2023. jan 16.

Nemrég történt...

írta: Nilla30921008
Nemrég történt...

Csak érdekesség: No sex :D

BABA KÉPEK

 

Ezt még nem is meséltem... Onnan jutott eszembe, hogy nemrég Joci rám kérdezett, hogy: - Mi van nyanya? :D
Persze ezt azért, mert mondtam neki, hogy valaki felvetette azt az ötletet, hogy a stílusom miatt akár 50 is lehetek. :P

Tegnap elmeséltem Tominak, aki nagyon felháborodott. Nem miattam a piszok! :D
– Na, de mit képzel ez rólam? Nem fogom anyámat baszni a Tesco parkolójában! Meg senki 50-est. Máshol se!
Erre persze feddőleg néztem rá, célozva arra, hogy anyuját szerintem másutt se tenné magáévá és ő talán több is picivel mint 50.
Persze férfi létére félreértette a tekintetem és nagyon aranyosan mentegetőzni kezdett.
- Ok, majd megvárom míg 50 leszel, és meglátjuk lesz-e akkor Tesco. Ugye így jó lesz? Nem haragszol azért?
Hm. Ez most egy szerelmi vallomás, vagy csak szimpla ígéret, avagy csak szimplán belekeveredett? :DDD
Akkor is aranyos volt tőle. Is.
Meg attól is aki ekként bókolt, hisz már ketten előlegezték meg nekem, hogy megérem azt a kort én is. :D

Persze egy pöppet még várnék vele. :$ Jobb lenne sorban haladni az évekkel, hónapokkal, napokkal... Hisz addig is sok öröm érhet, némi bánat mellett. Például egy második baba. :) Nem árulom el, hogy úton van-e. :D
De beneveztem abba a „klubba" ahol mindenki megesküdött, még ebben az évben lesz neki egy sajátja. :$

Szólj hozzá