2023. feb 25.

Új szakmát tanulok 2.

írta: Nilla30921008
Új szakmát tanulok 2.

 

Csengettek. Férjem ment ajtót nyitni. A srác eközben tovább dolgozott rajtam, bennem. Nem gyorsított a tempón, ráérősen masszírozott belülről. Bennem lassan kezdett felépülni egy újabb orgazmus. De még messze voltam tőle. A férfi is. 

– Bocsánat. Megvárnám a kollegám, ha szabad. Tudja egy autóval jöttünk – hallottam egy hangot az ajtóból.
– Rendben. Jöjjön be. Oda leülhet – mutatott egy hátam mögött álló fotelre.
– Köszönöm.
– Arra kérem, maradjon csendben, mert nézném a tv–ben a híreket.
– Természetesen.

A tv valóban halkan szólt a háttérben, de már régóta zenei műsort adtak, nem híreket. A férjem már jó ideje nem is foglalkozott vele, hanem a masszőröm által adott műsort nézte, amint farkával és most már szájával is belül dolgozott. Igen, végülis dolgozni jött. Ki is lett fizetve. Ugye akkor most nem én vagyok a kurva? Hisz tulajdonképpen én fizettem őt, ha a férjem által átadott összeget közösnek tekintjük.

A másik férfi is izmosnak látszott és amint meglátott minket a nadrágján a dudor azonnal megnőtt. Szinte átmenet nélkül. Nagyon szégyelltem magam, hogy most már két idegen is láthat ilyen intim tevékenység közben. Nem értettem még mindig a férjem. Nemhogy ezt a pasit leállítaná, ahelyett még a srác kollégáját is beengedi nézőközönségnek. Az idegen masszőrt haverként, engem meg idegenként kezel. Ekkor azonban eszemben sem volt tenni semmit ez ellen, hiszen az orgazmus közeledett. Ha egy picit gyorsítana… De ő nem tette. Megpróbáltam én a derekammal. Csakhogy nem engedte. Keményen tartotta a csípőm és ő mozgott bennem. Semmit sem tehettem.

Ideiglenes szeretőm meghallva a szóváltást, elszakadt a számtól, engem hanyatt fektetett és mozgását egy pillanatra se hagyva abba, szemével intett kollégájának. Nem értettem mit üzent neki, de az most nem is érdekelt.

Férjemet kerestem a szememmel, akinek eszébe se jutott visszatérni a tv–hez. Továbbra is minket figyelt, de továbbra is csak az érintkezési pontot, ahol a férfi teste az enyémhez csapódott. Nem engem nézett, hanem az aktust. Arcán valami üdvözült kifejezés, mint amikor egy hívő Jézust véli megpillantani.

„Ez tényleg megbolondult!”

Töprengésre nemcsak azért nem maradt időm, mert  partnerem, masszőröm üteme pár pillanatra felgyorsult, hanem azért sem, mert két másik kezet éreztem mellemen és egy másik száj csókolt nemsokára eszeveszetten. Újra megrémültem, hiszen egy idegenre se számítottam ma, ez meg már mégiscsak sok! A libidóm is egyből alább hagyott, alkalmi szeretőm tempójának  fokozódása ellenére. El akartam tolni bal kezemmel a második férfit, de pechemre, a farka csusszant a kezembe. Elkerekedtek a szemeim és tátva maradt a szám. Ekkora sose férne belém! Jelezve ellenkezésem, fel nyüszítettem. Igen, csak annyira tellett tőlem, mert a férfi nem hagyta abba a csókot. Ő viszont egyáltalán nem finomkodott, harapta a szám és gyúrta a mellem, erősen megcsavarta a bimbóm… Annyira erősen, hogy fájdalmat is okozott, ám ez a fájdalom csakhamar élvezetbe csapott, mivel testem ennyi pontját érte támadás.

Nem tartott ez az állapot túl soká. Az első férfi aki dugott, magához húzott, felemelt és alig mozogva bennem, tartott. Fogalmam sem volt miért tette és azt se tudhattam, hogy a másik férfi mit csinálhat. Részéről minden interakció abbamaradt. Férjem felé fordultam volna, de ahol azelőtt állt, most nem volt. Másik irányba néztem és ott rátaláltam. Kérlelve néztem rá, csináljon már valamit! Továbbra se tett semmit csak nézett, mint aki egy érdekes filmet lát.

– Tegyél le – kértem a srácot, aki kicsusszant belőlem, de csak azért, hogy megfordítson és hasra fordítva a masszázsasztalra tegyen. Az asztalon háttal fekve már ott feküdt az újonnan érkezett masszőr. Hatalmas és hosszú volt. Annyira, hogy alig fért be a combjaim közé. Mintha hirtelen egy harmadik combom nőtt volna ki.

Elterültem rajta, mint egy béka. Az eredetileg masszőrként érkezett férfi tartotta rajta a csípőmet és lágyan mozgatta társa faszán. Puncinedveim lassan összekenték az alattam levő hatalmas faszt. Makkja minden mozdulatra megérintette csiklómat, szikrákat küldve ezzel altestem belső pontjaiba. Az alattam fekvő férfi bal kezével könnyedén lehúzott magához a nyakamnál fogva és újra csókolni kezdett. Most nem volt erőszakos. Nagyon gyengéd is tudott lenni. Ez most így jól esett. Görbült a hátam, ezt észrevéve jobb kezével ismét kezelésbe vette a mellem, de most ott is inkább csak cirógatott. Közben a srác lejjebb és lejjebb csúszott. Addig folytatta, amíg a lába már lelógott az asztalról, makkja pedig hüvelyem bejáratához került és ott böködött lágyan. Az addig a mellemet gyúró keze lekerült popsimhoz és azt kezdte ujjazni. Most ez sem fájt. Eléggé el voltam lazulva és a fizetett masszőröm első ténykedése is erre irányult.

– Engedj be édeske – kérlelt a számba suttogva az alattam fekvő férfi – Olyan gyönyörű vagy. Annyira kívánlak. Kérlek. Ugye te is akarod? Akarsz engem, tudom. Látom a szemeden mennyire tetszik neked a faszom.

A hangja szinte transzba ejtett. Eleinte a hangszíne bódított csak el, majd ahogy ilyesmiket ismételgetett folyamatosan és eljutott tudatomig mit akar tőlem, rájöttem, hogy én is akarom. Akarom őt, noha úgy éreztem még mindig, hogy azt bizony nem fogja tudni belém tenni. Túl vastag, túl nagy…

Valami változhatott a tekintetemben, mert a mondanivalója változott ekképpen:

– Nagyon szép vagy. A melled , a puncid… Nem akarlak bántani. Tudod, hogy képes vagy rá. Be tudsz fogadni. Ugye akarod magadban érezni? Olyan jó lenne már benned lenni. Meg tudod tenni! A tiéd vagyok. Tedd be! Csináld ahogy neked tetszik. Meglátod jó lesz!

Addig ismételgette, hogy elhittem. Ujja eközben folyamatosan dolgozott a fenekemben. Mikor látta a szememen, hogy meggyőzött, elengedett mindkét férfi és az alul levő most mindkét tenyerével a melleim masszírozta, nyomkodta. Nem erősen, de nagyon izgatóan.

Teljesen transzba esve igazítottam a puncimhoz öklömnyi makkját és próbáltam rácsúszni. Sziszegtem a fájdalomtól, de nem akartam abbahagyni. Muszáj bennem lennie. Annyit akartam magamba fogadni, amennyit csak elbírtam. Tekertem a csípőm, vonaglottam rajta és milliméterenként toltam őt magamba. Nagyon feszített és amikor a makkja becsusszant, lihegve megálltam.

– Csodálatos vagy! Ez nagyon jó érzés! Ugye neked is az? Tudom, hogy az, de lesz ez jobb is. Pihenj csak drága. Adhatok egy csókot ezért? Megérdemled. Nagyon szűk vagy. Imádlak!

És megcsókoltam. Senki más nem létezett ebben a pillanatban csak ő és én. Tudtam, hogy nem én vagyok a szűk, hanem ő a nagy. Eddig sohasem tulajdonítottam jelentőséget a méretnek. Mindig megmosolyogtam azokat a barátnőimet, munkatársakat, akik odavoltak a nagy faszért. Többen mondták közülük: „Nem tudod mi a jó!” Persze én nem hittem nekik. Lehet nekem orgazmusom egy normál mérettől is. Mint például a szerelmem, a férjem.

Tényleg, hol is van ő eközben? Nem szólt semmit azóta, hogy beinvitálta ezt a nagy pasit. Azelőtt se sokat és nem is azt, amit kellett. Amit szerintem kellett volna. Most már nem bántam. Ő még mindig nézett. Lihegett. Majdnem annyira mint én. Csak ő másképp erőlködött. Kérdőn néztem rá megint, „mi legyen? Folytassam vagy elzavarod őket?”
– Igen – válaszolta kimondatlan kérdésemre – Tedd be! Csináld! Látni akarom!

Te jó ég! Ki ez az ember? Hol a férjem? Ez biztosan nem ő! Nem az a féltékeny férfi, aki dühbe gurult egy puszi miatt!

De akkor mindegy is. Hozzunk ki ebből amit csak lehet. Ha neked mindegy drágám. A biztonság kedvéért félig hangosan rákérdeztem.
– Biztosan ezt akarod?
– Igen, meg ne állj, ameddig teljesen be nem ment!
– Ne hallgass rá édeske. Csak rám figyelj. Csak magadra és az érzéseidre. Azt tedd, amit te akarsz. Annyit és ne többet. Nem kell sietned sem – mormolta a hang alólam. Ekkor már kezek masszírozták a nyakam, a hátam és a popsimat is. Két pár kéz, elöl-hátul. Nagyon jól esett. Segített ellazulni és erőt adott.

Folytattam a férfi befogadását. Zihálva, szuszogva, csípőmet tekergetve, fel–alá mozdulva, néha–néha sikkantva egyre beljebb csúszott. Talán úgy 20–30 perc telt el, amikor éreztem, hogy végállomás. Ez bizony nem fog tovább menni, bárhogy is erőlködnék. Így is nagyon feszített és fájt. Úgy éreztem szétrepedek, de boldog voltam. Több mint a felét magamba csúsztattam. Csakhogy most se be, se ki nem tudtam vinni őt. Ha csak egy picit is mozdultam kifelé, mintha a bensőm tépné ki. Nagyon lihegtem és a srácok keze megpihent rajtam. Megálltak és adtak időt nekem. Időre pedig most nagy szüksége volt a testemnek, hogy eldöntse mit tehet. Nem azt, hogy mit akar, ó, nem! Amit akartam azt most nem tehettem.

Vagy mégis. Csókolhattam az alattam fekvő varázslót. Aki a hangjával elvarázsolt. Hisz eddig se ellenkezett.
Vagy magamhoz húzhattam a hátam mögött álló ízletes fickót és a számba vehettem azt a finomságot. Talán ezek elvonják a figyelmem testem más pontjáról.

Nos, ezt a sorrendet betartva, mindezt meg is tettem. Férjemet odaintettem a másik oldalamra. Nem szóltam hozzá, csak intenem kellett és engedelmeskedett. Bal kezemet nyújtottam neki és ő tartotta azt fél kézzel. Másik kezével a karomat simogatta. Csak ennyit kaphattam tőle, de ez is jól esett.

Soha ennél furcsább helyzetben nem voltam. Az a férfi, akibe szerelmes vagyok, csak a bal karomat fogja és simogatja, miközben egy idegen férfi  óriási faszát félig–meddig magamban tudhatom, és egy másik idegen férfi farkát szopogatom, nyalogatom. Ez utóbbi pedig fizetett masszőröm!  Ha én ezt bárkinek elmesélném, nem hinné el. Nem mintha bárkinek szándékomban állna elmesélni. Név nélkül talán. Csak érdekességként. Majd egyszer…

Most azonban fogalmam sincs mit kezdjek ezzel a helyzettel.

 Azt mondják az idő sok mindent megold. Ez most is igaz volt. Segítségemre volt annyiban, hogy miközben egyik faszon fészkelődve a másikat ízlelgettem, elérkezett az az idő, amikor azt érezhettem, hogy kitágultam annyira belül, hogy mozogni tudna bennem a pasi farka. Nem, beljebb menni nem tudna, már így is a méhemet ostromolta, de ha oda betörne egy ekkora, szerintem ki is lyukasztana. Szerencsémre ezt meg se próbálta.

 Kiengedtem a számból kedvenc masszőröm és megpróbáltam csúszkálni az alattam levő rúdon. Tudni akartam milyen érzés, amikor már birtokolhatom. Amikor már nem fáj nagyon. Mindkét kezemmel rátámaszkodtam a varázslatos hang tulajdonosának a mellkasára és lassan, az érzéseimre koncentrálva, mozogni kezdtem rajta.  Férjem szemébe kellett volna néznem, de mégsem azt tettem.
Tudnom kellett azt, hogy neki, a bennem nyugvó farok tulajdonosának, milyen érzéseket okozok a puncimmal. Vajon neki is olyan, mint nekem? Vagy jobb? Rosszabb? Esetleg semmit sem érez? Az nem lehet, hiszen szorongatom a férfiasságát.
Szemét lehunyta, így kis ideig titokban tarthatta előlem, mit érez. Pár ki-be mozgás után ráéreztem, mennyire engedhetem magamból őt ki, majd mennyire lehet ismét befogadnom, anélkül, hogy nekem nagyobb fájdalmat okozzon. Ez után megpróbáltam a szájához hajolni, de fájtam. Ha meghajlítottam a hátam, akkor sikerült mindkettő.

Remek! Csakhogy így a kezeim felszabadultak, hát két oldalról rámarkoltam a mellettem állókra. Nagyon meglepődhettem volna, mivel férjem faszát is elérhettem. Egészen addig ez távol volt tőlem. Nos, annyira nem volt időm meglepődni és koncentrálni akartam arra, amit teszek, talán ezért sem lepődtem meg. A másik és valódi ok az volt meglepettségem hiányára, hogy abban a pillanatban nem tudatosult bennem, kinek a farka van a markomban. Csupán egy férfi volt és nem gondoltam ezt tovább.

Azon se gondolkodtam amit teszek. Az érzéseim vezettek. Csípőmet fel-le mozgattam és néha kissé rátekertem magam a faszra, eközben ajkammal simogatni kezdtem a száját. Jó íze volt, különösen amikor megnyílt előttem, befogadva a nyelvem és üdvözölte azt sajátjával. Ekkor mosolyra húzódott a szája és újra kinyílt a szeme. Csillogott és izzott. Tőlem. Miattam. Értem. Elhúztam a számat tőle és csak figyeltem. Igyekeztem kitalálni, hogy mit szeretne. Hogy lenne jobb neki? Azt akartam, hogy felejthetetlen élmény legyek. Olyan legyen neki velem, mint senki mással nem lehet! Igen, ezt akartam abban a pillanatban mindennél jobban. Ő figyelt és mosolygott. Rámarkolt a csípőmre és átvette a ritmust. Ugyanabban a tempóban dugott lágyan alulról, ahogy én mozogtam rajta. Ezzel azt okozta, hogy makkja többször is vészesen közel került ahhoz, hogy kicsússzon belőlem. Ilyenkor én gyorsan visszaereszkedtem, még szélesebb mosolyt csalva ezzel az arcára. Ebben a pillanatban nagyon boldog voltam. Orgazmus nélkül is, mert meg tudtam adni neki amit akart, és élvezte testem ragaszkodását a farkához. Egyszerre kezdtünk gyorsítani, és egyszerre sóhajtottunk is nagyokat. Tökéletes ritmusunkat az se zavarta, hogy újra éreztem pár ujjat a popsimban. Feszített, de nem annyira mint előbb ő egyedül. Teljesen laza lett minden pontom alul.

Úgy éreztem bármeddig folytatnám ezt. Nagyon sokáig szerettem volna átélni ezt az állapotot. Napokig, vagy talán hónapokon át is. Belül hüvelyem falán minden alkalommal minden pontot eltalált. Mindenféle pontot éreztem már magamban, nemcsak a G, hanem a teljes g–moll skálát.

Nem figyeltem kinek az ujja fedezi fel hátsóm. Nem is érdekelt. Amikor a varázslóm csókra nyújtotta ajkát, ismét begörbítettem a hátam és megcsókoltam. Ő picit elfordítva fejét jelezte, hogy nem így akarja. Kissé elemeltem a fejem tőle, de annyira csak, hogy ha akarja elérhesse és tegye amit szeretne. Szájával ismét nagyon gyengéden simogatta ajkam, mintha őt fizettük volna a masszírozásért. Már bántam is, hogy nem őt kaptam. Ennyire gyengéd, figyelmes pasi… Tudtam, hogy el kell majd kérjem az elérhetőségét mielőtt kisétál az ajtón. Nem szerettem volna, ha kisétál az életemből is. Kellett nekem tőle az az élmény is, hogy megtudjam, valóban úgy bánik-e kezével igazi masszázs közben, mint amilyen mesteri módon kitölti most a hüvelyem. De ez a jövő, most pedig a jelen van. Ez pedig az, hogy még mindig nagyon élvezem a méretét, hogy bennem van.

Ő, miközben a szájával lágyan simogatott, alul majdnem teljesen belassított. Kezével a begörbített hátam, elkezdte kiegyenesíteni, majd visszaengedte és újra lenyomta. Ezt egészen addig játszotta velem, ameddig egyszercsak nem éreztem rá kényszert, hogy újra meggörbítsem. Hagytam egyenesben és ekkor újra kezdte, de fájt és megint be kellett görbítenem.

Megállt és újra próbálkozott. Megint játszadozott velem, közben szájával mindenhol simogatott. A szám, arcom, nyakam, szemem… Még a homlokom is és a fülemet is néha.

Eljutottam arra a pontra, hogy nem fájt, ahogy teljes testtel hozzá simultam és a farka mégis bennem van, megint csak amennyire befért. Most talán kicsivel több rész maradt kint, de ez nem okozott neki gondot, ugyanolyan ütemben, lágyan mozgott. Fel se tudtam fogni, hogy lehet valaki ekkora és mégis ilyen finom. Egyszerre hatalmas, kemény és mégis lágy a mozgása. A teste is kemény minden részletében, kivéve a szeme és a szája. A szája még mindig lágyan simogatott, néhol játékosan belém harapdálva itt-ott, szeme pedig akkora lágyságot sugárzott, ami megolvasztott. Ha maradt volna még bennem az ellenkezésnek csak szikrája is, most az is elomlott volna. De nem maradt. A játékszere voltam, azt tett velem amit akart. Tudtam, bármit kér, megteszem. Bármit kérdez a válaszom igen lesz. Rám kérdezett:
– Akarod? Tudod, ezt nem muszáj, csak ha akarod.
– Mit? –kérdeztem, de ekkor már tudtam mi a kérdés, mert fenekemnél éreztem egy bebocsátásra váró faszt.

Nem válaszolt, csak rámozdította a popsim, jelzéseként annak, mire is vár választ. Nem húzott rá a másikra, bár akár meg is tehette volna. Csak éppen picit rátolta a popsilyukam a dorongra, majd leemelt róla.

– Tudod, ami eddig volt, nagyrészt nem akartam, mégis megtörtént és most már nem bánom. A válasz igen. Akarom miattad és magam miatt is. Kíváncsi vagyok, de ígérd meg, ha szólok, abbahagyjuk. Így rendben?
– Édeske, semmi rosszat nem tennék veled soha. Ha ezt nem akartad volna velem, meg se történt volna. Nagyon hálás vagyok neked, hogy mégis engedted, megtetted. Nagyon finom vagy és hozzá csodálatosan szép. Ezek nem bókok, komolyan gondolom. Vaknak kell lennie annak, aki nem így látja.

Ez a vallomás is ugyanolyan varázslatosan hangzott, mint az előzőek. Önbizalmat adott, szépnek látott. Szépnek és nőnek éreztem magam. Most már tudtam, hogy bármi lesz is, nem fogom őket leállítani. De csak azt tudtam rebegni:
– Köszi. Akarom, akarlak titeket. Gyertek…

Nem kérették magukat. Amikor belém jött hátulról is fizetett masszőröm, úgy éreztem széttépték a testem. Biztosan szétszakadok, ez nem is kérdés. Mégsem mondtam nemet, álljt se parancsoltam, mégis megálltak. Megvárták míg testem hozzászokik ahhoz, ami kitöltött. Mikor megmozdultam egy picit a hátam mögött álló férfi megint nyomult egy centit befelé és megállt. Ez ment mindaddig míg azt nem érezhettem, hogy hasával eléri a fenekem.

Az alattam fekvő kedves férfi csillogó szemekkel nézett rám és csodás hangjával érdeklődött.

– Nem fáj? Szólj ha többet akarsz.

Vártam egy kicsit és próbaképpen megmozgattam a csípőm. Nem fájt, csak éppen hogy, pedig előbb majdnem szétrepesztettek. Legalábbis úgy éreztem.

 Jeleztem, hogy minden rendben és megindultak bennem. Nem tudom meddig tartott és azt sem, hány orgazmust éltem át, ameddig ők is a csúcsra értek. Én egészen biztosan egynél sokkal többet.

Közben nem forgattak át más pózba.  Végig ugyanabban maradtunk, mégis gondoskodtak a változatosságról. Méghozzá akképpen, hogy egy ütemben voltak, vagy váltakozva és aztán a váltakozót is fordítva. Ezt úgy tudnám érzékeltetni, hogy először mindketten egyszere voltak bent, aztán egyszerre mozdultak ki, majd vissza. A következő periódusban az alattam fekvő épp teljesen beért a hátam mögött levő férfi pedig éppen kihúzódott állapotban volt. Nem teljesen persze, mert mindkettőnek a makkja végig bent maradt. Aztán ezt fordították a visszájára. Mondhatnánk erre, hogy nem fordított, hanem ugyanaz, de mégsem. Első esetben az a lenti férfi lökött erősebben és beérve fél pillanat szünet. A másik tempója ekkor egyforma volt, se erős, se gyengéd, csak pumpált. Később ez lett megfordítva, majd még jobban cifrázták.

A végén, mikor egyik se bírta már tovább és én megéreztem, hogy nemsokára elmennek, rájuk  szóltam.

– Mindkettőtöket magamban akarom – és megkaptam.

Azt a csiklandós, simogató, gerjesztő érzést kaptam ajándékba elöl-hátul, ami ismét egy orgazmust eredményezett nálam.

Teljesen kifulladtam. Ernyedten remegett a testem közöttük jó ideig. Nem türelmetlenkedtek, csak pusziltak simogattak… Ez is csodálatos volt. Érezni, hogy még ilyen állapotomban is szépnek tartanak. Tudtam, hogy ez már csak puszta kedveskedés volt részükről. Nem is akarhattak többet tőlem. Mindent megadtam nekik, amit tudtam, amit csak adhattam. Akkor így gondoltam. Mégis nagyon boldog voltam.

 

Egy idő után mindketten felkeltek, engem a kanapéra helyeztek és betakartak.
– Várjatok. A törölközők rajtam? Nem viszitek el?
– A cég ajándéka – mosolyogtak – Köszönetként fogadd el kérlek.
– Szép álmokat édeske.
– Kérek egy búcsúpuszit – szóltam, de csak azért, mert még fel állni sem volt erőm.

Előbb a fiatalabb masszőr lépett oda és adok-kapok puszit cseréltünk. Az, akinek az elején fizettünk.
Aztán következett hatalmas barátom. Neki súgtam a fülébe: „Megadnád a számod?” Ismét varázslatos dolgot művelt.

 Isten tudja honnan, de egy toll került a kezébe és tenyeremre firkantott egy mobilszámot.

– Köszönöm – suttogtam.
– Részemről az öröm kincsem – ezt olyan hangon mondta, mintha szerelmes lenne. Ez is a varázslata része? Vagy komolyan gondolja? Talán csak ilyen a természete, a stílusa. Mindegy.

Elbóbiskoltam, már azt sem láttam, amikor elmentek.

 

Nem tudom menyi idő telhetett el, mikor arra riadtam, valaki rázogatja a vállam. Felsőtestemről lecsúszott az ajándék törülköző, de ez „támadómat” nem zavarta.
– Kelj fel. Én is meg akarlak dugni! – szólt törvényes férjem.

Nahát! Honnan került ez elő? És mit is akarna? Még mindig nem került elő az esze?
– Mit képzelsz és hol voltál eddig?
– Ugyan hol lettem volna? Élveztem a műsorod te kurva! Nagyon jó kis kurva vagy és szép is. Épp most fizettem érted a férjednek egy összeget. Egy órára az enyém vagy, megduglak.

Elképedtem. Nem kicsit. Az álom kezdett átcsapni rémálomba. Ha ez komoly, akkor kinek adott ez pénzt a közösből? Na és miért is? Ha akarta volna nemrég, csak az övé lettem volna. Nekem viszont most már nem volt kedvem hozzá. Lehet hogy holnap… Talán… De az is lehet, hogy soha többet ezek után! Most egészen biztosan nem akarom sem őt, sem mást.

– Figyelj, nem értem miről beszélsz. Emlékszel, hogy masszázst rendeltél nekem?
– Kuss. Te nem tudhatsz arról, mit tettem a feleségemmel. Ha tudnál is, most az nem érdekel. Ő egyébként sincs itthon…
– Állj már le! ÉN vagyok a feleséged! Az akit meg kellett volna védened, ehelyett mit tettél?!
– Nem tettem semmit. Még. De nem lehetsz a feleségem. Ő sosem szopna faszt és nem kúratná szét a picsáját két fasszal. Most nincs itthon, úgyhogy megvettelek egy órára. Rajta szopj keményre ribanc!

Nem hagyott szóhoz jutni, faszát a számba lökte és durván szopatott, ameddig keménynek nem érezte magát. Régebben nagyon vágytam erre a pillanatra. Most, ilyen körülmények között, csak undorodtam. Lábaim között még mindig éreztem szivárogni a srácok nedveit elkeveredve a saját szerelem-levemmel.

Amikor elérkezettnek látta az időt, maga felé húzta a fenekem és nyalni kezdett. Szólni akartam neki, de az első nyalintás után meggondoltam magam. Nem azért mert annyira jó volt amit csinált. De ha neki tetszik más férfival elkevert ízem, hát csak igya ki mind belőlem. Normál körülmények között ezt nem is tette volna. Vagy ha mégis, max pár nyalintás és abbahagyja. Éppencsak addig szokta, hogy ne maradjak száraz.

Mégis jót tett neki a bemutató, mert most kitett magáért. Mondanám, hogy szárazra nyalt, persze ez lehetetlen, hiszen az ő nyála csorgott rendesen. Na és az eltelt idő alatt testem ismét éledezett. Nem vágytam rá már, mint előtte. Mint  a szerető férjemre, vagy szerelmemre. Mégis, a vágy feltámadt iránta is. Nagyjából annyira, mint bármelyik másik férfi iránt, aki itt lett volna. Vagyis majdnem semennyire. Talán csak nem undorodtam tőle. Nos, nem nagyon.

Olyan sokáig nyalt, hogy rájöttem, azt szeretné látni, hogy elélvezek a nyelvjátékától. „Na, azt lesheted!” – gondoltam, de szólni semmit se szóltam.

Mivel a vágy nem volt bennem erős, nem jutottam orgazmushoz tőle. Viszont nyalása miatt zsibbadni kezdtem. Gondoltam egy nagyot és eljátszottam neki egy színlelt orgazmust. Kissé túl is játszottam arra gondolva, hogy neki erre az időre úgysem áll már a farka és talán abbahagyja a gyötrésemet.

Nos, ez sem jött most be. Amikor meglátta remegni lábaim és úgy gondolta elért engem, amit ő okozott nekem, gondolkodás és egy szó nélkül belém vágta magát.

Fennakadtak a szemeim. Ezt nem kellett megjátszanom. Bár izmaimnak sehol sem volt ideje összehúzódni nagyon, mégis valós volt a fájdalom. Talán nem is testi okai voltak, hanem az, hogy a saját férjem most tényleg kurvának tekintett. Nem élveztem egy kicsit sem. Pocsék érzés volt, de azzal vigasztaltam magam, hogy úgyse bírja sokáig. Máskor maximum két perc alatt eljutott a csúcsra és békén hagyott.

Mondanom se kell, hogy most ez sem így történt. Fogalmam sincs miért, de legalább tíz percig bírta misszionárius pózban, majd átcsavarta testem kutyásba és újabb pár percig dugott. Ezután még legalább tíz pózt kipróbált rajtam, és mindezt úgy, hogy a legtöbb alkalommal ki se csúszott pózváltáskor belőlem. Ezzel – akárhogy számolgattam is utólag –, legalább másfél óráig tartott engem dugva. Valóra vált álom lehetett volna számomra, ha a körülményeket a sors, vagy inkább ő, nem így alakítja.

Ezzel még nem érkezett el megpróbáltatásaim vége. Bár nekem sok volt, neki nem volt elég ennyi sem. 

– A szádban akarom befejezni ribanc!

Nem igazán örültem ennek az ötletnek, mert a fenekem próbálta fel utolsónak. Szerintem arra gondolt, hogy ezt is ki kell próbálnia. Eddig sose akart ott megdugni egyszer se. Szóval... Nem is tudom miért tette.

Nem volt mit tennem, le kellett nyelnem a keserű pirulát élvezete levével együtt. Nem hagyta, hogy kiköpjem. Végig tartotta a fejem.

 

Na végre, mehetek aludni. De most is tévedtem.

– Menj mosakodj le, aztán mehetsz haza.
– De… – akartam mondani, hogy itthon vagyok. Ő nem hagyta.
– Tessék, itt van még pénz. Tudom, hogy több volt mint egy óra.

Majdnem sikerült szemközt köpnöm, de türtőztettem magam. Elvonultam a fürdőbe azzal a reménnyel, hogy mire végzek elalszik, Hát megint tévedtem.

Jó fél óra, vagy talán több idő múlva kiléptem, miután kimostam magamból őt.

Igen, őt igyekeztem eltüntetni, nem a srácokat. Bár ő volt a férjem, a srácok legalább kedvesek voltak velem. Ő aztán nem. Ő is idegen lett a szememben. Nem épp egy kedves idegen. Nem úgy, mint a masszőrjeim.

A fürdőből kilépve a kezembe nyomta a ruháim és szabályosan kilökött a folyosóra.

– Menj haza! – mondta és rázárta az ajtót.

Hallottam a biztonsági zár kattanását és a lánc csörgését is, amint ráakasztja. Kis híján elsírtam magam. Ezer szerencsém, hogy fürdés előtti pillanatokban, neki pisilni kellett menni. Emiatt tudtam a mobilomba beírni a Kedves Masszőr névvel a tenyeremen levő számot, azután a telefont elrejtettem a farmerom zsebébe. Amikor összefogta ruháim, talán észre se vette. Vagy csak nem foglalkozott vele. Nekem kapóra jött volna most. Aztán mégsem azt a számot hívtam. Egy független – elvált – barátnőm tárcsáztam, és tőle kértem menedéket ma éjszakára. Mondjuk abból nem sok volt már hátra.

Természetesen csak annyit mondtam neki, hogy kicsit összevesztünk párommal és emiatt nem akarok otthon aludni. Mintha lett volna választásom?! Kizárt a saját lakásomból!

Barátnőm megértő volt, nem kérdezett többet.

 

Másnap varázslatosan szép napra ébredtem. Maradhattam volna, én mégis hazamentem.

Ismét meglepődtem, mert a férjem, mintha mi se történt volna, a szokásos puszival fogadott.

Szemében irántam vágy és szerelem lobogott. Nos, az enyémből már mindez hiányzott. Érezve ezt, rám kérdezett.

– Ma a baj édesem?
– Semmi – válaszoltam, majd rövid szippantás után a levegőbe, ekként folytattam.
– Mi ez a szag?
– Nem tudom mire gondolsz szívem – tette az ártatlant.

Gyanakodva kémleltem körbe, árulkodó jeleket keresve. Aki keres az talál is. Hamarosan rábukkantam előző éjjel levetett bugyimra, ami eléggé tele volt árulkodó dolgokkal és még nedves maradt. Az ajándék törölközőket se dobta ki a hülye! Legalább bedobhatta volna a mosógépbe! Nem tette.
Azt a bugyit előző nap vettem. Meglepetésnek szántam. Neki. De ha ő este engem nem a feleségének hitt, akkor ez az alsónemű se lehet az enyém, ugye?

Egy ujjal undorodó arckifejezéssel orra alá tartottam a ruhadarabot.
– Ez mi édesem?
– Hát – nyelt egy nagyot – Tudod, este volt itt két haverom és hoztak egy nőt. Csak bemutatót tartottak vele.
– Mire te felpróbáltad, ugye? Megcsaltál te szemét?!
– Ugyan, hova gondolsz édesem?! Tudhatnád, hogy csak téged szeretlek. Bár szemrevaló volt a kicsike, de túl fiatal lett volna hozzám. Amúgy se tettem volna. Nem fekszem össze mindenféle kurvával.
– Jól van. Azért összetakaríthattál volna – mondom megbocsátóan, miközben magamban töprengek, hogy most mi a fenét tegyek?! Ha bevallom neki, hogy tudok róla, hogy dugott ő is a nővel, rájöhetett volna, hogy én voltam az a kurva. Nos, tényleg annak éreztem magam részint, de másrészt mégis ártatlannak.

Igaz volt, amit a srácnak mondtam. Eleinte nem akartam. Arra vártam, hogy a férjem, a szerelmem lépjen, állítsa le az eseményeket. Később már – mikor erre nem láttam esélyt a szemében – már én is benne voltam. Az a részem lehetett csak kurva. De vajon lehetek csak félig kurva? Vajon tehettem volna mást? Le tudtam volna állítani magam is a srácot? Talán...
Ha már az elején tudom, hogy nem számíthatok másra, elhajtottam volna srácot a csudába. Annyi volt hát a bűnöm, a kurvaságom oka, hogy bíztam a férjembe. Na ez többet nem fordul elő! Csak magamban fogok bízni ezután! Felmerül a kérdés: miért maradjak hát vele? A megszokás kevés oknak. Az is, hogy szeretem. Ez ma már nem is igaz. Hazudott nekem! A szemembe! Mert ha tegnap engem tényleg más nőnek tekintett, kurvának, meg színésznőnek, akkor most nem mondott igazat. Élénken élt bennem a megaláztatás, amikor majd két órán keresztül nyösztetett. Mondhatnám gyötrésnek is. Most viszont letagadja a bizonyítékok dacára is.

Döntöttem. Elválok. Mit hozhatnék fel indokként? Az kevés, hogy nem szeretem őt már. De az elegendő, hogy nem teljesített soha jól az ágyban. Igen. Ez lesz az okom. De neki ezt most nem mondom. Majd csak a tárgyaláson.

– Szívem, kérlek ülj le. Fontos döntést hoztam. Kettőnkről.

Gyanakodva, félve ül le elém a fotelba. Este onnan nézte végig, ahogy a srácok dugtak. Ez ad erőt nekem, hogy közöljem vele: Vége. Elválok. Jön a pasihiszti, de nem hat meg. Kitáncolok előle a folyosóra. Nem kell kidobnia. Visszamegyek barátnőmhöz. Előzőleg már összecsomagoltam a legfontosabb cuccom.

Amikor ő hazaér, közlöm vele is a döntésem. Átölelve sírunk. Siratjuk, amit nem is kellene. Mert nem minden pasi hülye. Ugye nem? Csak mi fogtunk ki két nem megfelelőt.

 

Hónapokkal később újra saját lakásomban vagyok. Exférjem kötelezte a bíróság, keressen magának másik lakhelyet. Kártérítésre sem tarthat igényt, sőt tőle kapok életem végéig tartásdíjat. Unatkozó, elvált nő lehetnék. Az elvált illik rám. A nő is. Az unatkozás viszont nem kenyerem. Sose volt az.

 

Belépve a két férfi a szobámba, vigyorog rám, mint két édes alma.
– Sziasztok drágáim. Mi újság?
– Szia édeske. Rég láttunk. Gondolom hiányoztunk. Örülök, hogy mindkettőnket kérted masszírozásra.
– Igen. De csak mert előző alkalommal szikrázó élményt nyújtott a masszőr tudásotok. Szeretném megtapasztalni, fejlődtetek-e ezen a téren valamit?

Eddigre már mindketten a közelemben állnak. Közrefogva a testem, egyik elöl, másik hátul. Tetszik ez a felállás. A múltkor se volt így rossz.

– Milyenfajta masszírozást parancsol a hölgy? – így a fiatalabb.
– Nekem lenne pár új ötletem. Hol van most a férjed?
– Arra a pöcsre gondolsz, aki tanúja volt a múltkori munkátoknak? Nos, fogalmam sincs merre csavarog az exem – válaszolom lebiggyedő ajakkal – Viszont a munkátokat most is előre fizetem.
– Nem, nem. A mai nap pénzzel megfizethetetlen. Amint megláttuk, kitől érkezett a megrendelés szabadságot kértünk. Azzal indokoltuk, hogy meglátogatjuk egyik legjobb barátunkat. Téged édeske – azzal a nyakamba csókolt.
– Tetszik ez az üdvözlési forma – súgtam – Talán mégis fejlődtetek az elmúlt idő alatt.
– Szeretnél bizonyítékot? – érdeklődnek, de válaszra nem várnak, mert lefektetnek és masszírozni kezdenek. Egyszerre ketten.

 

Hamarosan ráébresztenek, hogy tényleg nagyon fejlődő képesek. Ettől kezdve hetente legalább egyszer hívom magamhoz őket. A hét többi napján pedig felváltva kérem, hol egyiket, hol a másikat. Úgy érzem jó sok időbe fog telni, mire rájuk unok. Sokkal hosszabba, mint amit exemmel töltöttem. És ez biztosan nem lesz annyira prűd sem.

Tőlük tanulom az új szakmám! Masszőrnő leszek.

Szólj hozzá