2023. feb 25.

Új szakmát tanulok 1.

írta: Nilla30921008
Új szakmát tanulok 1.

.szoszi_masszazs.jpg

Új szakmát tanulok

 

 

– Feszült vagy drágám.
– Lehet. Elég nehéz napom volt.
– Jól esne most egy masszázs?
– Biztosan. Megmasszíroznál?
– Bocsi, de nekem se volt egyszerű a napom. Fáradt vagyok, de tudod mit? Hívunk egy hivatásost. Rendben?
– Ahogy jónak látod édesem. Tudod, hogy mindig azt teszem amit akarsz. De… Nem lesz az túl drága?
– Ugyan! A te egészséged mindent pénzt megér nekem. Nyugi szívem, végig itt leszek melletted.
– Talán neked se ártana egy masszázs.
– Talán. De te vagy az első. Aztán meglátjuk. Ha jó a masszőr, akkor én is igénybe veszem.

Rövid időn belül megérkezik a masszőr. Jóképű fiatal férfi, erős fizikummal. Figyelem, ahogy előkészíti terepet. A nappalinkban van elég üres tér. Szétnyitható masszázságyat hozott magával, csak egy asztalkát kér ahova kipakolhatná a többit. Az olajat a törülközőket… Van pár készülék, amikről fogalmam sincs mire kellhetnek. Rákérdezek.

– Az ott mire való?
– Ez egy vibrációs elven működő hasizom masszírozó. Csak különösen feszes izmoknál szoktuk használni.
– És az a rúd alakú? – ha nem lett volna itt a férjem fasz alakút mondtam volna. Szakasztott olyan mint a vibrátorom, amivel nagy ritkán kényeztetem magam.
– Az egy szimpla tágító. Nem biztos, hogy szükség lesz ezekre, de menet közben előkészíteni nem tanácsos. Csökkenti az élményt, amit a masszázs nyújt.

Rá se mertem kérdezni, mit akar tágítani azzal. Férjem elfoglalta magát a napi hírekkel. Nem akarom felkelteni a gyanakvását ilyesmikkel. Így is elég féltékeny.

Bár most csak bemutatkozott a srácnak, kezet ráztak és előre rendezte a számlát. Ebből kitaláltam, hogy ő is feszült. Tényleg nem lehetett könnyű napja neki sem. Nekem sem. Gyorsan elő is készülök. Nincs nehéz dolgom, már előtte lezuhanyoztam és egy Fekete selyemköntöst vettem magamra. Rajta egy vörös sárkány díszlett. Ezt most szépen leterítettem a masszázsasztalra és elhasalva rajta, rögtön lehunytam a szemem, várva az élményt.

Masszőröm nem lopta a napot, először lágyan gyúrta izmaim, majd ugyanazokon a helyeken keményen megdolgozott. Bármennyire is élveztem az erőt, amit belevitt húsom dögönyözésébe, ez már egy kicsit sok volt és éppen szólni akartam, hogy gyengédebben, amikor mintha kitalálta volna a gondolatom, zsibbasztó simogatásra váltott. Ez a két ellentétes hatás a hirtelen váltással igazán jól esett. Olyannyira, hogy kéjes nyögéseket váltott ki belőlem. Lábamat önkéntelenül is kicsit szétnyitottam, amit a srác érzékelve az addig érintetlen, belső combrészt vette kezelésbe. 

Hamarosan bekövetkezett az, amitől tartani szoktam nyilvános helyeken történő masszázsok során. Nedvesedni kezdtem az érintésektől. A fenekemen levő törülköző jótékonyan eltakarta e tényt.

Férjem elmerült a napi hírek tanulmányozásában, amikor masszőröm gyengéden átváltott popsim simogatására. Jól esett, bár ott nem volt szükségem lazításra. Az a fajta masszázs feszülést eredményezett az ágyékomban. Éppen arra gondoltam, hogy szóvá teszem ezt neki és megkérem, váltsunk inkább a test elejének masszírozására, amikor meglepő fordulat következett be. Masszőröm tenyerével szétnyitva fenekem félgömbjeit, ujjával körkörösen masszírozni kezdte a popsilyukam. Felnéztem férjemre. Semmit sem vett észre. Hátra tekintve szemrehányó pillantást vetettem a srác mosolygó szemébe, azonban mielőtt szólhattam volna, hogy fejezze ezt be, előbb egy, majd két ujja eltűnt a bensőmben. Mély sóhajtásra futotta csak erőmből és az amit mondani akartam ki is röppent gyorsan a fejemből.

Masszőröm pár percig folytatta ezt, közben másik kezét felszabadítva, a mellem kilátszó részét simogatta. Nyakamra hajolt és megnyalta, majd ráfújt a nedves felületre.

„Ez szándékosan izgat engem!” – jöttem rá, és megint szóra nyitottam a szám. Hiba volt, mert azonnal befogta azt a saját szájával. Nem volt éppen erőszakos, emiatt jólesett volna, ha nem tartok attól, hogy férjem meglátja. Ijedten rántottam el a fejem, de csak úgy egy–két perc múlva. Addigra sikerült erőt gyűjtenem a tiltakozásra. Sajnos azonban a tiltakozásom ismét nem sikerült a tudomására hoznom, mert ő a szemembe nézve intett a fejével, hogy forduljak meg. Nagy nehezen sikerült a hátamra gördülnöm. A srác segítsége nélkül nem hiszem, hogy ment volna. Annyira fel volt már a testem izgatva. A segítsége viszont azzal járt, hogy kezével hozzáért a mellemhez és a puncimhoz is közben.

Gondoltam, hogy hanyatt fekve újra eltakarja a kényesebb részeim törölközővel és ekként folytatja a rendes masszázst.

Nem így tett. Nemcsak hogy nem helyezte vissza azokat, hanem amikor a mellkasom alól eltávolította s szép komótosan összehajtogatta az egyik törülközőt és én igyekeztem a csípőm, a puncim körüli részt eltakarni a másikkal, félig mosolygó, félig szigorú fejrázást kaptam tőle. Ezen annyira meglepődtem, hogy hangosan kérdeztem, hátha valamit nem jól értettem.

– Ne?

Újabb fejrázás, szélesebb mosoly, immár eltűnt a tekintetéből és arcáról a szigor.

– Na de… – szóltam már suttogva és fejemmel férjem felé intettem, mire ő megvonta a vállát és két ujjal szeme felé bökve jelezte, hogy párom most vak ezekre a tényekre.

Félve pillantottam a hátam mögé, mert most már odakerült a párom fotelben ülő alakja. Feje még mindig a képernyő felé fordult.
Én is vállat vontam, de most én néztem a srácra szigorú arccal és a puncimra mutatva megráztam a fejem. Mosolyogva intett egy gyenge nemet, amit én úgy értelmeztem, hogy beleegyezett, ki fogja hagyni e kényes területet.

Ezt eleinte be is tartotta, és valóban ugyanazzal a módszerrel, mint előbb hátul, most is előbb gyengén, majd erősebben masszírozott illendően. A különbség csak annyi volt, hogy most már enyhe terpeszben hozzáférve combom belső oldalához, azt se hagyta ki a jóból. Szemérmem viszont még véletlen se érintette, úgyhogy megnyugodtam, hogy előző akcióját megtartjuk magunknak titokként.

Most már teljesen el tudtam lazulni, amikor egyik pillanatról a másikra váltott. Bal keze ujjával belém merítkezett, egy szempillantás alatt rátalált G–pontomra és begörbítve azt masszírozta sebesen. Ezzel egy időben jobb kezével megmarkolta minkét kezem és a fejem felé húzta. Mire sikolthattam volna a számat is befogta, levegőt is alig kaptam a csókjától. A sikolyom emiatt nyögésbe fulladt.

Nagyon megijedtem. testem görcsbe rándult belülről egyrészt ujjai játéka miatt, másrészt a félelemtől. Mi lesz ha a férjem észreveszi? Amilyen féltékeny képes nekimenni a srácnak és összeverekednek. Nem becsülhettem le egyikük erejét sem, így a végkimenetelről se tudtam mi lenne. Abban biztos voltam, hogy bárhogy is történne, az eddig megszerzett lazulás átmenne ismét feszültbe nálam. Kedvesemnek sem akartam rosszat, de nem tehettem többet, minthogy igyekeztem visszafogni a nyögéseket. A srác túl erős volt, túl gyors is… Hamarosan jön az orgazmus. Érzem. Erre az időre nem tompította  nyögdécselésem. Szájával átváltott mellem kényeztetésére, ujjával – ha lehet – még nagyobb tempóra kapcsolt.

Szememmel még utoljára párom kerestem. Nem tudom miben reménykedtem. Félig kifordítva nyakam találkozott a tekintetem az övével, épp abban a pillanatban amikor az orgazmus végig söpört rajtam.

Nem haragot láttam benne, érdeklődést és csodálatot. Ez némi megnyugvást okozott és szemem ismét lehunyva, átadtam magam teljesen a gyönyörnek.

Mikor csillapodott örömöm, a srác ujjai is simogatásra váltottak, majd eltűntek puncim belsejéből. Jobb keze még ekkor is fogva tartotta karjaim a fejem fölé nyomva azokat.  Bal tenyerével simogatta nagyajkaim kívülről és elkente nedveim a pinusom teljes területéről, egyre nagyobb köröket rajzolva hasamra, combomra.

Kinyitottam a szemem és felkészültem a legrosszabbra. Férjem most biztosan pofont ad a srácnak és elzavarja. Talán engem is meglegyint, hisz nem tudhatta, mennyi részem volt nekem ebben az egészben.
Valóban férjem arcát láttam a közelben és kezét is nyújtotta felém, de szemével nem engem figyelt, hanem a masszőr srácot.
– Szabad? – kérdezte halk hangon. Éppen csak nem suttogva.

Nem mertem válaszolni. Nem is tudtam volna mit mondjak neki.

– Természetesen. Segíthetsz, ha akarsz – hallottam a srác hangját alulról.

Hogyan keveredett ez a lábam közé, miközben kezével még mindig simogatott? Jobb kezével el is engedett.
Végre – gondoltam – mindjárt szabad leszek. De csak egy pillanatig tartott a szabadság. Férjem fogta két kezével és újra felkerült a kezem a fejem fölé.

– Figyelj szívem… – kezdtem, de férjem nem is nézett rám.
Viszont puncim felől megszólalt a srác.
– Mit szeretnél kicsim?
Felpillantottam férjemre. Még mindig nem engem figyelt. Szemei megigézve tekintettek altestemre, ahol masszőröm ügyes nyelvét éreztem kúszni a csiklóm felé.
Ez most komoly? Férjem tudtával fog kinyalni engem egy idegen? Nem mintha kifogásom lett volna akár a srác, akár a ténykedése ellen, mégis… Hogy képzeli ez itt a fejem felett, hogy egyszer lekurváz féltékenységében, most meg odadob egy srácnak csak úgy?! Pedig akkor egy barátnőm férjének adtam csak egy arcra puszit hálából valamiért! Egy ártatlan puszi volt csak. Na és most ez?! Ha most lekurváz, talán meg is értem, bár igaz, hogy nem sok mindenről tehettem.

Elfutott a méreg ezekre gondolva, majd hangosan érthetően szóltam:
– Nyalj ki. Igen, azt akarom, hogy nyald ki a pinám és utána keféld szét! Bassz meg úgy, ahogy a férjem sose tudna!

Ha azt gondoltam, hogy ezzel majd felkeltem férjem figyelmét vagy féltékenységét esetleg hiúságát is, hát jó nagyot tévedtem. Felnéztem rá, ő csak mosolygott mint a vadalma.

„De ez nem is énrám figyel, csak a pinámra és a srácra!” – futott át agyamon e gondolat, de többre már nem tellett.

Kedves masszőröm alaposan letisztított mindenhol, nyálával cserélve fel nedveim, majd a belőlem csöpögő természetes síkosítómat is mind kilefetyelte.

Következő orgazmusom után a srác megkérdezte:
– Akarod viszonozni amit tettem érted?
– A masszírozásra gondolsz édes? – kérdeztem évődve.

Eközben mindvégig arra vártam, mikor szól közbe a férjem, mikor állítja le az egészet. Nem mintha ekkor már azt szerettem volna. Viszont tartottam tőle, ha más férfiasságát látná a számban, kiakadna nagyon. Egyszer próbaképpen az övét akartam dédelgetni, és akkor is lekurvázott. Mert ugye olyat egy rendes nő nem tesz.
Na akkor majd most! Szinte biztos voltam benne, hogy nem hagyja. Felnéztem rá, de hiába. Még mindig nem engem nézett, csak a mellem. A keblem és hasam hullámzását figyelte elragadtatottan.
– Engedd el a kezem – szóltam rá és meglepetésemre engedelmeskedett. Felemelkedett és egy lépést hátrébb lépett. Elővette faszát, de nem hagyta elérni magát. Saját magának simogatta, húzogatta.

No, ha azt nem, akkor majd egy másikat. Nekem most már biztosan kell egy a lábam közé és az nem lehet egy puha pöcs. Végig férjem szemébe nézve, rámarkoltam a srác farkára és lágyan cirógatni kezdtem. Nagyon kellemes érzéseim támadtak e közben. Bizsergett ismét a puncim, meg a méhem. Párom nem figyelt rám továbbra sem. A kezemet nézte, amint fel–le szánkáztatom a türelmes srác rúdján.

szoszi_masszazs2.jpg

Ez ment is egy–két percig. Ekkor a partnerem türelme elfogyott. Kezével maga felé fordította arcom és számhoz közel tette a farkát. Nem tolta be, nem erőltetett semmit. Tudta szerintem, hogy már nem fogok nemet mondani neki. Miért is tettem volna? Férjem élénken figyelte és várta, vajon mit fogok tenni? A srác szerintem tudta, de ő is kivárta. Nagyot sóhajtottam. „Hát ha ezt akarjátok, legyen meg az örömötök. Talán nekem is az lesz.” Kinyújtottam a nyelvem és körbenyaltam. Aztán ráfektettem a faszt a nyelvemre, bekaptam és szoptam. Egy idő után a srác átvette a ritmust, majd kisvártatva az irányítást is és már ő baszta a számat. Néha köhécseltem, amikor mélyebbre sikerült löknie. Figyelmes volt és ilyenkor kijjebb vette. Aztán kezdte elölről. Majdnem belefeledkeztem a dologba.

De csak majdnem. Férjem horkantására riadtam. A srác bírta, a párom nem. A fejem felett állva élvezett el. Ráspriccelt az arcomra. Meglepetésemben felkiáltottam.

– Disznó! Nézd milyen lett az arcom!
– Bocsánat – motyogta.
– Takarítsd le – szóltam.

Úgy gondoltam, az asztalon álló papírzsebkendős kosárból vesz magához egyet és letörli rólam a kenőcsöt.

Nem haragudtam rá igazán. Izgalmas dolog volt, sőt, hízelgő, hogy ennyire tetszett neki a mutatványom. Talán mégse vagyok annyira kezdő, talán mégiscsak jól csinálom! Az érzés se volt rossz, ahogy arcomon volt. Beivódott orromba ismerős illata és felforrósított, bizsergette a bőröm ahova cseppent.
A következő pillanatban másfajta melegséget éreztem. A férjem nem papírzsepit használt a letisztításomra, hanem a nyelvét! Nahát! Eddig ilyet sose csinált én előttem! Talán akkor sem, amikor nem láttam. Már nem voltam benne biztos, tényleg ő az én párom?!

Gondolkodásra nem sok időm maradt. A masszőrsrác jót nevetett a tisztogatási hadműveleten, eközben úgy igazított a masszázsasztalon, hogy fenekem kerüljön a szélére és lágyan, de egyből belém nyomult, majd lassan, ütemesen mozgatta bennem a faszát.

Felnyúltam a kezemmel, hogy férjem arcát magamhoz húzva megcsókolhassam őt. Nagyon vágytam rá. A csókjára és ha választanom lehetett volna, őt akartam magamba. Nem mintha a srác farka ellen bármi kifogást emelhettem volna. Jó volt. Sőt, csodálatos, ahogy bennem mozgott.
– Kérek egy csókot – nyögtem halkan.

Na és most se az történt amire számítottam. Férjem megemelte vállam, ezáltal felkínálva a szám, majd a srác csókolta ajkam. Ez annyira meglepett, hogy komolyan eltátottam a szám. A férfinyelv a számban és egy kemény, méretes farok a puncimban egyáltalán nem rossz kombináció.

Most mondjam azt, hogy eddigre mindegy, hogy ki mozog bennem és, ki az aki birtokolja a szám és érzékeim? Nem. Egyáltalán nem volt mindegy! A páromra vágytam, őt akartam, de ő ügyet se vetett rám.

Azt se mondhatnám, hogy nem éreztem jól magam. Csak iszonyú zavarban voltam és kissé szomorú is. Zavart, hogy egy vadidegen férfi dug és mégis élvezem. Zavart, hogy a férjem úgy bánt velem… Hogy is? Mintha én lennék neki idegen! Ennek elment az esze!?

Szólj hozzá

család szex erotika szopás dugás family masszázs megcsalás hármas spriccelés felkavaró