2023. feb 20.

Hétvégi DP

írta: Nilla30921008
Hétvégi DP

Egy réges-régi hétvégén a pasim beállít egy barátjával hozzám.
Tetszik a srác, de nem mutatom ki. Beszélgetünk hármasban és hülyülünk. Persze szóba kerül a szex is. Bevallja, hogy nincs neki barátnője és még sosem csókolózott eddig egy lánnyal se. A pasim felajánlja, hogy próbálja ki velem. Egy kicsit izgat a gondolat, hogy én tanítsak csókolózni egy srácot, de félek, hogy mivé fajulhat a dolog.
– Mégis hogy képzeled ezt? Nem ő a srácom!
A pasim nyugtatgat:
– Végig itt maradok veled kicsim, meglátod semmi baj nem lesz. Csak megtanítod pár trükkre és ennyi.

Elgondolkodok ezen. Hisz mi baj lehet belőle, ha van aki megvéd?
– Ok, de csak akkor, ha végig itt maradsz.
Elkezdem hát a tanítást. Elmagyarázom a srácnak: mit szeretek én, és mit szeretnek eleinte a lányok.
A szavaim figyelmesen hallgatja, végig ajkamon csüng a tekintete. Nem vándorol máshova, csak azt nézi éhesen. Az elmondottakat a gyakorlatban is be kell mutatni. 
Egy ideig csókolózunk, de úgy érzem, mintha nem is lenne szüksége erre, mert nagyon jól csinálja. A pasim közben simogatja a nyakam, a mellem, a hasam…
Egy idő után azt mondja a pasim, hogy mutassam meg a srácnak a cowboy figurát.
– Az meg milyen? Én se ismerem.
– Ó, azt hittem, te mindent tudsz. Várj, megmutatom neked.
– Mutasd meg a haverodnak! Őt kell oktatni!
– Csak nem képzeled, hogy egy fiúval? Egyikünk sem meleg!
– Ok, akkor mutasd be rajtam.

Letámad és annyira vadul csókol, meg markolja a mellem, hogy alig veszem észre, amint a srác félrehúzza a bugyim és simogatja a puncim. Arra eszmélek, amikor megérinti a csiklómat. Abbahagyom a csókot és sikítok.
A fiúk megijednek, pedig ez inkább volt az élvezet sikolya, mint az ellenkezésé! Persze vegyes érzelmeim vannak, mert a srác bármennyire is a pasim barátja, mégiscsak egy idegen. Viszont az érintése jól esett. Nagyon is!
– Mi a baj? – kérdezik mindketten.
– Te mit… csinálsz? – lihegem akadozó nyelvvel.
– Ne haragudj, de elcsúszott az alsóneműd, csak meg akartam igazítani.
Mindketten tudjuk, hogy ez nem igaz, de mielőtt megszólalnék a pasim ráförmed a srácra:
– Te láttad a barátnőm pináját?
– Bocs… én csak… már mondtam…
– De ha láttad… – gondolkodik el a pasim – Tetszett legalább?
Elpirulok, hiszen rólam beszélnek. De most mit kéne mondanom? Talán felháborodnék, de ezt megtette helyettem a pasim, jól leszidta a srácot.
– Nagyon szép. Életemben először láttam puncit és az illata is csodálatos.
– Meg is szagoltad? Perverz! Talán meg is nyaltad?
– Na, de… – kezdeném, de belémfojtják a szót, mert egyszerre mindketten beszélnek. A srác bizonygatja, hogy ő tényleg csak igazította, így ni: azzal elhúzza a bugyim és megint vissza. Megismétli párszor ezáltal is simogatva a bugyimmal ingerli a puncimat. Amikor néha megrántja, akkor a csiklómat is. Én meg összerándulok az érzéstől és megint nem kapok levegőt, hogy szólni tudjak, álljon már le.
A pasim meg ezt kérdi tőle:
– Egyáltalán nem láttál még pinát?
– Nem ha mondom – feleli és szinte oda se figyelve már gépiesen csinálja. Rámarkolok a kezére, de ő erősebb nálam. Azért csak sikerül leállítanom, de mielőtt megint kapnék levegőt, hogy megszidjam, már újra a pasim beszél:
– Tudod mit? Muszáj megtanulnod, hogy kell nyalni pinát. Az tetszik a leginkább csajoknak.
– Nem! – sikítok – Használjatok mást hozzá.
– Ugyan szívem! Tudom, hogy szereted és most felizgatott a csókunk. Hagyd kérlek, hogy levezessük a feszültséged. Majd megmutatom a barátomnak, mit kell csinálnia.
Válaszra se várva elém térdel és már csókolja, nyalja… Eltolnám, de ő gyakorlottan csinálja és tényleg felizgatott a csókjuk. Na meg, ha ő teszi ezt velem… Máskor is megtette.
El is feledkezek a másik srácról, ameddig meg nem csókol. Nem tilatkozok, mert sikerült jól megtanítanom és a pasim se tiltakozott az előbb se. Most se. Mikor már erősen lihegek, abbahagyja a csókot. Csillogó szemekkel térdel a pasim mellé, aki szünetet tart és kérdi:
– Mindent jól megfigyeltél haver?
– Aha – feleli a srác és újra kezdődik a nyalakodás. Csakhogy most más érzés ez nekem egy kicsit. Lenézek és látom, hogy nem a pasim csinálja, ő csak nézi és biztatja:
– Most fogd a két ajkad közé a csiklóját és jó erősen szívd meg, közben pöckölgesd a nyelveddel.
A srác megteszi, amitől majdnem elélvezek.
– A lányok szeretik azt is, ha közben ujjazod őket. Dugd be neki egy ujjadat és mozgasd benne.
A srác ezt is megteszi. Érzem, ahogy egyre gyorsabban épül fel bennem az orgazmus.
Közben a nyalás újrakezdődik, de a csiklómra kevesebb gondot fordít megint. Ez lelassítja bennem az érzéseket, de én már nagyon szeretnék elmenni. Nem illene azonban neki könyörögni.
A srác már három ujját tette be és gyorsan mozog bennem. Ez viszont rátesz egy kicsit, de még mindig késik a gyönyör.
– Látom sikerült három ujjal bejutni. Na most egyik ujjaddal keress a pinájában egy kis dudort. Olyan recésnek fogod érezni, és ha megvan, akkor mehetsz vissza a csiklójához megint. Persze közben ne felejtsd el mozgatni az ujjaid. Ügyelj rá, hogy azon a szeder formájú kis dudoron ott belül, mindig maradjon rajta az ujjad. Az se baj, ha nem simogatod állandóan, csak néha megdörzsölöd, megnyomod.
A srác szót fogad és amint rálel a G–pontomra a hatás szinte azonnali. Megérkezik az orgazmus, de annyira, hogy lespriccelem a srácot.
– Hagyd abba – szólok amint megszólalhatok.
Közben ők beszélgetnek.
– Haver! Ez király volt! Nagyon szépen élvez a barátnőd. De még sose láttam teljesen meztelen nőt. Nem lehetne? – akad el a kérdéssel, így nem is tudom kinek szánja, de én válaszolok neki.
– A lényeget már láttad.
– De női mellett és úgy egyben… Szerintem sokkal szebb vagy, mint ruhában.
– Na, kicsim… Ennyit igazán megtehetsz. Nem fogsz megfázni és amúgyis látott már majdnem mindent, amit eddig ugyan csak én. De ő haver, nem kell szégyenkezned.
_ Nincs is miért – öltöm rá a nyelvem – Hallottad! Szépnek tart! 
– Tényleg gyönyörű vagy – dicsérget. Tovább növelve ezzel bennem a nyugalmat, és nem mellékesen: az egómat.
– Hát jó. Ha ennyire akarjátok, Úgyis ki kell mennem a fürdőbe rendbe tenni magam – szólok és felállok.
A pasim szerint erre semmi szükség, azzal elfektet hanyatt az ágyon és már teljesen levetkőztet alulról, majd tisztogat a nyelvével. Barátja mellém ül és gyengéden megszabadít a felsőmtől, melltartómtól, közben megkérdez.
– Kaphatok egy csókot?
– De csak egyet.
Ahogy csókolgatjuk egymást, elfelejtem azt az egyes számot. Ő közben rámarkol a mellemre. Nyomkodja próbaképpen, majd simogatja…
Hmmmm... Az előző orgazmusból még maradt valamennyi és most a számat csókolja a srác, meg simogatja a mellem… Sőt rátalál a mellbimbómra és azt pöckölgeti, majd kicsit meghúzza, elengedi. Fél szemmel azt nézi és elismétli párszor. Abbahagyja a csókot és dicsér:
– Tetszik a cicid. Olyan szép kerek, formás. Az a bimbócska, meg ruganyos. Mindig visszapattan a helyére, így ni!
– Hagyd abba – szólok rá. Szót fogad, de sóvár pillantásokkal méregeti.
– Te, beleférne az egyik a markomba? Kipróbálhatom?
Nem várja meg a válaszom, leméri. Közben puszit ad a számra. 
– Na és a számba? – kérdi és megint nem vár jóváhagyásra.
Igyekszik a szájába szívni amennyit csak tud. Odanyúlok, hogy eltoljam a fejét, de ez a kettős inger, amit egyszerre művel velem a két srác annyira… Erről eszembe jut, hogy már biztos elég tiszta vagyok alul.
– Te.. Ha így… csinálod… megint… felizgulok… Hagyd… abba… hagyjátok…
A srácok ekkor felemelik a fejüket. Mindketten egyszerre… Na, most már talán nem kellett volna abbahagyniuk mégse! Persze nem szólok, majd mikor elmennek, majd megkönnyebbülök.
Viszont a pasim barátja csodálkozva mondja:
– Azt nem is gondoltam volna, hogy a csajok is tudnak spriccelni?! Azt hittem erre csak mi vagyunk képesek.
– Pedig tudnak, ha jól csinálod. Nekem is sikerült eddig úgy elhoznom téged, ugye kedves? Kétszer is – büszkélkedik a barátom.
– Nemis… – mondom, bár kicsit elkéstem a szégyenlősködéssel tudom, mégis elpirulok.
– Na és hogy csináltad?
– Hát én nem csak nyaltam – nevetgél a pasim – De tudod mit? Nem ártana akkor igazán elveszítened a szüzességed.
– Mégis, hogy képzeled? Kurvát akarsz belőlem csinálni? Te szemét állat!
– Ejnye kicsim, nem szabad csúnyán beszélni. Hát illik ezt a vendég előtt? Na meg… Tudom, hogy most kéne még egy neked. Csak egy kicsit beteszi majd, hogy érezze milyen. Ok?
– Nem! – kiáltom – Dugjon meg téged.
– Az biztos nem lenne ugyanaz. De tényleg nagyon szeretném. Abbahagyom, ha mondod, ok?
– Itt maradok veled drágám és ha nem fogad szót, majd elverem. Erősebb vagyok nála, hidd csak el!
A vágy bennem még nem csitult le, hát mi bajom lehet, ha csak egy kicsit? De ha már bent van és a pasim nem teszi szóvá, akkor tudom, hogy hagyni fogom végig. Ameddig nekem jó nem lesz, addig legalábbis.
– Várj, most érzékeny nekem itt elől. Ha neked is megfelel, csinálhatod egy kicsit hátulról.
Hasra fordulva pucsítok és a srác lassan beteszi. Nem kapkodja el, bár a mérete nem akkora, hogy ne tudnék azonnal alkalmazkodni hozzá. De ez a behatolás érzése így sokkal jobb, mintha lerohanna.
Közben a barátom a fejem mellé ül, simogatja a hajam. Érzem az illatán, hogy ő is felizgult. A sötétkék melegítő nadrágja elég bőszabású, úgyhogy annyira nem látszik. Talán neki kisebb is mint a haverjának.
– Jól vagy? – kérdem tőle.
– Aha, és te? – kérdez vissza.
– Remekül… egyre… jobban… – nyögdécselem, mert a srác rákezdett a lökdösésre. Hosszan, lassacskán veszi ki, majdnem teljesen, de az utolsó előtti pillanatban mindig meggondolja magát és gyorsan visszadugja. Eléggé élvezetesen csinálja.
A pasim közben megpuszilja az arcom, aztán gondol egyet.
– Mi lenne ha rajtam is segítenél kedves? Tudod… Ennyit megérdemlek az ajándékomért – kacsint rám és előveszi az ágaskodó farkát. Mindig is szerettem az ő farkát a számban. Most sincs ez másképp. Ez még izgatóbbá teszi azt, ahogy a srác dug. Hátraszólok:
– Nem élvezhetsz belém, ok? – majd bekapom a pasim. Nem finomkodok, jó erősen szopok. A hátam mögött a srác is élvezi a látványt.
– Aztaa… Milyen szép a szád ilyenkor is – dicsér meg, majd rámhajol és úgy dug tovább, picit gyorsabban. Gondolom azért nehezedik kissé rám, hogy jobban lásson. Nem fáj és nem nyom, sőt, tetszik az az érzés is, ahogy a hátamhoz simul a teste. Kezével babrálja a mellem és a csiklómat is néha. Talán egy percig marad így, majd észbekap:
– Bocs, ha nehéz vagyok. Nem akartam ám…
Szólnék, hogy semmi baj, sőt jó volt, maradhatna. De tele szájjal ez nem megy.
Pasim is közel van és én is. Bár a srác abbahagyta elöl a stimulálásomat, talál rajtam fogást máshol.
– Ez mi itt? – kérdezi – Jajj, de aranyos! – és megsimogatja a rózsalyukam, majd bedugja egyik ujját oda.
– Az a segglyuka, te hülye! Olyan neked is van.
– De ez sokkal szebb mint amit eddig láttam. Igaz, nem is láttam még soha a sajátom – nevetgél – Olyan mint egy rózsa. Itt van a szirma…
Érdekes, a múltkor fájt, amikor barátom próbálta. Nem is hagytam neki. Most is fura, de kellemes és simán bemegy. Gondolom befolyt egy picit előbb valamennyi nedvesség belőlem oda. Vagy csak a barátom nyála…
Mondanám, hogy azt ne, de még mindig tele a szám, és annyira nem igyekszem szólni, mert így nem is rossz.
Hogy nem rossz?! Amikor három ujja van ott is bennem egyszerre, mintha megnyomott volna egy gombot rajtam és elönt a gyönyör egy pillanat alatt. Kiengedem barátomat a számból és sikítok, annyira jó…
A spricc most ugyan elmarad, de ezt úgyse érezhette volna egyikük se. Amit viszont én éreztem az nem rossz. Életem eddigi legjobb orgazmusa!
Pihegve, lihegve esek előre az ágyon. Kiesett már előbb a számból a pasim fasza, még mindig áll neki. A srácon se éreztem volna, hogy elég lett volna neki, amikor előre esve kicsúszott belőlem elölről-hátulról.
Barátom puszikálja a nyakam, simogatja a hátam… A srác a popsim és a combjaim masszírozgatja. Közben kitárgyalják a dolgokat.
– Aztaa… Ez is nagyon jó volt!
– Lehetett volna jobb is. Neked elég volt?
– Hát… Nem spricceltem belé, ha erre gondolsz. Úgy tettem, ahogy parancsolta.
– Azt jól is tetted, én se szeretném, ha gyereket csinálnál neki.
Hm, mégiscsak kedves, megvéd. Pedig tudja, hogy csak a betegségek miatt mondtam. Őmiatta szedek fogamzásgátlót egy ideje. Persze erről akkor se tájékoztatnám a srácot, ha sikerülne. Ha már elég lenne a levegő a szobámban.
– De ha még nem élveztél el, akkor szerintem vissza is teheted. Szerintem elbír ő még egyet.
– Biztos, hogy nem fog megártani?
– Áá… Haver a nők másképp működnek! Nekik még annyi idő se kell sokszor, mint nekünk! Szinte azonnal lehet őket dugni tovább. Amúgyis pihent már a szerelmem egy kicsit. Na meg...  Már voltál benne, szerintem neki is mindegy már.
– Öhm… – kezdeném, de a srác nem teketóriázik. Azonnal bevágja egyből jó mélyre hatolva. Ez persze nyögésre késztet és nem tudom folytatni. Egyébként se tudom már mit is akartam mondani. Talán tiltakozni… De azt most így már tutira nem fogok!
– Annyira szép a háta és a feneke… Nem tudok ellenállni neki – mondja a barátomnak és megint bedugja két ujját a popsimba.
– Te itt egyre lazább. Lehet beférnék neki ide és akkor nem csinálok neki gyereket véletlenül se. Ok?
– Ne… – nyögöm, de meg se hallja. Megmarkolja a csípőm és azonnal bedugja.
– Te állat… – szólok nyögve ismét, mert nem tudok beszélni másképp.
Kicsit most fájt így elsőre a behatolás, de mivel nem ment még mélyre és megállt… Kiélvezi a helyzetet, ezzel hozzásegíti a testem, hogy a másik lyukam is hozzátáguljon a méretéhez. Itt sokkal szűkebb vagyok, de került a farkára annyi a nedvemből, hogy sikerült neki az akciója. A pasim csak les és csodálkozik.
– Bent vagy? Tényleg? Seggbebasztad?
– Aham. Mondtátok, hogy ne csináljak gyereket, így ebből az tutira nem lesz. Na és ez annyira jó! Sokkal szűkebb, mint elől. Igazad volt drága, ez nagyon állat… Ugye beleélvezhetek cica ebbe a csodálatos popsiba? – súgja a fülembe, miután ráhajol ismét a hátamra.
Elgondolkodnék ezen – ha tudnék egyáltalán gondolkodni. Nagyon lassan forognak most a kerekek a fejemben, de végül ráébredek, hogy mit is szeretne. Háát… ha oda spriccel, abból tényleg nem lesz gyerek. Hát kimondom, mert illik válaszolni:
– Mehet… vagyis jöhetsz… oda… élvezhetsz a… popsimba…
– Ó, ez tényleg jó érzés. Meglátod neked is jó lesz! – szól, de már tövig bent is van. Egy kis hiányérzetem támad a puncimban. Valamennyire ellensúlyozza a farka a hátsómban, de… Félrefordítom a fejem, ránézek a barátomra. Áll neki még mindig! Nahát! Hogyhogy? Máskor seperc alatt lekonyul, ha nem érek hozzá, most meg?! Csak nem élvezi a látványt, ahogy megbasz a haverja? Ráadásul hátul, ahol ő is akarta, de eddig nem tudta. Nem engedtem neki, mert fájt. Mondjuk most se engedtem volna, de legalább nem kellemetlen. Uhmm… Egyáltalán nem kellemetlen. Csak a srácnál érzem, hogy nemsokára elmegy és addigra nekem még nem lesz elég talán.
– Abba ne hagyd most már! – kiabálok hátra idegesen – Ha eddig… dugtál… fogd vissza… magad és… bassz!
– Ok, megteszem amit tudok – ígéri.
A pasimnak támad egy ötlete.
– Várj csak haver. Pihenj egy kicsit, akkor tovább bírod. De… Meg tudsz vele fordulni? Nekem még áll és ha nem vagy bent a pinájában, megpróbálnám…
– Szerintem te is beférnél most – szól a srác és fordul. Ügyes, mert nem esik ki a popsimból, csak a ritmusból. Egy pici szünet az én testemnek sem árt. Legalább lélegzethez is jutok.
Legalábbis egy pár pillanatra. Ennyi ideig tart ameddig a pasim elém kerül, és bedugja. Nem kukoricázik, egyből tövig! Talán azért, mert nem gondolta, hogy befér, talán csak fél, hogy kiesik…
Dühösen nézhetek rá, mert nagyon feszít! Ez a feszítő érzés hamarosan gyönyörbe fordul. Tényleg jó érzés ez így. Most én mondom, de immár más hangsúllyal:
– Ez most nagyon állat!
– Tényleg tetszik? Nem fáj? – kérdik mind a ketten.
– Nem… – lehelem – De most jó erősen és gyorsan basszatok meg mindketten! Ha lazsáltok, megbánjátok! Karmolok… – nem tudom folytatni, mert beindulnak bennem…
Barátom elkapta előbbi dühös pillantásom, ezért most kiengesztelően csókolja a számat. Kis ideig viszonzom, de el kell tőle húzódnom, mert megint kevés a levegő a szobában, mire ő a melleimet csókolja, harapja.
Hamarosan liftezek, egyik orgazmusból a másikba esek. Ilyenem se volt még csak olvastam róla. Kár, hogy ezt a mögöttem levő srác nem láthatja. Biztos tetszene neki is, bár most nekem sokkal jobban.
Fogalmam sincs kinek mikor lett elég belőlem, mert egyikük spriccét se igazán érzem. Pici csiklandozás mintha lett volna elöl, aztán hátul. Bár a sorrend lehet, hogy nem így alakult.
Mikor megállnak, én még vagy öt percig remegek. Megcsodálhat hát a srác így elölről is. Kicsit megijed, amikor látja mennyire ráng a testem.
– Te, nem lesz ebből baj? – kérdi aggódva a barátom.
– Szerintem csak annyi, hogy kikaparja a szemünket, mert nem bírtuk tovább.
– Csak nem… De… Így is nagyon szép! Pedig most eléggé tele lehet.
Mikor meg tudok szólalni csak ennyit rebegek:
– Nem gond, de most menjetek.

Szólj hozzá

erotika vicces szopás dugás gangbang anál nyalás megcsalás szendvics szüzesség hármas spriccelés DP