2022. sze 02.

Imádok buszozni...

írta: Nilla30921008
Imádok buszozni...

Eredeti cím: Két pasival mentem haza

 

Az eredeti sztorit elolvashatod itt:

Going Home with Two Men – Mature – Literotica.com

A nevem Sandu. Fekete félhosszú hajam, karcsú alakom van. Séta közben és utazások során is többször észrevehettem, hogy a férfiak sóvár pillantásokkal illetik hamvas és ruganyos, fiatal testem. Indiában élek egy kisvárosban, ahol a mai napig tartja magát az ősi szokás, miszerint a szülők választanak a gyereküknek párt. Ebből kiderülhet, hogy férjemmel, Akaram-mal kötött házasságunk nem szerelmi házasság volt. Ennek megfelelően – sajnos – a szexuális életünk sem alakult jól.

Többször kezdeményeztem Akaram–nál szexet és igyekeztem elcsábítani, magamba bolondítani őt minden elképzelhető módon, de ebbéli igyekezeteim sajnos épp az ellenkező hatást váltották ki belőle. Az addigi havonkénti szeretkezéseink – amik távolról se nevezhetők annak, inkább szimpla dugások a gyereknemzés érdekében – még ritkábbak lettek.

A testem fiatal nőként többre vágyott. Sokkal-sokkal többre. Gyerekekre is vágytam, ám ez ideig mindhiába.
A házassági ígéretem azonban szent volt. Ha megszegem és kitudódik, megvetés lenne a részem. Nemcsak a rokonságon belül, hanem az egész ismert közösségben. Talán el is űznének a városból. Nem is olyan régen a hűtlen feleségeket megkövezték, vagy kivesszőzték a falvakból. Ma már ritkán történik ilyen, mégis, nagy a szokások visszatartó ereje.  Nem akarom megcsalni a férjem, de néha eluralkodnak rajtam a vágyaim. Kielégítetlenségem muszáj elfojtanom.
Más választásom nem lévén, a munkába menekültem. A munkahelyem a lakásunktól elég távol esett. Naponta órákig kellett utaznom. Eleinte utazás közben nem sokszor volt időm fantáziálni, de ez idővel megváltozott.
Az ugye nem megcsalás, ha néha-néha egy-egy férfihoz dörgölőzök véletlenül, vagy csak hagyom megtörténni azt, amikor más akarata érvényesül, bár ugyanaz az eredmény. Ennél tovább jó ideig nem merek menni.

Aztán egy napon arra ébredek, hogy kék az ég és zöld a fű, a nap melegen süt rám és lángokban áll mindenem. Már nem igazán tudok gondolkodni és amikor a tömött buszon meglátom azt a két korban hozzám közel álló srácot...

De ne vágjunk a történtek elé.

Bár volt autóm, mindig is szívesebben mentem busszal dolgozni. Leginkább azért, mert nagyon rossz sofőr vagyok. Van még egy ok, amiért mindig is előnyben részesítettem a buszt az autómmal szemben. Ez az ok pedig az, hogy a buszon kívül nincs más hely, ahol idegenekkel találkozhatnék. A busz, amin utaztam, mindig tömve volt. Annyira tele, hogy szó szerint a bőrünkön éreztük egymás leheletét. A legtöbben ezt bosszantónak találták. Én viszont nagyon is imádtam. Az, hogy ilyen közel voltunk egymáshoz, fergeteges örömet okozott és mindig akadt egy kanos fickó, aki keményen dörgölte a fenekemhez magát az egész út alatt.

A legtöbb nő pánikba esik, és elkergeti a srácot, amikor valami ilyesmit tapasztal. Én soha nem tettem ilyet. Hagyom, hogy a srác jól érezze magát. Később, a fantáziáimban, újra átélem ezeket. Az emlékek nagyon nedvesítő hatásúak, amikor ilyesmire gondolva maszturbálok.

Egyik nap, amikor a busz megérkezett a megállómhoz, a szokásosnál is zsúfoltabb volt. Az emberek szó szerint kilógtak a busz ajtaján. Valahogy sikerült beszállnom az utastérbe és a közepéig tolakodtam. Megálltam két magas férfi között. Egyikük pár centivel alacsonyabb volt, mint a másik, de mindkettő legalább tizenöt centivel magasabb nálam. Nem tűntek sokkal idősebbnek, úgy húsz év körüliek lehettek ők is. Amikor megálltam közöttük, az arckifejezésük bosszúsnak tűnt. A szorosan összezsúfolt buszban szó szerint érzem, ahogy a farkuk a testemhez szorul elöl-hátul, de egyiknek sem volt kemény. Szerettem volna valami reakciót, legalább az egyiküktől. Így hát a busz remegő ritmusával egyezően a mögöttem álló sráchoz dörzsöltem a fenekem, és félrehúztam a szárimat, csak annyira, hogy megmutassam a dekoltázsomat az előttem álló srácnak. Az előttem álló vette a jelzésem, de csak bámulta a melleim.

A mögöttem álló srác sokkal gyorsabban reagált arra, amit csinálok. Pillanatok alatt megkeményedett és remekül érezte magát a fenekemnél. Én meg folytattam a dörgölőzést, hogy megtarthassam a keménység érzetét. Kicsit később az előttem álló srác is kemény lett. Most már ő is értette mit akarok, akárcsak a mögöttem lévő. Erősen dörgölte magát a testemhez alul-felül és élvezte a látványt, amit közben nyújtottam neki.

Nem telt bele túl sok idő, mire a mögöttem álló srác felbátorodott. Elkezdte erősen gyúrni a fenekemet és a dörzsölése kicsit olyan érzés volt, mintha keményen dugta volna a popsimat. Soha nem csináltam ilyet hármasban egy buszon azelőtt. Sokkal izgatóbb volt, mint amit másokkal tapasztaltam.

A busz zötykölődésének köszönhetően senki sem vette észre, hogy mit csinálunk. A dörzsölés folytatódott egy, majd újabb két megállóig. Két megállóval azelőtt, ahol le kellett szállnom észrevettem, hogy a mögöttem lévő srác mély levegőt vesz, beleliheg a nyakamba és lassan ellazul. Ugyanez történt az előttem lévő sráccal is. Hamar rájöhettem, hogy mindketten a nadrágjukba élveztek. Nadrágjuk és szárim vékony anyagán keresztül is át érződött nedvességük. Ettől én is lucskos lettem.

Amikor beértem a munkahelyemre, azonnal a mosdóba siettem és erősen simogattam magam, amíg csak ki nem robbant a bennem összegyűlt szaftosság, miközben arra gondoltam, hogyan élveztettem el két férfit egyszerre a buszon, pusztán a testem látványával és simogatásával.

Másnap, amikor felszálltam a tömegbe, örömmel láttam, hogy újra ott az a két srác. Amikor megláttak, helyet csináltak nekem maguk között. Aznap úgy döntöttem, hogy hátat fordítok annak a srácnak, aki előző nap előttem volt és szembe fordulok azzal, aki előző nap mögöttem volt. Amikor elhelyezkedtem közöttük, mindketten hozzám simultak. Már kőkemények voltak. Hogy még izgalmasabb legyen a helyzet, előzőleg több belátást engedélyeztem szárimon – extra látványként – és csak egy tangát vettem fel, hogy aki mögöttem van, az jobban érezhesse a fenekemet. A mögöttem álló srác azonnal nekiállt a fenekemnek döngölni a keménységét. Olyan érzés volt, mintha a ruhámon keresztül próbált volna belém hatolni. Az előttem álló srác ugyanolyan tempóval dörgölőzött hozzám, mint előző nap, miközben tekintete a melleimre tapadt. Éreztem, ahogy a mellbimbóim megkeményednek és a puncim minden egyes lökésnél nedvesebb lesz. A zötyögő, teljesen tömött busz elrejtette hármasunkat. Ugyanúgy, mint előző nap, szinte egyszerre élveztek el.

A munkahelyemen csakúgy, mint előző nap, a mosdóba rohantam, hogy kiengedjem a puncimban lévő összes szaftosságot, mielőtt munkába állok.

A dörzsölő hármasunk még néhány napig tartott.
Úgy egy hét után az egyik srác összeszedte a bátorságát, hogy a szárimba csúsztassa a kezét, és megérintsen. Megérintette a csípőmet, aztán, miközben feljebb mozdította a kezét, hogy megérintse a melleimet, rám nézett. Enyhe fejbólintással jeleztem beleegyezésem. Nagyon vágytam már, hogy a melleim simogassa. Megcsípte felálló mellbimbóm a ruha alatt, ezzel egyidejűleg a fenekemhez dörzsölte a kemény ölét. A másik srác figyelte mit csinál és követte a példáját. A zsúfolásig megtelt tömegben csináltuk és nem tudtam ellenállni a késztetésnek, hogy megérintsem az egyikük farkát. A kezem közénk csúsztattam és a ruhákon keresztül megmarkoltam az előttem álló srácét. Először megdöbbentnek tűnt, amikor megérezte az érintésemet, de szinte azonnal megadta magát nekem. Nadrágja megnehezítette, hogy megfogjam ezért, lehúztam a cipzárját, és a nadrágjába csúsztattam a kezem, átbújtatva a farkát a fehérneműjén. Már kissé nedves és ragacsos volt a kiszivárgott előnedvektől. A fehérnemű alig takarta hatalmas keménységét. Eleinte a fehérneműjén keresztül simogattam. Enyhén vörösödő arckifejezéséből tudtam, hogy jól érzi magát. Kis idő elteltével a masszázs meghozta az eredményt. A fehérnemű hirtelen ragacsosan nedves lett. Érezhettem a pulzáló farkán, hogy elélvezett. Egy-két perccel később a mögöttem álló srácnak is orgazmusa lett. Dörzsölő hármasunk még egy-két napig ekként folytatódott.

Aztán egyik nap, amikor a buszmegállóhoz értem, észrevettem, hogy a két srác a megállóban vár. Először arra gondoltam, hogy elkerülöm őket, de a vágyam arra ösztönzött, hogy odamenjek hozzájuk.

Sziasztok – köszöntöttem őket.
Kettejük közül a magasabb srác üdvözölt.
Szia. Azt hittük, nem ismersz fel minket.
Hogyhogy nem? Mindig ebben a megállóban szálltok fel a buszra? – kérdeztem őket.
Óh, nem. Egyáltalán nem. Szokásos megállónk kettővel ez előtt van. De szerettünk volna találkozni veled és beszélgetni egy kicsit – válaszolta a magasabb srác.
Szóval kifejezetten rám vártál, hogy találkozzunk, mi? – kérdeztem tréfás hangon.
Válaszul bemutatkozott nekem.
Hát igen. Mellesleg Malank vagyok, ő pedig a barátom, Rasika, te pedig?
Ó, sajnálom, hova is tettem a modorom?! Sandu vagyok – nyújtottam feléjük a kezem.
Kezet fogtunk.
Örülök, hogy találkoztunk, Sandu.
Malank beszélt, miközben az alacsonyabb srác, Rasika, csak bólogatott a mondandójára.
Köszönjük, hogy érdekessé tetted a reggeli buszozásainkat. Az első nap után mi mindig alig várjuk, hogy felszállhassunk a buszra. Régebben utáltuk azt a buszozást a tömeg miatt. De most tetszik, hogy nagy a tömeg.

Ok. Csak, hogy tisztán lássatok. Amikor az első napon kettőtök közé tolakodtam, egyfajta reakciót vártam tőletek. Legnagyobb örömömre megértettétek, mit szeretnék. De soha nem gondoltam volna, hogy ez ilyenné alakul, mint amit az elmúlt pár napban tettünk – mondtam nekik.
Rendben. Mivel őszinte voltál, mi is őszinték leszünk. Azért vártunk most itt, hogy felajánljunk valamit – mondta Malank remegő hangon.
Ó, valóban? Kíváncsivá tettél – mosolyogtam bátorításképpen.
Csak mert már tudtam, hogy mit akarnak, nagyon szerettem volna hallani is, ahogy kimondják.
Arra voltunk kíváncsiak, hogy szeretnél-e találkozni velünk egy intimebb és privát helyen. Talán csinálhatnánk más dolgokat is. Ha érted, mire gondolok!? – Rasika csak bólogatott arra, amit Malank mondott.
Ó, pontosan tudom, mire gondoltok, fiúk. Szóval, hol gondoltátok ezt csinálni?

Bár kicsit féltem meztelenkedni olyan emberekkel, akiket alig ismerek, mégis... Vágytam rájuk. Túl jól néztek ki a srácok ahhoz, hogy visszautasítsam az ajánlatukat. Azt is sejtettem, hogy mit terveznek.
A válaszom meglepte Malank-t.
Hűha. Nem gondoltam, hogy beleegyezel. Úgy értem, nem számítottam rá, de örülök neki. Mehetünk hozzánk is akár, de választhatsz másik helyet is. Úgy lesz, ahogy te akarod. Annyira gyönyörű vagy...
Rendben és köszönöm. Mit szóltok ehhez? Az én lakásom nincs túl messze innen. Mehetünk oda – mutattam az otthonom irányába.

Izgatottnak tűntek, de elfogadták a döntésem.
Természetesen, ha neked úgy tetszik. Nekünk bárhol jó lesz veled.

Követtek hazáig.
Érezzétek otthon magatokat. Mindjárt visszajövök. Ja és addig levetkőzhetnétek. Meztelenül szeretnélek látni titeket.

 Bementem a szobámba, hogy levegyem a szárit. Teljesen meztelenül sétáltam eléjük. Amikor kijöttem, mindketten meztelenül ültek a kanapén, felálló farokkal.
Rasika ekkor végre kinyitotta a száját.
Istenem! De szexi vagy.
Malank a kezemnél fogva a kanapéhoz húzott.
Gyere ide szépségem!

Olyan hirtelen jött, hogy lecsukódott a szemem, ahogy a kanapéra zuhantam. Amikor kinyitottam a szemem, Malank a bal mellemet simogatta és szopta, Rasika pedig a nyakamat csókolta és a jobb mellemet szorongatta. Én meg fogtam a farkukat és masszíroztam.
Kis idő múlva Rasika letérdelt a kanapéra, és a számba tette a farkát. Közben Malank a középső két ujjával felfedezte a puncimat. A puncimat, ami egy faszra vágyott.
Kiengedtem Rasika farkát a számból, és letérdeltem a kanapéra, lehajtottam a fejem és felemeltem a fenekem.
Bassz meg!
Egyetlen lökéssel mélyen belém bújt és keményen és gyorsan dugott. Malank a kanapé mellett állt és a farkát masszírozta.
Felnyögtem majd hangosan sikoltoztam.
Mh…Ah…Igen! Igen! Dugj erősebben!
A puncimba érkező minden egyes lökése hangos csattanással járt, amikor a testünk összeütközött. Kicsit később hangosan sikoltva élveztem el. Rasika kihúzódott belőlem.

Malank a hajamnál fogva magához húzott. Erősen és folyamatosan csókolta a számat, miközben keményen és gyorsan megujjazta a puncimat. Rövidesen hatalmas, illatos permettel és hangos nyögéssel jeleztem neki orgazmusomat.

indiai_dp.jpg

Aztán combjaim átfogva felemelt és a kanapé karfájára tett. A jobb lábam a vállára fektette és egy kemény lökéssel a puncimba temetkezett. Malank erősen baszott és egyenesen a szemembe nézett.
Te ribanc. Ezt akartad, mi?
A szemében tüzelő kéj extra nedvessé tett. Minden egyes lökése a puncimba szivárogtatott egy kicsit ebből a nedvességből, és lecsöpögött a popsimon a földre.
Malank dugása szó szerint megrázta az egész testem.
Rasika, aki a kanapé mellett állt maszturbálva, feltérdelt mögém a kanapéra és a számba tolta a farkát. Minden tőlem telhetőt megtettem, hogy szívjam, miközben Malank keményen dolgozott a puncimban. Végül Rasika megfogta a fejem és mélyen a torkomba nyomta a szerszámát. Amikor kihúzta a farkát, Malank felemelt maga elé és a seggemnél fogva tartott. Én átkaroltam a nyakát, lábaimat a teste köré fontam, és szorosan tartottam magamban őt. Malank a fenekemet fogva mozgatott farkán. Kihúzta, majd visszadugta a farkát a puncimba és így állva dugott. Ahhoz képest amilyen vékonynak tűnt, Malanknak nagy kitartása és ereje volt. Rasika a hátam mögé állt és a farka hegyével megdörzsölte a popsilyukamat.
Csináld! Baszd szét a seggem – sikítottam.
Malank lelassított, hogy Rasika bejuthasson a fenekembe. A rózsámnak nem volt szüksége síkosításra. Már bekenődött a puncimból kiszivárgott nedvességtől. Három vagy négy lökés után Rasika benyomult a popsimba. Mindketten egyszerre dugattyúzták a lyukaimat. Hármunk nyöszörgő hangjai a nyögések szimfóniáját alkották.

Nem sokkal később egy hatalmas orgazmus ért el és elvesztettem minden erőm, ami maradt. Malank körül a kezem és lábam elernyedt. Ők még mindig tartottak és tovább basztak. Végül egy-egy hatalmas ökleléssel mélyen belém spricceltek. Malank és Rasika egyszerre kerültek nagyon mélyre a puncimba és a popsimba is.

indiai_dp2.jpg

Mindhárman a földre rogytunk és szó nélkül feküdtünk pár percig. Testünk elázott az izzadságtól. Malank szólalt meg először.

Jézus! Ez volt a legjobb szex, amit valaha átéltem!
Igen. Nekem is – erősítette meg Rasika.
Örülök, hogy tetszett fiúk – mondtam még mindig lihegve.
Istenem. De szeretlek! Szeretném újra csinálni ugyanezt, de legközelebb én akarom a popsidat – mondta Malank, miközben éhes, vágyódó tekintettel nézett rám.
Mentsd el a telefonszámod a telefonomban. Majd hívlak. Ma beteget fogok jelenteni. Most nincs kedvem dolgozni.
Igen. Azt hiszem mi is ezt fogjuk tenni – szólt Malank és mindketten feltápászkodtak.
A férjem este hét óráig nem lesz itthon. Szóval nyugodtan kikapcsolódhatunk a nap folyamán, ha ti fiúk, szintén beteget fogtok jelenteni. Talán megismételhetnénk ezt, mielőtt hazamentek – kacsintottam és bementem a szobámba.

Ó, a pokolba is... Igen – hallottam menet közben Malank ujjongását, ahogy bementem a fürdőszobába tisztálkodni.

Szólj hozzá

erotika fantasy nemtommi DP