2022. aug 26.

Filmforgatás

írta: Nilla30921008
Filmforgatás

Erzsi statisztaszerepben

...egy idősebb barátnőm visszaemlékezése...

Az 1980-as évek elején színművészeti főiskolai hallgatóként kaptam egy apró kis szerepet egy játékfilmben. Igazából statisztaszerep volt egy ágyjelenetben, ahol imitálnunk kellett takaró alatt egy élethű szeretkezést. A főszereplők közül a nő valamiért nem vállalta én meg hasonlítottam rá, ezért esett rám a rendező választása.

  Abban a korszakban nem volt olyan látványos a szex a filmen, mint manapság, de a színésztársam, akivel egy ágyban kellett feküdnöm, ahol mindketten "meztelenek" vagyunk, a kedvenceim közé tartozott addig is. Több filmjét láttam és hallgatóként felnéztem rá a színészi alakításai miatt. Megérintett mint férfi is. Érzéki, macsó pasinak tartottam. 

Nekem félmeztelennek kellett lennem, de a melleim csak kissé látszódhattak a filmen, míg Ferinek teljesen meztelennek kellett lennie, mert a jelenet vége felé a hátának és a fenekének látszania kellett. Zárt forgatás volt, minimális létszámmal. Feri és én köntösben jelentünk meg a forgatáson, én felvettem egy régi sötétkék iskolai nadrágomat (amit az 1960-as évek filmjéből mentettem át). Ezt egy tanács miatt tettem, amit egy nagyon jól ismert filmszínésznőtől kaptam. Ő azt mondta, hogy mindig egy párat hordott a „szex” jeleneteihez, mert ezek „biztonságban” tartották őt, na meg emlékeztetik arra, aki annak idején volt. Szívesen megfogadtam a tanácsát. Amikor a rendező készen állt, megkérte Ferit, hogy először ő üljön be az ágyba, amit meg is tett, és miután bekerült, ledobta a köntöst. Nem voltam túlságosan gátlásos abban az időben, és levettem a pongyolám, megvillantva a melleim és a bugyimat, és én is befeküdtem az ágyba. A jelenetnek azután kellett volna játszódni, hogy szenvedélyes szexet folytattunk, és „pihentünk”, miután a „szerelmeskedésünk” egymás karjaiba fonódott. Így természetesen készen álltunk, hogy összebújjunk, amikor Feri azt suttogta: „Bocs, kicsi!". 

Kezdetben nem tudtam, hogy mire készül, de ahogy a karjaiba vett, a legkeményebbnek éreztem magam felett, amit valaha életemben éreztem!! Aztaaa! Óriásinak és olyan merevnek tűnt. 

– Sajnálom, Erzsike. Nem tehetek róla – suttogta újra.
– Rendben van – suttogtam vissza. De annyira izgatott voltam, hogy lecsúsztattam a kezem, hogy megérintsem ezt a csodálatos szerszámot. Olyan szilárd volt, mint gondoltam, de Feri azt mondta az orra alatt:
– Óvatosan, nem akarom, hogy a kezedben menjen el! 

Óvatosan kihúztam a kezem, de nagyon kíváncsi maradtam az egész helyzetre. A rendező ekkor kiadta az utasítást:

- Kezdhetitek. Szeretnék egy élethű szexjelenetet, de vigyáznotok kell, hogy a takaró nem csúszhat le rólatok, ameddig én nem szólok. Rendben?
– Igen – mondtuk mindketten.

- Akkor hadd szóljon. Indíthattok csókkal.

Feri belekezdett, de elég bénán csókolt. Az addigi legrosszabb alakítását nyújtotta véleményem szerint. Ezt a rendezőnk is osztotta, mert hamarosan ránk szólt.

– Így nem lesz jó. Vegyük újra! Tőletek egy kicsivel több lelkesedést várok el. Értitek, ugye?
– Persze – sóhajtottam én.

Hát rajtam ne múljon. Mikor Feri újra a számra hajolt széttettem a lábam és addig csúsztam alatta, ameddig makkja nem érte el  a csiklómat. Így bugyin keresztül is élveztem a keménységét és dörgöltem magam hozzá. Ebből, a takaró miatt, a kívülállók számára sok nem látszhatott, annyira óvatosan csináltam. Kis köröket írtam le a fenekemmel. Meg is lett a várt hatása partneremre, mert csókja bátrabb, követelőzőbb lett. A kezdeti lanyha szájmozgások után immár a nyelvét is szívesen használta ajkaimon. De még milyen jól használta! Hamarosan a szám belsejét is felfedezte nyelvével, amit persze én igyekeztem megakadályozni a sajátommal. Ebből aztán egy olyan élethű nyelvcsata alakult ki, aminek láttán a rendező tapsolt örömében.

– Ez az! Valami ilyesmire gondoltam előbb. Csak így tovább.

Erre az időre én már majdnem teljesen abbahagytam a csípőm mozgatását, viszont ezt Feri lelkesen magára vállalta. Altestét teljesen csípőmhöz szorította és ütemesen böködte, dörgölte keménységével a csiklóm. Pillanatok alatt átázott a bugyi rajtam, ami elég kényelmetlenné vált. Szerencsémre a jelent alatt a kezemnek nem feltétlenül kellett mindig látszania, így bal kézzel lenyúltam a takaró alá és csípőm alig emelve, kissé lejjebb igazítottam a bűnös alsóneműt. A kapkodásban, hogy ne vegyenek észre semmit a többiek ez valahogy úgy sikerült, hogy Feri farka a combom és bugyim közé került. Eleinte tovább ingerelte a csiklómat ami nem kis sóhajtozást váltott ki belőlem, de az ő légzése is sokkal szaporább lett. Kis idő elteltével farka eltűnt a csiklómról és egészen a puncim nyílásához igazodott. Nem hatolt be, várt. Megálltunk a csókolózásban és percekig néztünk egymás szemébe. Feri szeme kérdést, esdeklést és vágyat egyszerre sugárzott felém. Én még hezitáltam, mert azért ilyet, közönség előtt, soha nem csináltam, bár már nem voltam szűz. Mégis! Mi lesz ha lebukunk? A teremben Ferin kívül még három férfi volt. Talán nem is attól tartottam, hogy ők mit tennének, ha kitudódna kis titkos manőverünk, hanem a hírnevem aggasztott.

A rendező észrevehetett valamit, de jobban izgatta a felvétel, így azt tette szóvá.

– Ok, értem én, hogy kell egy kis pihenő, de ugye nem akartok holnapig várni a befejezéssel? Nagyon jók voltatok így együtt, de más munka is vár még ma rám. Folytassátok és fejezzük be.

Ok, akkor fejezzük be. Testem teljesen kész volt a befejezésre. Egy boldog befejezésre. Döntöttem. Nos, ha szexjelenetet akartatok látni fiúk, akkor én megadom nektek. Éreztem, hogy Ferinek is ez a vágya, csak rám akart tekintettel lenni.

Enyhén bólintottam Ferinek és ugyanabban a pillanatban felnyársaltam magam a faszára. A reakiója egy hördülés, én halkan sikkantottam.
Innentől Feri átvette az irányítást és most már ellentmondást nem tűrően birtokba vette a számat, miközben fenekét annyira erőteljesen mozgatta, hogy egyikünknek sem kellett sok. Éreztem, hogy farka megdagad bennem, de az utolsó előtti pillanatban még volt lélekjelenléte a fülembe suttogni:

– Vigyázz kicsi – hátrébb akart mozdulni, én azonban lábaimmal átkulcsoltam a derekát és nem hagytam eltávolodni.
– Gyere belém. Akarlak érezni, egészen – súgtam vissza, áttörve benne a gátat. Teljesen belém merítkezett , egészen ráhúzódott makkja a méhszájamra és elég sokszor spriccelte tele azt.

A külvilág abban a pillanatban számomra is megszűnt, csak a gyönyör maradt. Azt hiszem sikíthattam párat, bár ebben nem vagyok biztos. Abban viszont egészen biztos vagyok, hogy puncimmal teljesen kifejtem Feri farkából az utolsó cseppig mindent.

A hűvös levegő érzete térített magamhoz. Arra eszméltem, hogy csend van. A világítás is elhalványult és Feri puszilgatja a szemem, az arcom, simogatja a nyakam. Az addigi halk kísérőzene is elhallgatott.
Elvörösödtem, de a forgatás miatt adtam egy puszit én is Ferinek. Talán nemcsak emiatt. Észrevétlenül visszaigazítottam magamra a bugyit.
A rendező ekkor kiáltotta el magát:
– Ennyi. Leállunk – majd hozzánk fordult, akik lassan tápászkodtunk fel az ágyról.
– Köszönöm nektek. Ez valóban teljesen élethű alakítás volt.
Mosolyogva rám kacsintott, majd így folytatta:
– Azt hiszem ezek után muszáj keresnem neked egy rendes szerepet. Nagyon tehetséges vagy. Csak így tovább.

 Miközben kivonultunk az öltözőbe felvenni utcai ruhánkat, Feri kezemnél fogva megállított.
– Én sokkal nagyobb köszönettel tartozom. E köszönet jeleként remélem elfogadsz egy vacsorát a Hiltonban?!

Hm. Álmaim férfiszínésze, aki élő legenda a szememben, egy akkori legelőkelőbbnek - és legdrágábbnak -számító szállodába hív… Hát hogyne fogadnám el!

– Szívesen mennék, de azt hiszem nem tudnék oda megfelelő ruhát felvenni – szabadkoztam az illendőség kedvéért, miközben magamban arra gondoltam „Remélem nem vonod vissza. Ugye nem?!"
Nem tette. Ehelyett a kezében nyugvó kézfejemre forró csókot lehelve, így szólt:

– Te bármit veszel fel, csak emelni tudod a helyiség fényét.

Ez a bók nagyon beindított. „Akkor ez most egy randi? – kérdeztem magamtól. – Dehogy, el ne hidd! Csak udvariasság."
De ilyen bók után lehet-e visszautasítani egy kedves meghívást?

Szólj hozzá