2023. jún 09.

Apa kell a gyereknek

írta: Nilla30921008
Apa kell a gyereknek

Bárki megteszi... Csak akarok teherbe esni

.

 

Az eredeti sztoriban a csaj kétségbeesetten terhes akar lenni. De így is történhet a valóságban:

Miután elhagyott a pasim észrevettem, hogy terhes lettem. A gyereknek kell egy apa. Valahonnan szereznem kell. Ha most lesz új pasim, sohasem tudja meg, hogy nem övé a gyerek.
A francba, hogy ennek a lefolyónak is most kell eldugulnia! Telefonálok egy szerelőnek, de csak holnap ér rá.
- Nem baj, csak minél korábban gyere. Fürödnöm kell, de ha nem folyik le… - ezzel le is teszem, hisz mindent tud, amit tudnia kell - probléma, cím…
Este egy partnerkeresőbe meghirdetem magam, mindent vállalok alapon. Még este érkezik sok ajánlat, de csak egy szimpi van közte. Kiválasztom őt. Megbeszéljük, hogy másnap délelőtt eljön hozzám.
Aztán elalszom. Reggelre már nem is igazán emlékszem se rá, se az előző napra. Nem csoda, hisz fáradt voltam. Annyi maradt meg, hogy délelőttre randi lesz nálam.
Délelőtt meg is érkezik. Csenget, beengedem. Ó de helyes, meg is dugom gyorsan.
Eleinte ugyan szabadkozik, de belefojtom a szót a csókjaimmal. Miután jó keményre szoptam és kicsit lovagoltam is rajta, már nem beszél és nem is ellenkezik. Csak teszi a dolgát…
De milyen jól teszi! Már három orgazmuson vagyok túl és ő még mindig nem ment el.
- Elég! Nem bírok többet - kérlelem.
- Ok, de ha már felizgattál, edd is meg amit főztél.
Rendben. Akkor megeszem. Le is nyelem. Majdnem mindet. Kivéve, ami rám fröccsent belőle. Olyan sok jött, mintha egy éve nem verte volna ki.
Baszki! Ezt rossz helyre eresztettem. Na, nem gond. Muszáj feláldoznom magam a cél érdekében. Apa kell a gyereknek, hát szépen el is tervezem fejben, hogy mit teszek vele pár perc múlva. Neki is kell egy kis idő és nekem is zsibbad a puncim most még.
Végig simítok a testemen. Csurran-cseppen rólam bőven.
- Fürödnöm kéne. - mondom fennhangon, mert eszembe jut az eldugult lefolyó.
- Ok - szól frissen szerzett partnerem - Mindjárt megnézem, mi lehet a baj. Szerintem nem tart sokáig a javítás.
Ezen elgondolkodnék, de újabb csengetés. Vajon ki lehet?
- Szia. Bocs a késésért, de elromlott az autóm, így csak most értem ide.
Az ajtóban áll az a szemüveges, sportos srác, aki este rám írt. Aztaa… De ő már nem kell. Egy apa elég egy gyereknek.
- Szia. Elkéstél. Épp most javítják a dugulást - azzal bevágom az orra előtt az ajtót.

Miközben készítek reggelit, betoppan újdonsült partnerem. Leendő gyermekem apja.
Együtt próbáljuk ki a zuhanyzót. Működik a lefolyó is. Utána.

Szólj hozzá

szex szopás dugás spriccelés