Szeretem.
Azt mondja ő is.

Szólj hozzá