2023. már 08.

Kérlek, szöktesd meg a feleségem

írta: Nilla30921008
Kérlek, szöktesd meg a feleségem

Ehhez a két vázlatféléhez a címet innen vettem:

A címben szereplő videónak semmi köze ezekhez az ötletekhez. Csak maga a cím tetszett meg.


 

Boldogan élünk a feleségemmel, de egy idő után mindkettőnknek unalmassá válik a szex.

Nekem lenne egy barátnőre kilátásom. Férjnél van, a legjobb barátom felesége. Elszeretni nem szabad, rámehet a barátság. Elkérni nem illik, talán nem is adná nekem kölcsön. Amikor eljön hozzánk a barátom, látom mennyire bejön neki az asszony és feleségemen is látszik, tetszik neki a haverom.

A megoldás az lehet, ha összehozom őket, de ők valószínűleg ugyanolyan megfontolásokból nem akarnak összejönni, amiért én se merem elcsábítani az ő nejét. Pedig tudom, hogy nem lenne lehetetlen, mert én is bejövök haver asszonykájának. Érzem amikor néha táncolunk és egyszer egy buli után meg is csókoltam. Akkor nem mertünk tovább menni, pedig mindketten nagyon akartuk egymást.  Azóta Tündi sokszor elég csalódott pillantásokat vet rám.

A megoldás az lehet, ha egy kis cselhez folyamodok. Megkérem barátomat, hogy játékból szöktesse el a feleségemet. Mondom neki, hogy meghálálom, ha megteszi: jövök neki eggyel.

Ehhez egy időre néha magukra hagyom, hátha Tamás majd letámadja Marinát. Hallom, hogy haver mindent megtesz ám ez is kevés a nejemnek.

Az ötlet megvalósításához tehát kell egy alkalom és némi segédeszköz.

Az alkalom a saját házassági évfordulónk lesz, amikor eljátsszuk újra az esküvőnket. Ehhez lakodalmat is szervezünk, de ez most egy kissé zártkörűbb, mert összesen négyen veszünk részt benne.

Megbeszélem Tamással, hogy az est fénypontja legyen egy leányszöktetés. Szerepjátékként beadom Marinának is. Ellátom Tamást egy krémmel, ami testápolónak látszik, ám valójában női vágyfokozó, de illatra kellemes és síkosításra is jó.  Az a kérésem felé, hogy az esküvőnk után rabolja hát el a feleségem és vigye el hozzájuk, a többit rá bízom.

Tündivel is tudatjuk a tervet és megmondjuk neki, hogy Tamás hozzájuk szökteti látszólag Marinát, de nem fog történni semmi, csak elviszi és már jönnek is vissza.  Nem laknak messze, csak tőlünk pár utcányira.

Gondolom a távollétük alatt sikerül összejönnöm Tündivel. Mikor Tamás elviszi az asszonyt, látszik rajta, hogy feszült. Közelednék, de már a táncot is csak görcsösen lejti velem. Felajánlok neki egy lazító masszázst, vagyis inkább rábeszélem. Ehhez használom masszázskrémként a teljes tubus vágyfokozót, pedig egy körömnyi is elég lenne a leírás szerint. A masszázs sikeres, de sajnos rá valamiért nem hat úgy az a vágyfokozó, amit én használok. A lazítás is csak átmenetileg hat, mert amint visszatér a feszültség  testébe, ahelyett, hogy rám vetné magát, hazarohan, mert biztos történt valami a barátnőjével vagy a férjével, amiért nem értek még vissza.

Hazaérve már az ablakból látja, hogy Tamás és Marina egymásra találtak és éppen saját vágyaikat élik ki. Első gondolata, hogy berohan és összeveszik velük, ám rejtélyes módon ekkor kezd hatni az a krém, amit már el kellett volna felejtenie a testének erre az időre. Gondol egyet és visszajön.

Felkér egy táncra majd általános támadásba lendül és kétvállra fektet. Kis idő múltán azt se bánja ha viszonzom neki a tust. Másnap délelőttre jelennek meg barátom és nejem. Marina pirul és Tamásra pislog, Tündi szélesen mosolyogva megöleli és megkérdezi tőlük:

– Ugye nagyon tetszett a szöktetéses szerepjáték nektek? Drágám, elszöktethet a következő hónapban Milán is engem?

Persze Tamás úgy tesz, mintha nem mondhatna nemet és csak ezért, valójában pedig ő is élvezi az esetenkénti párcserét.

 

* * *

 

Egy másik változat szerint, csak tesztelni akarom az asszony hűségét. Amikor én is a házban vagyok, az asszony visszautasítja, bármennyire látszik rajta, hogy ő is akarja.

Nos, nekem el kell mennem dolgozni, de egy kamerát beállítok minden helységbe.

Amikor hazamegyek, este amikor az asszony már alszik, megnézem a nap otthoni eseményeit és láthatom, hogy a masszázs nagyon sikeres lett. A srác a masszázs után egy szeretkezést akar, de Marina nem elégszik meg ennyivel, majdnem hazaérkezésemig nyöszteti Tamást. Tamás azért nagyon nem ellenkezik és sokféle pózban megdugja a csalfa lányt.

Másnap sörözgetünk a haverral és rákérdezek. Ő először letagadja, azt mondja nem volt semmi. Az izgalmasabb részeket rámásoltam a mobilra és mutatom neki. Tisztán látszik rajta, hogy Ő és a nejem elég jól érezték egymást. Tovább folytatva a beszélgetést rájövök, hogy Tamás azért tagadta, mert attól fél, hogy cserében én is szeretném Tündit. De én ugyan nem kérem el tőle! Megszoktam, hogy megszerzem amit akarok. Mondjuk eddig nem akartam, mert az egészet tulajdonképpen azért találtam ki, mert a nejemnek nagyobb volt a szexuális étvágya mint nekem. 

Másnap is indulok munkába és Tamásnak mondom megint, hogy sokáig túlórázok aznap. Ő megkérdezi, hogy miért mondom ezt el neki?

– Nos, ha gondolod, ma is megtehetnéd nekem azt a szívességet, hogy szétbaszod a kurva feleségemet. Persze csak ha van kedved.

Még el se indulok szinte, ő már csenget is be hozzánk. Marina persze örömmel beengedi. Keresik a kamerát, de nem találják.

– Talán ma már leszerelte – nyugszik meg Tamás. Na, persze! Élő adásban láthatom, hogy nekikezdenek.

 

Ellátogatok Tündihez, Tamás barátomat keresem, mintha nem tudnám, hogy nálunk van.
Tündi beenged és mondja, ha akarom várjam meg. Beszélgetünk és eszembe jut, hogy otthon hagytam egy fontos szerződést az íróasztalomon. Szerencsére a mobilról megnézhetem tényleg ott fekszik–e és utána majd megkérem Marinát, hozza el ide. Tündi csodálkozik:

– Hogy mire nem jók ezek a kütyük?!
– Aztaa… – teszek úgy mintha nagyon meglepődnék azon amit látok. Tündi odakukkant és látja, hogy az íróasztalon a szerződés helyett, most Marina fekszik. Eleinte Tamás kiléte nem látszik és elkezd engem sajnálni. Egy idő után megkérdi:

– Nem is akarod tudni kivel csal meg az a ribi?

– De, csak… Türelem, nemsokára láthatjuk.

Tündi úgy tesz, mintha nem akarná látni, persze kukkol fél szemmel tovább. Aztán mikor végre meglátja és rájön, hogy az az ő férje, akkor elkerekedik a szeme. Sír, én meg vigasztalgatom. Mikor látszólag lecsillapodik, azt mondom:

– Úgy látom én itt hiába várok, szóval majd inkább visszajövök este, jó?

Elindulok és már a bejárati ajtónál vagyok, mikor utolér és kérdi:

– Segítesz nekem ezt megbosszulni?

Egész nap bosszuljuk hát, de arra a fene se gondol, hogy Marina előbb elengedi ma Tamást, aki délután négyre már hazaér. Mi még javában bosszuljuk a dolgot.

Tamás kikel magából, de amikor Tündi mondja, hogy látta milyen szép teljesítményt nyújtott Marinánál, befogja.

 

Persze befejezzük amit elkezdtünk, mert Tündi is morcos, ha kielégületlenül hagyják, mint minden nő. Na jó, a férfiak sem szeretik félbehagyni a dolgokat…

Ezután Tamás nem marasztal, de másnap felhívom, hogy igyunk egyet. A szokásos helyen és időben találkozunk.

– Te szemét! – támad nekem Tamás – Azért csináltad az egészet, hogy megdughasd a nejem?
– Nahát! Hiszen te vagy a listavezető. Eddig 2:1 oda, bár meg kell mondjam, nem így terveztem. Tudod, hogy nekem elég lenne heti egyszer Marinával, de neki mindennap kell. Ha nem kapja meg, veszekszik vagy legalábbis morci. Szóval, tulajdonképpen te segítettél nekem.

– Na de…
– A látszat csal barátom! Tündihez azért a szerződésért mentem csak, amit te elfelejtettél elhozni aznap nekem.
– Tényleg el, de nem is mondtad.
– Vagy csak nem figyeltél…
– Lehet.
– Aztán mikor ott voltam ő mondta, hogy várjalak meg és kicsit elhülyültünk vele, de semmi etye–petye. Ő fel akarta hívni a fodrászát, de lemerült a mobilja, elkérte az enyémet, ami meg tegnap óta stream–re van állítva. El akartam menni, de visszahívott és megerőszakolt. Na jó, ez nem igaz, mert csak megkért szépen, hogy segítsek neki megbosszulni azt, hogy megcsaltad. Mit mondhattam volna neki? Szerinted elhiszi, hogy én kértelek meg rá, hogy dugd meg az asszonyt?
– Biztos, hogy nem! De legalább jó volt?
– Finom puncit választottál barátom ez biztos. Ízre is jó és kedves, szép asszony. Úgy láttam neked is tetszik Marina.
– Igeen… Különösen az a nagy étvágya! Én el tudnám viselni pár hónapig, évig is talán, azt a tempót, amit ő diktál. Sajnos Tündinek nem hiányzik olyan sokszor. Nahát! Most esett csak le! Jobban összeilletek ti ketten Tündivel, mint ő velem. De nem baj akkor, ha Marinát néha lekezelem?
– Hát legyen. Akár cserélhetnénk is egy időre feleséget.
– Na ennek a gyakorlati oldalát még azért át kéne beszélnünk.
– De… Nem lenne jobb, ha nem kéne nap közben, hanem egy ideig este kettesben maradhatnál vele? Én úgyis alszok inkább. Kivéve úgy hetente egyszer…
– Hm. Én nem lennék ellene. Van másik szobátok, dobsz egy sms–t mielőtt aludni mész és én megyek hozzátok.  Marina is biztos örülne ennek. De mi legyen Tündivel? Mit mondok neki, hogy minden este nálatok alszok? Csak nem lehet beteg minden éjszaka az anyám!
– Ha akarod vele én beszélem meg, hátha sikerül.

 

A vége az lett, hogy határozatlan időre cseréltünk feleséget. Pár hónap múlva mégis Tündi lett terhes. Pedig Marina se szedett fogamzásgátlót egy ideje. Elválni egyikünk sem akart, de megoldottuk.
Vettünk egy ikerházat. A középső fal közös, nyitottunk rá ajtót. Így nem kellett később hidegben átkullogni egymáshoz, amikor mondjuk én Tündivel akartam aludni. Mert mi többnyire aludtunk. A lányoknak is tetszett ez a megoldás és mikor végre Marina is terhes lett, a boldogság is megvolt mindenkinek.

Az ikerház ötlete nem volt rossz, mert kívülről nem látszott, hogy lenne átjáró. Az ugyanis mindkét házban a hitvesi hálószobába nyílott, oda meg ugye nem illik bekéredzkednie idegennek.


Ez persze csak fantázia, annak is vázlatos. El ne hidd, hogy megtörténhet az életben ilyen! Nos, nagy átlagban biztosan nem.

Szólj hozzá