2023. ápr 15.

Elkísértem a barátnőm egy forgatásra

írta: Nilla30921008
Elkísértem a barátnőm egy forgatásra

 

– Csak kísérj el! Semmit nem kell tenned. Tényleg…
– Na, de… Nézzem végig, ahogy téged megkefélnek?
– Ugyan! Láttál már engem meztelen és férfiakat is biztosan, mert te sem vagy szűz, tudom. Nézned sem kell, csak leülsz a folyosón és megvársz. Utána a pénzből, amit kapok csapunk egy csajos estét, ok? Mondj igent lécci!
– Háát… Nem is tudom…
– De én tudom, hogy jó lesz. Nem tart soká, meglátod.
– Ok, de tényleg nem akarom látni. Kint megvárlak, jó?
– Persze. Addig kigondolod, hova menjünk utána.

Amint odaértünk 5 megtermett izmos pasi fogadott minket. Kiderült, hogy nincs semmilyen folyosó, csak egy műterem benne egy hatalmas ágy, ahol várhatóan tényleg elférnek akár mind a hatan. A hatodik a barátnőm. Úristen! Ez öt pasival fog dugni?
A teremben van még egy kanapé, oda ültetnek engem. Nem ül mellém senki, szóval nincs mitől félnem.
Az egyik srác kamerát vesz elő és próbálgatja a beállításokat, egy másik mobilt tart a kezében és azzal készít videót már most. Fogalmam sincs minek a kettő, de nem az én dolgom. Csendben ülök a kanapén és nem akarok odanézni. Csakhogy a barátnőm csacsog:
– Így jó lesz majd? Biztosan jól fog minden látszani? Mennyit is kapok majd? Csak mert utána meg akarom hívni Timit és…
– Nyugi kislány, meg leszel elégedve. De ha ketten mentek bulizni, akkor nem kéne mindkettőtöknek pénzt is keresnie?
– Nem, nem! Timi csak néző lesz. Neki nem lehet...
– Ok. Nyilván nem erőltetjük, de így csak egyszeres pénz lesz. Mivel az elején kikötötted, hogy csak egy férfival mehet a szex, így ezért se tudunk túl sokat adni. De bőven tudtok belőle ketten is bulizni egy hangulatos kis helyen, ha nem túl nagyok az igényeitek.
– Bocsi, nagyon aranyosak vagytok mindnyájan, de a popsim az tabu. Egyszer próbáltam és nem volt jó.

Három férfi vetkőzött derékig, egy egyáltalán nem, egyiküket pedig Bea vetkőzteti pucérra, aztán meg se várja az utasítást egyből kezdi keményíteni. Nem akartam odanézni, de a pasik illata és a hangok miatt muszáj volt. Vonzotta a tekintetem a szép férfi felsőtest. Mikor Bea elkezdett akciózni, akkor már a hangok se hagytak nyugodni. Kezdtem kényelmetlenül érezni magam. Kicsit fészkelődtem emiatt és melegem is lett, de nem akartam nekivetkőzni, még a végén félreértik a pasik.
Nemsokáig tart Bea nyalókázása, a srác cserél vele és most ő nyalogatja barátnőm barackját. „Ó, de jó lehet most neki!” – gondolom és önkéntelenül is összedörzsölöm a combjaim. Ezzel majdnem egyidőben egy másik srác szép méretes faszát lengeti Bea arca előtt. Bea nem sokat kéreti magát egyből bekap belőle amennyi a torkán befér. Nem csodálom, elég szép méretes és alakra is gusztusos.

A kamerázó srác ekkor beállítja a kamerát és állványra téve hagyja a felvételen. Veszi az magától is. Melege lehet és talán fáradt is, mert leveszi a zakóját – elég szemrevaló felsőteste van! – és hozzám lépve kér engedélyt tőlem:
– Szabad ez a hely?
Mosolyog és kacsint.
– Elég fárasztó napom volt, tudod? Délelőtt esküvőn készítettem videót, meg képeket, délután meg temetés volt… Szomorú esemény volt. Ez kicsit feldob majd. Leülhetek? – kérdezi komolyra váltva.
– Persze – felelem, hisz én csak vendég vagyok, nincs jogom elutasítani főleg, hogy ilyen udvariasan kér.
– Elég meleg van – teszem hozzá, bár nem akarok beszélgetni vele. Csak megjegyzem.
– Igaz, mert nem szeretnénk, ha a barátnőd megfázna. Egy ilyen forgatáson mindig muszáj melegre venni a fűtést. Ha neked meleged van, lazíthatnál és levehetnéd a pulóvered.
Végülis… Tényleg meleg van idebent. Már majdnem izzadok. Nem akarnék büdös lenni a csajos estén sem. Úgy döntöttem leveszem a pulóvert és a kanapé támlájára terítem. Ott nem gyűrődik össze. Hófehér vékony blúz van rajtam és egy csipke melltartó. Alul térd fölé érő fekete szoknya a melltartóhoz illő csipkebugyival. Imádom magamon a csipkés holmit. Bea szerint szexi vagyok bennük. Bár a felsőruha szokványos és szolíd, a tudat mégis jól esik, hogy szexis cucc is van rajtam.
Bepárásodott a szemüvegem. Leveszem és megtörlöm. A mellettem ülő srác szeme elkerekedik, amint a szemüvegemet törölgetem. „Mi baja van ennek? Előbb alig nézett rám!” Persze nem szólok érte. Az ő baja, ha nem vigyáz és kiesnek a szemei, és porosak lesznek. Gondolatban megvonom a vállam, valóságban meg ismét összedörzsölődik a combom. Csak mert Beát épp most kezdi dugni az a srác, akit addig keményített. Akit meg nyalt azt most szopikálja. De a keze ügyébe is tettek egy faszt, hogy legyen mit húzgálnia. Az se semmi ám! Visszatéve szemüvegem megállapítom, hogy az nem fog beférni barátnőmnek. Vagy legalábbis sikítás nélkül tutira nem! Az egy olyan „aztaa” méretű szerszám. Nem barkácsolásra való, hanem igazi profi. Van vagy 20–25 centi és vastagságra is több mint csuklónyi. Szemre szép, de… Nem gond. Nekem. Majd Beának lesz, bár lehet, hogy az csak díszlet marad.
Nézem őket és azt veszem észre, hogy valami melegíti az oldalam. A srác hozzám bújt mellettem. Már épp rá akarnék szólni, amikor észlelem, hogy ő nem mozdult el a helyéről, én húzódtam hozzá közelebb. Hm. Észre se vettem. Kissé elpirulok, lopva ránézek, de nem neheztel érte. Kellemes érezni a kemény izmait. De hogy került le róla az ing? Mindegy. Így az illata is sokkal jobban érezhető. Élvezem azt is. Picit még rá is támaszkodok. Nem szól érte.

Bea tovább adja a műsort, a pasik helyet cserélnek benne.
A mellettem ülő srác a vállamra teszi a kezét. Ismét rápillantok, de ő nem engem néz, hanem a kamerát. Elgondolkodva, mint aki minden pillanatban arra készül, hogy feláll és meggyőződik a beállítás helyességéről. Aztán mégis marad és visszanéz rám. A tekintete nem tűnik fáradtnak.
– Ugye tudod milyen szép vagy? – kérdezi tőlem.
– Öhm… Én? – kérdezek vissza bárgyún. Na, ez elég béna volt! De nem jutott jobb az eszembe. Annyira szép csillagos szeme van! Ahogy rámnéz vele, elveszek benne. Nem válaszol, de látom közeledni a szemét. Lehunyom a sajátom. Ha csukva a szemem, az ugye jelzés neki, hogy nem is vagyok itt?!
A gyakorlat mást mutat. Ő nagyon is úgy érzi, hogy itt vagyok. Simogatja ajkával a számat. Egy pillanat alatt nagyon melegem lesz és a csipkebugyit is le kéne lassan vennem, ha azt akarom, hogy tisztán menjek el innen. De azt nem tehetem. Ugye? Még a végén azt gondolnák, hogy… Aha… Na, mit is gondolhatnának? Már nem tudom, mert semmi másra nem tudok gondolni, csak arra a lágy simogató szájra.

Enyhén lihegni kezdek, szám résnyire ki kell nyitnom. Muszáj mert nem kapok levegőt. Szólni akarok. Mondani valamit… Csak éppen nem tudom mit is akartam mondani, bár a levegőztetési gondjaimon a srác igyekszik segíteni. Mesterséges lélegeztetést kapok, szájtól–szájba. Nagyon finom. Érzem, hogy muszáj meghálálnom, visszacsókolom. Tudom, hogy nem lenne szabad átölelnem a nyakát, de annyira finoman csókol, hogy ennyit megengedhetek magamnak. Több úgysem lesz. Nem akarom! Én csak Beát kísértem el.

A srác felbátorodik és simogatja a blúzom. Tetszik neki a tapintása. Lehet neki is a csipkemelltartó a kedvence? Bár rajta nincs, biztos azért az enyémet simogatja.
Mire felocsúdok, már a blúzom sincs rajtam. Tenyere befedi a mellem és perzsel a csókja. Egyre vadabb, de most ez nagyon jó. Következő pillanatban rátalál egyik mellbimbómra és két ujja közé csippenti. Ezzel egy időben keze a szoknyám alá téved és minden tétovázás nélkül a bugyimba kerül. Teljes tenyerével fedi be a puncim. De én nem erre készültem! Ösztönösen összeszorítom a combom, ezzel viszont öngólt lövök, mert rászorítom a tenyerét a puncimra. Azt gondoltam, nem baj, mert így csak otthagyja, de mozgatni nem tudja majd. Tévedtem, mert érzem, ahogy nagyon ügyesen megoldja és mozgatja. Le-fel és addig-addig, ameddig hüvelykujja valahogy a csiklómra keveredik.
– Aztaa… – nyögök fel.
– Tényleg nagyon szép vagy. És jó forró. Nem baj ha leveszem a szemüveged? Úgy sokkal szebb az arcod.

Válaszra nem vár, de amúgyse nagyon tudnék megszólalni. Mikor végül sikerül csak annyit tudok kinyögni, hogy:
– Nem.
Mondjuk én ezt a ténykedésére és arra érteném, hogy nem ezért jöttem, de visszagondolva ő a kérdésére adott válasznak tekinti. Időlegesen abbahagyja mellem kényeztetését és fél kézzel leveszi a szemüvegem, amit átad a mobillal kamerázó srácnak. Ekkor tudatosul csak bennem, hogy az a srác egy ideje már nem Beáék felé fordulva készíti a videót, hanem ránk fókuszált. Kicsit felháborít ez a dolog, mert az elején leszögeztük, hogy én nem…
– Jól sikerül azzal felvételt készíteni – kérdem gúnyosan, de ő nem zavartatja magát.
– Igen, köszi. Minden nagyon remek és sokkal szebb vagy mint Bea – hátra fordulva még hozzáteszi – Bocsi Beus, te is szép vagy. Folyassátok csak nyugodtan.
Bea viszont addigra se lát, se hall. Nagyon közel járhat már az orgazmusához. Talán nem is az elsőhöz. Nem tudhatom, mert elvonta a figyelmem ez a srác.
– Hogy hívnak? Anyu azt mondta, soha ne csókolózzak idegenekkel.
Elneveti magát mindkét pasi.
– Attila vagyok, ő meg Robi. Melyikünk tetszik jobban?
– Egyiktek sem. De te jól csókolsz – füllentem. Mondjuk csak az elején hazudtam, mert inkább azt kellett volna mondanom, hogy mindketten helyesek, de az nem vezetne jóra ebben a helyzetben. Sajnos ekkor már tudtam, hogy Attila biztosan meg fog kapni. Sőt, valójában nagyon csalódott lettem volna, ha mégsem. A testem vágyott rá, bár az eszem tiltakozott még egy kicsit. Amint megmozgatta a kezét, kissé figyelmetlen módon széjjebb tárt combom között, a logika és az ész már ott is hagyott. A vágy viszont elhatalmasodott.
Attila valamit észlelhetett ebből, mert folyamatos szemkontaktust tartva velem, elém térdelt és gyengéden széttárta lábaim. Mivel nem ellenkeztem akkor sem, amikor a csipkebugyimtól megszabadított, elmosolyodott. Zavaromban visszamosolyogtam rá.
Eddig senki soha nem nyalt még ki. Izgalommal vegyes kíváncsisággal figyeltem lassú, de határozott ténykedését. Szégyenkeznem kellett volna, de semmi effélét nem éreztem. Mikor ránézett a puncimra és láttam a szemében az elragadtatott vágyat, inkább büszkeség töltött el. Tetszem neki!
Ránéztem Robira, aki most a mobilját ágyékomra irányította, de valójában nem figyelt oda, hanem ő is a puncimat nézte. Megnyalta a száját, mintha ő maga készülne ott lent valamire. Mire visszanéztem volna, Attila már nekiállt nyalogatni. Isteni volt! Már a csókja felforrósította testem és beindította bennem azt az ilyenkor szokásos bizsergést, de ez az érzés semmihez sem hasonlított. Semmi olyasmire amit a vibrivel, vagy a pasim ujjazásakor éreztem. Azoktól nem görbült be az összes lábujjam úgy, mint most.
Attila a vállára emelte combjaim és szabályosan lefetyelt. Volt neki mit, mert elég bőven folyt belőlem a szerelemlevem. Persze ez nem igazi szerelem, mert nem ismertem sem őt, sem Robit.

Az ágyra nézve Beát ekkor fordították hasra. Bea pucsított és egyikük úgy dugta, a nagyfarkú srác dákójával a szájában küszködött. „Csoda, hogy nem fulladt meg!” – futott át egy pillanatra rajtam a gondolat, de aztán már nem tudtam odafigyelni. Robi is kiszabadította a faszát és közel állt az arcomhoz. Nem tett semmit és nem is szólt, csak felkínálta nekem. Egyenlőre nem gondoltam rá, hogy kényeztetem őt. Attila éppen elég lesz nekem, mert biztos voltam abban, hogy nem véletlen dolgozott olyan bőszen rajtam.
Tényleg tetszem neki és ő is nekem. Hát mi rossz van abban, ha egyszer az életben engedek a vágyaimnak vele kapcsolatban? Az igaz, hogy nem ezért jöttem. Nem akartam eljönni sem. Dugni meg végképp nem. Nos, az elején biztosan nem. De most már más se járt a fejemben, csak az, hogy Atti biztosan megdug. Az övét nem láthattam, fogalmam sincs mire készülhetnék. Nem gond, hamarosan megtudom. Ekkor már ezt reméltem.
Eközben valahogy mégis a kezembe került Robi fasza. Nem vettem a számba, csak húzgáltam. Lehet egy picit fájt is neki, mert talán nagyobbat rántottam rajta, amikor a nyelvjáték hatására elért az orgazmusom. Robi velem együtt nyögött fel. Gyanítottam, hogy ő a fájdalomtól, emiatt elengedtem neki, ám ő visszarakta a kezembe és a saját tenyerével az enyémet tartva, húzgálta tovább.

Attila nem várta meg, hogy teljesen kikerüljek az orgazmus hatása alól. Térdelő helyzetében kiegyenesedett és már belém is lökte a farkát. Előtte mintha egy pillanatra láttam volna a kérdő tekintetét, de hát tudtam én abban a pillanatban bármire is figyelni? Nem mintha nemet mondtam volna. Igen, akkor már nagyon akartam őt magamba. Simán becsúszott, majd ki. Párszor megjáratta magát bennem, majd teljesen kivonult. Meglepődve vettem észre, hogy csak most tépi fel a csomagolást az óvszeren. Ha már eddig csupasz fasszal volt bennem, akkor most már mindegy!
– Ne – leheltem, majd megköszörülve a torkom kissé hangosabban tettem hozzá – Arra semmi szükség. Nincs semmilyen betegségem. Tudom, hogy neked sem.
Ezt abból gondoltam, hogy ha mégis lett volna, akkor nem meri elsőre óvszer nélkül berakni. Elmosolyodott és elhajította a gumit. Rám hajolt és miközben csókolta a szám nagy iramban dugott. Nem kellett hozzá sok idő és már jött is egy újabb orgazmus. Ekkor hagyta el a szám és a mellem csókolta. Neki nem volt elég, ezt azért éreztem. Kezem tovább járt Robi farkán, de Beára már nem tudtam figyelni többé.

Amint kissé csillapodtam, Atti még mindig dugott és én arra gondoltam, hogy mi lenne ha megkóstolnám Robit?! Nem erőltette ugyan, de nem volt lehetőségem Attinál. Kellemes volt, ahogy egy srác ki–be járt bennem alul.
Közelebb húztam magamhoz Robit és lassan bekaptam. Ízlelgettem. Tetszett az íze. Neki meg tetszett amit csináltam vele. Lágyan körbe nyaltam és picit bólogattam a makkon, nyelvemmel és fogaimmal lehúzva a fitymát.
Amint ahhoz a ponthoz értem a nyelvemmel, ahol a fityma szűkül, Robi hatalmasat sóhajtott. Aztán legnagyobb meglepetésemre kivette a számból.

A következő pillanatban értettem meg, hogy miért teszi. Attila átkarolta a derekam és odahúzott magához, majd térdelő helyzetéből kettőnket együtt emelte fel úgy, hogy végig bennem maradt. Imádtam ezt az erőt. Meg azt is amikor odasétált az ágyhoz, léptei ütemére mozogva tovább bennem. Robi álló, nedves fasszal követett és sóvár tekintetettel nézett a szemembe.
„Ejha! Ez a férfi is meg fog baszni!” – gondoltam reménykedve. Igen, ekkor már azt se bántam volna, ha mindegyik végigmegy rajtam. Talán jobb is ez mint a betervezett csajos este. Reménykedtem, hogy ezért majd nekem is jár némi pénz, és Beával ráérünk arra a bulira legközelebb.


Persze nemcsak a pénz miatt reménykedtem. Őszintén szólva titkon arra vágytam , hogy azt a nagyfarkú srácot felpróbálhassam. Azt tudtam, hogy lehetetlen lenne mindet magamba fogadnom, de nagyon kíváncsi lettem volna, mennyit sikerülne a puncimba betuszkolnom. Az eszembe se jutott, hogy esetleg szétrepeszt, mert láttam, hogy Beával is mennyire figyelmesek.

Tényleg, Bea! Az ágyon fekve barátnőm puncijába éppen ekkor készült benyomni magából valamennyit a szóban forgó srác. Az ágyon addigra hanyatt elfektetve engem Attila folytatta, amit a kanapén elkezdett. Jobb kezemmel rátaláltam Bea kezére és megfogtam, jelezve, hogy együtt érzek vele. Beában talán csak ekkor tudatosodottt, hogy én is terítékre kerültem. Rám mosolygott és két nyögés közben hálásan megszorította a kezem. Picit még figyeltem, de mikor láttam, hogy felénél tovább nem fog beférni neki, és a srác nem is erőlteti tovább, figyelmem ismét Robi felé fordítottam. Ő eközben elfoglalta magát a mellem kényeztetésével. Nagyon jól csinálta és együttes ténykedésük hatására ismét kezdett bennem felépülni egy orgazmus. Úgy gondoltam, hogy Attinak nemsokára elég lesz, de nekem talán addig még nem és nem akartam lemaradni róla, ezért aztán Robi felé fordulva súgtam, hogy: „Kérlek…” Egyből megértette mit szeretnék és teljesítette a kívánságom. Rövidesen Attila lihegve kérdezte:
– Hová parancsolja a szép hölgy?
– Élvezz belém! Érezni akarlak.

Így mire Attila elárasztotta a puncim és kivonult, átadva helyét Robinak sikerült annyira keménnyé varázsolnom Robit a számmal, hogy nem lehetett gond a picivel nagyobb mérete ellenére sem a behatolással. Persze e varázslatot én is nagyon élveztem, nemcsak az íze, hanem a keménysége is izgatott, meg a tudat, hogy hamarosan őt is magamban érezhetem. Az fel se merült bennem, hogy finnyás lenne Attila után.
Attila fáradtan, de elégedetten kereste a szájával a számat és ismét lágyan simogatta, majd egy csók után félrevonult. Gondolom a kamerát ellenőrizte, talán picit állított is rajta, hiszen most már az ágy teljes szélességében szerette volna rögzíteni az eseményeket. Robi valamiért úgy döntött, hogy ez a szög neki nem felel meg. Hasra fordított, csípőmet megemelte, bár utána nem nagyon kellett tartania, mert kitaláltam én is mire vágyna és pucsítva feszítettem neki. Gyorsan bent termett és párszor megjáratta magát a puncimban. Aztán kiesett a ritmusból és kicsúszott. Gondoltam egy picit ügyetlen, de majdcsak visszatalál, ezért nem mozdultam. Ekkor erősebben markolt a csípőmre és a következő pillanatban felnyársalta a popsimat. Ha nem fog elég erősen, leugrottam volna talán az ágyról is, nemcsak a farkáról. Sikítottam egy hatalmasat, mert eléggé fájt. Hátra fordultam volna, hogy szóljak, hagyja ezt abba, de Atti keze betapasztotta a szám. A következő pillanatban maga felé fordította a fejem és a kezét felváltotta a farka. Robi megállt és várt, Attila viszont gyors ütemben baszta a szám. Esélyem se volt szabadulni, pedig ekkor azt akartam volna.

Egy idő után a fájdalom megszűnt alul és Attila szopatásának üteme is alább hagyott. Hát hogyne, hiszen nemrég élvezett el és máris állt neki ismét, keményen. Úgy gondoltam, hogy neki ilyenkor még elég érzékeny lehet a makkja, ezért amikor már rám hagyta, lágyan nyalogattam, becéztem, de nem szívtam a szokásos módon. Egy icipicit ugyan mégis, de nem erősen. Ezzel, hogy megosztották a figyelmem, elterelték arról, hogy tulajdonképpen Robi most vette el a popsiszüzességem. Mondhatnám megerőszakolt, de ameddig nem mozdult, szinte el is felejtettem, hogy bennem van. Amikor lassan mozdult, akkor megint éreztem, hogy fáj és kicsit előre mozdultam. Robi egy kicsit engedett a szorításon, de nem annyira, hogy kicsússzon. Hagyta, hogy meggondoljam magam és mikor visszafelé is megpróbáltam, már nem fájt. Egy furcsa, de egész kellemes feszítő érzés kerített hatalmába. Nem hittem ugyan, hogy nekem ettől valaha is orgazmusom lesz, de határozottan kellemesnek hatott.

Eddig nem szégyelltem sem azt, hogy idegen pasikkal kamatyolok, sem azt hogy immár teljesen meztelen vagyok két pasival egy ágyon, ám most ez a helyzet, ahogy tudtam, éreztem, hogy a popsimban van egy farok szégyenkezésre késztetett. Talán az az üresség érzet is közrejátszott ebben, amit a puncim magára hagyása okozott. Szégyenkezésre nemigen maradt időm, mert ahogy Robira harmadszorra mozdultam vissza a popsimmal, ő elég nagy ütemre kapcsolva dugta az addig szűk segglyukam. Bea ezt látva meglepett sikolyt hallatott a szája elé kapva a kezét. Ennek hallatára teljes lett a szégyenérzetem és elvörösödve összeszorult a hátsóm. Robi rohama közben nagyon nem szorulhattam össze, de azért érezhető lett a hatása nagyon hamar. Egykettőre kidagadtak az erek a faszán, bennem és ekkor abba is hagyta a mozgást. Lihegett ugyan, de miközben Attila megvonta a számtól ékességét, ő azzal egyidőben átkarolta a hasam és a mellkasom, majd hanyatt esett velem. Annyira hanyatt, hogy majdnem leestünk az ágyról. Ha Atti nem terem ott és nem segít megtartani kettőnket, akkor bizony padlót fogunk. Megmentőnk visszataszigált minket, eközben elforgatva Robit és engem is annyira, hogy Robi feneke az ágy szélére került, lábával a padlóra támaszkodott, míg az én lábaimat Attila irányította, olyan ügyesen, hogy egy pillanatra sem csúszhatott ki a popsimból Robi rúdja. Elég kényelmetlen volt mindaddig, míg Robi el nem helyezkedett. Ekkor megfogta a fenekem, megemelte kissé és párat mozdult, majd megállt. A megállásának oka pedig az volt, hogy látta Attilát ráhajolni a számra, miközben Robi és az én széttárt lábaim között volt. Attila erősen, durván megcsókolt, ezzel egyidőben a puncimba csúszott addigra megkeményedett fasza. Ez a csók és a két pasi bennem… Durva, erős érzéseket keltett és egy pillanat alatt orgazmus közeli állapotba juttatott.

Jóval később a videót visszanézve láthattam, hogy Bea mekkora hatalmas szemeket meresztett ránk. Azt mondták, hogy addigra a nagyfarkú srác beleélvezett a gumiba és mindenki a mi attrakciónkat csodálta. Igen, így mondták, hogy csodálta, mert eddig mindegyikük csak felvételen látott ilyet. Tudták, hogy lehetséges, de egyikük se próbálta. Talán a lányok közül nem is állt volna rá egyik sem, talán csak nekik nem volt meg addig a késztetésük erre… Nem derült ki soha számunkra. Viszont Bea elhatározta, hogy neki is muszáj átélnie legalább egyszer ezt az élményt, mert ha én kibírtam… Mit kibírtam!? Bea nem is így fogalmazott. Azt mondta, hogy ennyire átszellemült arccal sohasem látott engem, mint abban a pillanatban.

Persze ezekről én akkor semmit se tudtam és mikor a srácok egyszerre mozdultak bennem, pár lökés után ismét meg kellett tartaniuk engem, másképp lefordultam volna közülük, annyira remegett a testem. Az orgazmusom első pillanataiban abbahagyták a mozgást. Talán azért, hogy megtartsanak, talán mert kiakarták élvezni a látványomat, vagy ki tudja miért, de pár pillanat elteltével újra beindultak. Most már a saját gyönyörüket hajszolták, én már csak tárgy voltam köztük. De fogalmuk sem volt arról, mennyire érző tárgy! Egyik gyönyör ért a másik után! Dupla mozgás, dupla farok és az az érzés, hogy menten szétszakadok… Picit fájt, de ezt a gyönyör mindig felülírta bennem. Márpedig az folyamatosan érkezett még azután is, miután mindketten teletöltöttek elöl–hátul rendesen.
Később visszagondolva és a felvételt nézve megkérdeztem Attilát:
– Hogy a csudába tudtál ilyen rövid időn belül ennyit élvezni belém?
Rám kacsintott és vissza kérdezett, ugyanilyen buta módon:
– És te?
Ezen aztán mindenki nevetett.

Nos ezzel a forgatásnak vége lett. A felsőruházatom megúszta de a szoknyám és a bugyim használhatatlan lett aznapra. Gyűrötten találtam rá kissé távolabb az ágytól. Nem bántam mert teljesen megérte. Akkor is megérte volna, ha nem fizetnek nekem kétszer annyit mint Beának. Bea picit irigykedett is rám, de leszerelték egy újabb időpont egyeztetésével, amikor is megígérték neki, hogy választhat közülük kettőt és vele is megteszik amit velem.

Nekem a bónusz az lett, hogy a nagyfarkú srác, Joci megajándékozott a mobilszámával. Egész ügyesen és diszkréten intézte, mert elkérte a számom azzal, hogy neki nemrég szarakodott a mobilja és most szeretné tesztelni, megjavult–e. Fel is hívott mindjárt és láss csodát, rögtön felcsendült a mobilomban a beállított kedvenc zeném. Ő kacsintott és megköszönte a lehetőséget. Még az este felhívott és kérdezte láthatna–e valamikor?
– Persze. De… Akkor ez most egy randi? Vagy csak szimplán meg szeretnél dugni?
– Nos, az utóbbiról nem mondanék le, de igazából szeretnék többet tudni rólad. Szóval… Randizni szeretnék, igen. Ha te is akarod…
– Ok – feleltem és megállapodtunk egy időpontban. Eljött értem és elvitt egy étterembe, aztán elmentünk táncolni. Másnap múzeum látogatásra vitt el és ekkor csókolt csak meg.
– Már azt hittem nekem kell kérnem rá – mosolyogtam erre.
– Ugyan! Ha tudnád hány alkalommal szerettem volna megtenni?!
– Mi tartott vissza?
– Úgy gondoltam egy olyan különleges lánynak, mint te, nem lenne illő az első napon csókot adni..
Ezt tök komoly képpel, majdnem pirulva közölte.
„Ez komolyan gondolja! Nahát! Az első alkalommal csókot adni nem szabad, de megdugni egyszerre ketten, az nem tilos.” – nevettem magamban, de azért vettem az adását és tudtam mire gondol, amiért nagyon hálás voltam neki. Hisz más a munka és más az, amikor valaki igazán közeledni akar hozzám egy komoly kapcsolat reményében. Ennek fényében később megtudtam, hogy mennyit tudok befogadni magamba belőle. Persze ez már egy másik sztori és azóta több lehetőséget is adott arra, hogy teljesen befogadjam őt magamba.

Hogy sikerült–e ez nekem? Nos, az a másik sztori. :D

Szólj hozzá

erotika szopás gangbang anál nyalás DP