2023. jún 13.

Másik „telszex”

írta: Nilla30921008
Másik „telszex”

Este fél 9 van. Túl vagyunk a gyerekfürdetésen, alszik a kicsink.
Élvezzük egymás közelségét. Párom most nagyon közel van. Ennél közelebb nem is lehetne, bennem van épp. Nagyon tetszik, csókolom is hálásan. Persze nem csak hála miatt. Az is finom. Ő lustán mozog. Élvezi ő is, ahogy megérintem bensőmmel.
Csörög a telefon. Elfelejtettük kikapcsolni és ilyenkor egy idő múlva átvált kihangosítóra. Azt nem hagyhatom, mert a szobák ugyan hangszigeteltek, mégis volt amikor a nappaliból behallatszó zajra felébredt a kislányunk. A kihangosító ugyanis ekkor a hangszóró. Vagyis nem egy, hanem az összes. Kényelmes megoldás, mert bárhol vagyok a házban hallani lehet, ha valaki hí. Csakhogy ilyenkor jobb lenne ha nem hívnának. De ha mind a ketten elfelejtettük kikapcsolni?!
Én vagyok felül, rám vár a dolog elintézése. Leugrok páromról, felkapom a mobilt és már vissza is fészkelődök. Ó, olyan jó, hogy megint kitölt!
Ránézek a mobilra. Tomi az. Lehet Jocival akar beszélni?! Felveszem és kihangosítóra teszem. A mobil saját hangszórójára.
– Szia Erika. Zavarok? – érdeklődik.
– Szia drága. Nem… nem zavarsz…
– Ó, ezt jó hallani. De… Ki vagyok hangosítva?
– Aham – nyögöm, mert Joci alulról nagyot döf belém.
– Értem. Akkor ott van Joci is gondolom.
– Ó, igen… sikkantok fel egy újabb kellemes érzés miatt.
– Szia haver! Ugye nincs harag, hogy most hívlak?
Joci nem szól, de látom rajta, hogy kezdi elveszíteni a türelmét. Tomi meg úgy tesz, mintha nem is engem hívott volna. Kegyes hazugság…
– Csak azt szerettem volna tudni, jól vagytok–e.
– Ó… – nyögök ismét egyet, mert elfogyott a levegőm.
– Jól vagy Erika?
– Igen… ó, igeen… egyre jobban… de… csak ezért? Hogy van… a nejed?
– Ő már alszik. És tudod, őt ilyenkor nem lehet zavarni.
– Értem.
– Tudod, most egy picit irigykedek ám rátok.
– Figyelj Tomi! Otthon vagy, ugye?
– Persze.
– Akkor… Ahelyett… inkább… gyere ide… könnyebben menne… a beszélgetés… Joci is örülne… Azt… hiszem…
– Tényleg nem zavarnék?
Ekkor megszólal a párom kissé ingerülten.
– Nem baszd meg, dehogy zavarsz. Épp most lövöm tele Titti punciját. De gyere ha van kedved…
Többet nem tud mondani, mert ekkor tényleg spricceli belém, ami nekem jár.
– Ó, köszönöm a kedves meghívást haver. Na, mindjárt ott vagyok és csinálunk egy kis szendvicset.
– Kicsiért ne fáradj! Nekem nagy kell! – hadarom a mobilba majd kinyomom. Minek annyi szó? Úgyis mindjárt itt lesz!
Szólj hozzá