2023. jún 07.

Borravaló egy bárban

írta: Nilla30921008
Borravaló egy bárban

 

Van egy presszóm. Amolyan kisvárosi cukrászdaként indult, aztán amikor nem ment olyan jól az üzlet kénytelen voltam átalakítani eszpresszóvá, ahol szeszes italt is fogyaszthattak a kávé és sütik mellett/helyett a vendégek. Délelőtt többnyire csak pár környékbeli srác járt oda iszogatni, beszélgetni. Az üzletben a délután volt a csúcsidő, mint bármilyen más hasonló üzlethelyiségben. Délelőtt egy fő elég szokott lenni, vasár– és ünnepnapok kivételével. Nekem más munkám van, de van két barátnőm, akiknek ez a munka épp megfelelt. Velük tettem hát jót azzal, hogy nem zártam be a boltot amikor nem volt nagyon nyereséges. Veszteséges ugyan sose volt, de nem érte volna meg a belefektetett időt és pénzt, úgyhogy ha nem a barátnőimről lett volna szó, egészen biztosan bezárom.
Tündi és Csilla egymást váltják a boltban olyan módon, hogy a csúcsidőben általában ketten egyszerre dolgoznak. 8–16 és 11–19–ig tart a munkaidejük. Ez olyan szempontból is megfelelő nekik, hogy barátnők lévén egyszer egyikük viszi mindkettejük csemetéit az óvodába, máskor meg a másikuk és felváltva mennek is értük. Így a gyerekek biztonsága megoldott. A borravalót természetesen megtarthatják, az ő dolguk hogyan osztják el egymás között.

Megbízható csajok, nem szoktam ellenőrizni őket, de néha betérek én is egy–egy kávéra, dumcsira velük. Egyik napon arra érek be, hogy mindkét nőt három pasi dugja, felváltva. Azt, hogy felváltva azt onnan veszem, hogy amikor beléptem földbe gyökerezett a lábam a meglepetéstől és vagy 10 percig szóhoz sem jutottam. „Te jó ég! Ha ezt a férjük megtudja?! Na meg… Az üzlet jó hírét nem kellene kockáztatni, mert ez mégis csak egy cukrászdának indult és alapvetően délután gyerekes anyukák is járnak ide fagyizni, sütit majszolni.”
Erre gondolva gyorsan átváltom a nyitva feliratot és amennyire tudom elzárom a helységet a külvilágtól – rolókat leengedem, sötétítő függönyöket elhúzom…
Mikor észlelik a változást a srácok ujjonganak:
– Újabb fincsi punci! Ez kell nekünk! – azzal indulna felém egyikük.
– Fiúk! – sikítom jó hangosan még mielőtt elérnének – Eszetekbe ne jusson, ha nem akartok a rendőrségen éjszakázni!
– Jó–jó… Csak arra gondoltunk, megérkezett az erősítés.
– Nahát! Ez nem egy szexshop, sem bordélyház. Mégis, hogy képzelitek ezt?
– Mi nem képzeljük, csak csináljuk. Kicsináljuk ezt a két csini kis ribit, mert erre vágytak – nevetgél egyikük.
– Azonnal hagyjátok abba és takarodjatok! Lányok, veletek meg találkozunk az irodában utána. Magyarázattal tartoztok.
Barátnőim természetesen csak hümmögni tudnak tele szájjal, mert az éppen aktuális férfi tovább szopatja. Nem lankad a lelkesedés, sem a farkuk.
– Legalább adj egy órácskát, hogy befejezzük, kérlek szépen. Én még nem is voltam a seggében – panaszkodik egyikük.
– Tudod mit?! Ha ők is ezt akarják, kaptok fél órát, de nem többet. Aztán meg ne lássalak itt titeket – döntök mérgemben és beviharzok az irodába. Onnan több kamera is őrzi a belső teret. A bejáratnál figyelmeztetésképpen tudatjuk mindenkivel, hogy ez bekamerázott terület. Mind a három kamerát azonnal felvétel üzemmódra váltom és nagyszerűen látom, mi folyik bent, hogy mit tesznek a barátnőim és mit művelnek velük a srácok.
Egyiken Tündit a pult mögött dugja egy fekete rövid hajú, izmos srác, fél lábát feltartva, miközben barátnőm egy másik srác faszát szopja, egy harmadikét meg húzgálja.
Csillában már ketten vannak, közben egy harmadik a száját löködi. Egy srác hanyatt azon a kis kerek asztalkán, Csillát tartja magán ülő helyzetben, egy másik sportos külsejű elölről a lábuk között mozog és neki sem üres a szája.
Izgató a látvány így is, hogy mérges vagyok, mert kuplerájt csináltak az én cukrászdámból. „Én hülye adtam nekik még fél órát. Fogalmam sincs miért tettem.” – füstölgök magamban.
De a látvány izgató, tovább megy az élő videó. „Hm, ezt nem lehet kibírni. Fél óra nekem is elég lesz szerintem egy orgazmushoz. Nem tudja meg senki sem.”
Hülye ötlet tudom és fogalmam sincs miért nem kapcsolom ki a monitorokat, miért muszáj néznem őket?! Tudom, hogy azt kéne tennem, ám mégsem tudom megtenni. Nem tudom a szemem róluk levenni.
Simogatom magam először bugyin keresztül, de a testem többet akar. Félrehúzom a bugyit és ujjammal kutakodok.
Egy idő után annyira belefeledkezem a masztiba, hogy már nem nézem a monitorokat mégis látom őket lelki szemeim előtt. Utólag kiderül, hogy ez nagy hiba volt részemről.
Ugyanis amikor épp elindul bennem a gyönyör első hulláma, fél szemmel érzékelem, hogy a számhoz közelít egy fasz. Szép méretes és nedves. Akárcsak az álmomban, fantáziámban. Valahogy nem tudom elválasztani a kettőt most és úgy gondolom, hogy ez nem lehet a valóság, biztosan csak a fantáziám… Akkor pedig semmi baj nem lehet abból, ha bekapom és kicsit szopogatom. Megteszem és nem is rossz! Sőt! Átrepít a csúcson, de közben érzékelem, hogy megfordul a testem és már hátulról belém is hatol ami előbb a számban volt.
„De… Az nem lehet… Bezártam az iroda ajtaját és egyébként is… Hogy kerülne ide bárki is?”
Hátra pillantva megnyugszom, nem idegen a srác. Férjem barátja, Tomi, akiről többször is fantáziáltam már. Sőt, vele volt életem első szendvicses élménye, bár nem éppen úgy terveztük, de nem bántam meg én sem és más sem.
Megnyugodva adom át magam az élvezet újabb hullámainak egészen addig, ameddig Tominak is jó lesz és kihúzódik belőlem, eligazgatja a ruhánkat, közben köszönetképpen megcsókol.
Eleinte lehunyt szemmel élvezem a csókját, mikor kinyitom, Csilla és Tündi mosolygó arcába pillanthatok.
Meglepődök, hiszen ez csak az álmom volt. Vagy mégsem?
– Hogy kerültök ide? – kérdezem kissé zavarban.
– Te mondtad, hogy beszélni akarsz velünk – így Csilla – ezért jöttünk.
– Azt nem mondtad, hogy ilyen kellemes műsort adsz majd – nevetgélt Tündi – Tényleg szép pár vagytok. Ha nem fárasztanak le annyira azok a srácok, talán…
– Elég! – vágok a szavába, mert nem akarom hallani, hogy az a ribanc rákattant a legjobb barátomra.
– De Tomi, te hogy kerülsz ide? Nem volt zárva az iroda?
– Nem szoktam betörőt játszani, tudod?! Nyitva volt, bejöttem és szép látvány fogadott, meg kellemes illat és gondoltam segítek rajtad. Rosszul tettem talán?
– Öhm… Nem, csak… De mégis! Csak beállítasz ide és megdugsz?! Nahát! Ha ezt elmondom Dórinak mit szólna hozzá?
– A francba! Elfelejtettem videót készíteni róla, így biztosan le fog b..szni – nevetgél utolsó gyönyöröm okozója.
– Ajj, te… – bokszolok a bicepszébe óvatosan.
Igen, muszáj óvatosan. Nem miatta. Miattam. Akarom én, hogy erős ütésem miatt megfájduljon az öklöm? Á… Volt már ilyenben részem, mikor kicsit felidegesített.
– Amúgy mi járatban vagy? Sütit szerettél volna?
– Köszi, az édességet már megkaptam és finom volt mint mindig – szemtelenkedik tovább – De igazából csak Dóri hétvégi meghívását akartam közvetíteni.
– Meghívás? – sikoltja Tündi – Csak nekik? Vajon milyen jóból akartatok minket kihagyni?
– Egyáltalán nem akartunk kihagyni titeket semmiből. Nektek is szólni akartam, de eléggé… Elfoglaltak voltatok ahhoz ezért csak elhalasztottam.
– Ha hozzátok mehetünk, akkor tuti ráérünk mindketten – nevetgél Csilla elmerengve az emléken, mikor utoljára ő volt terítéken, azaz szendvicsben.
– Nahát, mióta lettél ilyen nimfomániás? – érdeklődök barátnőmtől – Neked sohasem elég?
– Nicsak, ki beszél? – mulat rajtam utalva az előbbi jelenetünkre.
– Az nem az volt aminek látszott, csak…
– Akkor jó – szögezi le Tündi – Biztosan csak álmodtam, hogy olyan aranyosan dugtatok. Így ugye Dórinak semmit sem mondhatok. Vagy mégis?!
– Na, állj! Egy dolog, ha valaki nem munkaidőben teszi és főként nem a nyilvánosság előtt. Mi lett volna, ha miközben azt művelitek, belép pár vendég?
– Éppen az történt – feleli Csilla – Tudod én voltam a délutános műszakban és mikor bejöttem azt láttam, hogy Tündi beszélget két sráccal és egy vendég egy másik asztalnál iszogat magában. Minden rendben tehát, elmentem hátra átöltözni. Mikor visszajöttem Tündit nem láttam, csak a két srácot a pult mögött. Nem tudtam mi történik és hogy kerültek ők egyáltalán oda. Nem szoktunk senkit sem beengedni a pult mögé és nemcsak a pénz miatt. Hiányoltam Tündit is, hát muszáj volt benéznem oda és annyit láttam, hogy Tündi a két srácot felváltva szopja. „Látom kaptál egy kis borravalót” – jegyeztem meg epésen neki, mert hát ilyet ezen a helyen mégse illene tenni. „Azt! Jó nagyot” – röhögött a másik srác, aki épp a szájában dolgozott. „Szeretnél te is. Nagyon kis csinos vagy te is!”
„Nem, nem! Én csak meg akartam nézni…” Na ekkor szakított félbe egy férfihang a bejárat irányából: „Nézzétek a kis kíváncsit! Gyere, légy szíves szolgálj ki minket.”
Zavartan nézhettem rá, mert így folytatta: „Azért vagy itt, vagy tévedek?” Erre persze nem mondhattam nemet, mert tényleg dolgozni jöttem, csak eléggé félreérthető volt így az egész szituáció. Elindultam hát, hogy felvegyem a három újonnan érkezett helyes sráctól a rendelést, magukra hagyva Tündiéket, akit abban a pillanatban emelt fel az egyik férfi és lábát magasba emelve bedugta neki. Nem akartam vele foglalkozni, mert első a munka és majd utána szólok rájuk, hogy menjenek hátra. Persze az a látvány nem hagyott hidegen engem sem, de én nem akartam úgy járni, ahogy ő. Különösen nem három idegen pasival.
– A három ellen mi kifogásod volt? – kérdeztem Csillát – Hiszen volt már részed olyanban?
– Nem a szám a döntő, hanem hogy ismeretlenek voltak. Ok, dögösek, de mégse láttam egyiküket se soha.
– Biztosan átutazóban voltak – jegyeztem meg – Ok, folytasd, ha már te kezdted, mert úgyis azért kérettelek titeket, hogy számon kérjem a történteket.
– Szóval semmi rosszra nem gondoltam, amikor elindultam feléjük, ám abban a pillanatban mikor melléjük értem, az egyik férfi lesöpörte az asztalról a virágvázát és a díszeket, hogy csak úgy csörögtek a mozaikon, a másik meg engem rántott rá hason, miközben a harmadik már mögöttem is volt és félrerántva a tangámat, már nyalta is a pinámat. Hason fekve szólni se tudtam, mert az előttem ülő srác farka tövig szaladt a torkomba. Szabadulni se sikerült, mert az aki lerántott, fél kézzel lenyomta a testem a hátamon, másik kezével meg elindult felfedező útra. Simogatta a nyakam, félreigazítva a hajam, meg a melleim oldalát is feltérképezte… Egész kellemes kis masszázs volt és a nyalás sem esett rosszul kis idő múltán, úgyhogy el is feledkeztem arról, hol vagyok és mit tesznek velem. Körülbelül ugyanebben az időben a nyalakodó pasi elkezdett dugni. Alig bírta betuszkolni a puncimba, pedig már eléggé felkészült a testem rá. Még akkor se tudatosodott bennem, hogy bizony három idegen most éppen megerőszakol engem és hozzá olyan helyen, ahol nem illene. Erre csak akkor figyeltem fel amikor egy idegen, bár kellemesen mély hang így szólt valakihez: „Hagyd már a szopatást. Meg akarom kóstolni azt az édes kicsi száját!”
Egy erős kéz hirtelen felrántotta a fejem a hajamnál fogva, amit addig simogatott. Egy kicsit ugyan fájt ez a mozdulat, annyira mégse volt rossz, mert a hátam emiatt ívbe feszült és a bennem izgő–mozgó farok mélyebbre csúszhatott. A hang tulajdonosa szavának állt és megcsókolt, ami szintén nem esett rosszul. Sajnos nem sokáig csinálta, mert most az első srác felkelt, a csókos ült a helyébe és most ő nyomta a fejem az ölébe. Hátul helycsere volt és most az a kemény fasz tulajdonosa dugott, akit azelőtt a számmal izgattam. Egy ideig így folytatták…
A testem már nem kellett lefogniuk, már én is akartam őket, akárkik is voltak. Nem amiatt, mert a kiszolgálás a fontos, bár az is, de nem úgy, csak ők voltak most a fontosak. Értitek, ugye!?
– Persze. Talán ennyire nem is kéne részletesen, csak… – vágtam közbe, de engem is félbeszakítottak.
– Hagyd csak – kért Tomi, miközben leült a forgófotelomba és engem az ölébe vonva elgondolkodva simogatott mindenhol. Ez zavart volna talán, de így barátok között semmi gondot nem jelentett.
– Nagyon élvezetesen adja elő és talán le is írhatod majd egyszer ezt, minden üzlettulajdonosnak tanulságul. Csak, hogy mire kell majd ügyelniük a jövőben.
– Az is volt, tudd meg! Élvezetes – durcáskodott Csilla és Tündi egyszerre.
– Ok, de Tomi… Te mi a csudát művelsz? – kérdeztem, mert ismét éreztem valamit eltűnni bennem. Ülő helyzetben dugta meg a puncim, bár így csak éppen a makkja járt bennem, de ez sem hagyott hidegen. A szemtelen pasi nem kért bocsánatot. Nem állította, hogy csak véletlen történt, meg hogy nem akarta… Pedig az nem volt szokásba, hogy minden kérdezés nélkül dugják más feleségét, ráadásul két barátnőm előtt a saját irodámban!
– Elgondolkodtatott a történet és gondoltam nem árt demonstrálni a dolgokat – felelte a kérdezett kissé rekedtes hangon.
Nem tettem szóvá, hogy ebben az esetben Csillában kellett volna elmerülnie, vagy Tündiben. Arra gondolva, hogy ők úgyse láthatják az íróasztal takarásában, hát hagytam. Na meg volt bennem annyi női szolidaritás is, hogy annyi megterhelés után nem tettem volna ki egyikük punciját sem most egy plusz behatolásnak Tomi farka részéről.
– Jó – sóhajtottam – akkor folytasd Csilla.
Barátnőim összenéztek és elégedetten, cinkosan mosolyogtak egymásra. Tündi kacsintott Csillára és fejével felénk intett, amit értelmezhettem úgyis, hogy folytatásra ösztökéli ő is Csillát, meg akként is, hogy „Látod mit csinálnak közben? Biztos jó a mesélő!”
Ezt nyilván bizonyíték hiányában figyelmen kívül hagytam, inkább az első változatot választottam a gondolatomnak.
Csilla pedig folytatta.
– Na, aztán megtörtént a harmadik csere is, de a soron következő srác ügyetlenkedett én meg nagyon izgatott voltam és picit riszáltam neki, jelezve hogy tegye már be. Ő erre a mozdulatra már majdnem bejutott és biztosan nagyon nedves lett a puncilevemtől, mert a következő pillanatban a kis ügyetlenke becsusszant a seggembe. Az is lehet, hogy nem is volt véletlen, mert a szám ugyan foglalt volt, így szólni továbbra sem tudtam és nem kérdezhettem rá, azonban a fejem éppen Tündiék irányába fordította a szopató srác, ahol azt láthattam, hogy Tündi barátnőmet már szendvicsbe fogják és a harmadik srác meg szopatja.
„Azta… Előbb még csak ketten voltak! Vajon hogy került oda az a magában ücsörgő kis komisz?”
Picit irigykedtem rájuk és arra gondoltam, hogy ezt nekem is ki kéne próbálnom. Ez hamarosan megtörtént, tehát most három álmom vált valóra. Az egyik, hogy gyengéden megerőszakolnak, a másik a több idegen pasi egyszerre, a harmadik meg ugyanez csak szendvicsbe.
– Te hülye vagy?! Egy erőszak sosem lehet gyengéd!
– Háát… Nekem nem okozott gondot az a kis fájdalom, amit néha okoztak, csak ezért mondtam azt úgy – nevetgélt Csilla elgondolkodva az eseményeken. Tomi pedig továbbra is lassan mozgott bennem. Nem bántam, de első a munka és muszáj megtudnom mindent.
– Ok. Úgy látom te nem vagy hibás, mert nemigen tehettél mást. Nos, az elején nem, a többit meg megértem, habár… Na Tündi, halljuk akkor a te változatodat. Hallani akarom hogy fajultak idáig a dolgok. Nem kell ám annyira részletesen, mint Csilla, de a lényeget ne hagyd ki – kértem arra gondolva, hogy a lényeg a kiváltó ok lenne, ám Tündi másképp gondolta, mert az aktus elmondásával kezdte.
– Jól van. A lényeg az volt, amikor szopattak és amikor azt megunták, először egyikük húzott a faszára, majd sorban mind megdugott, később egyikük fel akarta próbálni a popsimat is és…
– Tündi! – sikítottam bele a beszámolóba. A sikítás csak részben szólt neki, másik oka az volt, hogy ismét orgazmus közeli állapotba jutottam és Tomi farka is egy ütemben kezdett pulzálni bennem. Sajnos ezek miatt az érzések miatt már csak kissé szaggatott hangon adhattam ki az utasításaimat.
– Nem erre a… lényegre… gondoltam. Hanem… Arra, hogyan… jutottatok el… odáig.
– Ok – vágott durcás képet Tündi, de most nem foglalkoztam vele egy kis ideig.
– Tomi! Dugd már be végre teljesen és basszál erősen… Majd utána… Folytathatják…
Nem tudtam befejezni, mert Tomi hasra fektetett az íróasztalon szembe két önelégült képet vágó, érdeklődő pillantású barátnőmmel és valóban tövig merült bennem, majd erősen, gyorsan juttatott mindkettőnket a csúcsra.
Talán a gyors annyira nem volt igaz, mert nem tudom mennyi idő telt el, csak azt észleltem, hogy a szemben ülő két nő erősen izeg–mozog a székén és összedörgölik a combjukat, meg a kezük se maradt tétlen.

Kis idő elteltével a lehetőségekhez képest újra rendbe szedtük magunkat Tomival és Tündi folytathatta.
– Na, a szokásos nap volt. Bejöttem és nem sokra rá jött az a srác, aki csak egy vodkát rendelt és olvasott valamit a mobilján. Aztán megérkezett az a másik kettő. Törzsvendégeknek számítanak és máskor is jót hülyültünk velük. Sanyi és Tibi a keresztnevük, csak ennyit tudok róluk, meg hogy nem messze laknak innen mind a ketten. Viccesek és izmosak, meg jól néznek ki, na. De persze nem gondoltam semmi olyanra. Bár látszott rajtuk, hogy be vannak indulva, úgy gondoltam, hogy tudom kezelni az ilyesmit. Úgy értem máskor is volt már, hogy pár pasast le kellett csendesíteni, vagy lehűteni pár szóval… Velük megint jót beszélgettünk. Tényleg vicces az a két srác, nemcsak jóképű. Kérték, igyak velük, mert meghívnának. Mondtam, hogy ritkán iszom csak és most dolgozok is, de nem hagytak, hát gondoltam becsapom őket és citromlevet töltök magamnak egy háromcentes pohárkába és azt iszom meg. Pont úgy néz ki az is, mint az ő vodkájuk, amibe narancslevet cseppentettek. Vagyis hasonlóan. Kitöltöttem nekik ugyanazt és magamnak a citromlevet ugyanolyan poharakba. Koccintás előtt a kávéfőző elvonta a figyelmem, elfordultam. Így történhetett, hogy valamelyikük véletlenül elcserélhette a poharakat és nekem jutott a vodkás egy pasinak meg a citromlé. Én köhögtem, ő meg prüszkölt. Ezen mindhárman jót nevettünk. Zavarban voltam, hisz kiderült a turpisság, de nem látszottak megbántottnak amiatt. Akinek a citromlé jutott arra kért, hogy ha már én megvicceltem, hagyjam hadd mutasson be ő is nekem egy viccet. „Jó poén lesz, hidd el. Élvezni fogod. Na, légy szíves engedd meg.” – könyörgött, de én nem akartam, mert fogalmam sem volt mire gondol.
Tovább beszélgettünk, én a polcot rendeztem, mikor megéreztem, hogy Tibi a hátam mögött áll. Nem zavaróan, nem túl közel, nem volt a személyes teremben, de… „Nem jöhetsz be a pult mögé! Az tilos és kikapok érte." Mondtam neki és megfordultam, hogy kituszkoljam onnan. Ő megfogta a csuklóm és ismét könyörgött, engedjem neki megmutatni azt a jó poént. Mondtam neki, hogy idegesít a dolog, de megnyugtatott, hogy nem lesz gond és annyira szeretné…
Végül beleegyeztem arra gondolva, hogy utána békén hagy. Az üzletben egyébként sem volt senki csak az az egyszem pasi, aki nem figyelt ránk, hát mi baj lehet abból?!
„Csukd be a szemed kérlek, de nem ér lesni, míg nem szólok.” Megint hangot adtam annak, hogy ideges vagyok egy kicsit, de engedelmeskedtem, mikor véletlenül a nyakamba szuszogott. Ő fogva tartotta a csuklóm és simogatta egy ujjával a kézfejem, ez kissé megnyugtatott. Nem tudtam mi történik, csak mozgást érzékeltem, aztán mindkét kezem rabságban találtam és mindkettőben egy fasz volt.

Ez másfajta izgalomba hozott, de még mindig eszemben volt, hogy ez a munkahelyem, én itt ezt nem tehetem! Elengedni nem tudtam őket, mert már nemcsak fogva tartották, hanem óvatosan mozgatták is a kezeim és amikor kinyitottam a szemem és a szám, hogy szóvá tegyem nekik, ez egyáltalán nem vicces, azonnal rátapadt Tibi szája az enyémre és olyan csókot kaptam, hogy el is feledkeztem minden másról. Ok, talán azok a kemény farkak a markomban még mindig érződtek és izgalmasak voltak, de már nem gondoltam arra, hogy a munkahelyemen vagyok.
A csók után Tibi lenyomott térdre és… Azt hiszem a többit kitaláljátok. Azt mondtad nem kell részletesen, de ha akarjátok hallani…
– Nem kell. Elég ennyi. Úgy néz ki mindkettőtöket megerőszakoltak itt de feljelentést csak akkor teszünk, ha bármelyiktek ragaszkodik hozzá. Én nem szeretném, mert nem kéne a boltunknak a negatív reklám. Nektek se érdeketek ugyan, mert ha emiatt be kéne zárnom az üzletet, munka nélkül maradtok és ahogy elmondtátok, talán annyira nem is esett nektek rosszul ennyi erőszak.
Megerősítették, hogy nincs miért feljelentést tenni, meg hát, nincs is bizonyíték rá, meg tényleg nem volt rossz.
– Bizonyíték valóban nem lenne az erőszakra, maximum egy kis munkahelyi szexre, mert ezeken a felvételeken teljesen az látszik, mintha nagyon is akarnátok ami megtörtént veletek – mutattam nekik oda a monitorok képeit, amin visszajátszottam nekik, amint éppen a befejező műveleteket végzik.
– Aztaa… Te rögzítetted ahogy éppen minket basznak? – hüledezett Tündi.
– Perverz! – nevetett Csilla és Tomi is barátnőm ezen beszólásán.
– Egyáltalán nem érdekelt a szex része. Kicsit sem, csak muszáj volt rögzítenem, mert nem tudhattam, szeretne–e tenni valamelyiktek ismeretlen tettesek ellen feljelentést nyilvános helyen elkövetett nemi erőszak miatt.
– Értem. Annyira nem érdekelt, hogy nem is erre masztiztál, mikor Tomi véletlen erre járt és nyilvánvaló, hogy az is véletlen volt, amint előbb az asztalon hasaltál – szemtelenkedett Csilla.
– Csilla! Az nem úgy volt… De minek is mentegetem magam, hiszen én nem nyilvánosan tettem amit tettem. Irigykedjetek csak!
– Van is mire – pirult Tündi – Tomi tényleg szép darab.
– Igen, én is felpróbálnám, akár most is, ha nem annyira fáradt.
– Lányok, rendelkezzetek a testemmel, lelkemmel – nyilatkozott az érintett.
– Persze, csak ha nem vagy féltékeny – folytatta hozzám fordulva.
– Hogy én féltékeny? Ugyan! Nem vagy a férjem. Csináljatok amit akartok. Én nyitom a boltot és kiszolgálok, ameddig akadályoztatva vagytok – nyújtottam rá a nyelvem csúfolódva mindhármukra és indultam az öltözőbe egy nyitás előtti tisztálkodásra.
Távozóban még hallottam, ahogy Tomi dörmögi és a két lány nagyot kacag rajta:
– Menj csak, de azt hiszem ma zárni is te fogsz.

Nem gond. A nap se nagyon hosszú, a munkaidő még rövidebb és az élet is elég rövid ahhoz, hogy egy ilyen finom dolgot hagyjunk veszendőbe menni.

* * *

Ez egy régebbi fantáziám, ami egészen biztosan nem történt meg. Van ugyan ilyen nevű barátja a férjemnek és Tündi, meg a Csilla név se ismeretlen, ám senkisem tenne ilyet nyilvános helyen. Az én üzletemben egészen biztosan nem!
Na meg, meg is sértődnének a barátnőim, ha ennyire intim helyzetben levideóznák őket. Még akkor is, ha utána a videókat együtt, mindannyian visszanézzük a fantáziámban azon a bulin, amit Tomi és Dóri valamelyikünk szülinapjára szervezett és miután minden apró részletet kitárgyaltunk, Dóri jól nyakon vágta a párját, mondván, hogy: „Drágám ezt azért kaptad, mert nem szóltál időben! Tényleg! Hogy tehetted ezt velem? Nem gondoltál arra, hogy talán nekem is lenne ilyesmire akkor igényem?” Tomi persze nem sértődik meg, mert szerelmes a feleségébe, úgyhogy azonnal a kedves felesége minden igényét többször is kielégíti, amiről nyilván nem készítünk videót, mert minek is tennénk, hiszen élőben megy az adás és időnk sincs rá, mert talán...
De ez egy másik sztori. Lenne, ha megtörténhetne. :D

 

 

Szólj hozzá

szex szopás dugás gangbang szendvics DP