2023. feb 12.

Reggeli kávé

írta: Nilla30921008
Reggeli kávé

Cathy és én

 

 

Reggeli kávé


– aussiegirltől
Igaz történet, Hármasban
 

Eredeti sztori: https://www.sexstories.com/story/33125/

Munka után beugrottam Cathyhez, ami egy ideje már szokásommá vált. Amióta az eszemet tudom, ismertem őt. Anyám legjobb barátja volt, az általános iskola óta. Mindig is itt volt nekem, amolyan nem hivatalos nagynéni. Még az egyetem  első évében is nála laktam. Olcsó volt és megnyugtatta anyut. Abban az évben elég jól megismertük egymást. Nem mondott el mindent anyunak rólam!

– Azt hiszem, elegem van belőle, olyan unalmas!
– Jaj, Cathy, de annyira aranyos – jegyeztem meg.
– Az aranyosság nem elég, nekem ennél több kell! Például  egy igazi, jó beszélgetés. Igen. Azt hiszem az jó kezdet lenne.
– Úgy tűnik, már hónapok óta érdeklődik irántad.
– Be kell vallanom, hogy vannak jó pontjai. Jó vele az ágyban.
 Elvigyorodtam: – Nos, Cathy nem kaphatsz meg mindent.
– Lehet, hogy nem, de így ez nem válhat azzá a kapcsolattá, amelyet szerettem volna. Nem akar mást tenni, mint szexelni, meg sportolni...
– De hát ő egy férfi! Nem várhatsz tőle túl sokat.
– Nem csinál semmit a házon. Azt hinné az ember, hogy miután hat-hét hónapig itt élt, megkérdez és legalább megjavít pár dolgot.
– Akkor mihez fogsz kezdeni vele?
– Azt hiszem, meg fogom mondani neki, hogy vége, és el kell tőlem költöznie.
– Nem fogod megbánni a szakítást? Talán hiányozni fog majd, még ha csak az ágyban is.
– Igaz, szeretem ha egy férfi van a közelben, és Dave jó volt erre… de én ennél többet akarok. El kell engednem, mielőtt túlságosan beletörődnék – tudod, mint egy rossz szokás, amitől egyszerűen nem tudsz megszabadulni.
 – Talán le kellene csapnom a kezedről - kuncogtam.
Cathy csak nevetett.

– Hamarosan csalódnál benne. Úgy rögtön a szex után. Ő reménytelen – hidd el!
– Nos, biztos jó az ágyban, különben nem engedted volna, hogy hozzád költözzön. Jó barátnak kell lenned hozzám és át kell adnod nekem valamit a saját tapasztalatodból. Különösen azért, mert megtanítottad neki, hogyan bánjon a nőkkel ebben a házban.
– Te kis ribanc! Még mindig az ágyamban van, te pedig már most le akarod csapni a kezemről?!
Most rajtam volt a nevetés sora.
– Cathy, használtam az autódat, a mosógépedet, a ruháidat és más dolgokat, amikor nem volt rá szükséged… Szóval? Talán Dave…?
– Ez más… –
– Igaz, mert azokat visszakaptad, amikor szükséged lett rájuk.
– Lassítsunk, Sally!
– Nos, azt mondod, hogy az ágy az egyetlen dolog, amiben jó, és nem akarod őt megtartani… szóval… –
– Nem azt mondtam, hogy nem akarom a szexet, csak azt hogy más is legyen.
– Kétségtelen, hogy ez csak egy üzlet számára, Cathy. Úgy tűnik, ő csak annyit akar, hogy gondoskodj róla meg minden másról, cserébe használhatod a farkát.
– Többről szól ez, mint a farka. Tudja, hogyan kell megérinteni egy nőt... nagyszerű érzéseket kelt bennem, szép keze van...
– Mmmm, jól hangzik... Szerető, gondoskodó barátnak kell lenned velem. Na, és megosztanod a jó dolgokat az édes, ártatlan barátnőddel.
– Ne röhögtess már… Édes? Az igaz, de legalább tíz éve elvesztetted az ártatlanságodat!
Mosolyogva válaszoltam.
– Tudod, csak követtem a példádat… Nos, ha úgyis dobod… mit szólnál hozzá? Már minden mást megosztottunk, de egy srácot eddig még sosem.
– Hűha, te tényleg felnőttél. Gátlástalan ribanc! Soha nem gondoltam volna, hogy ezt valóra válthatnánk!
– Szóval van rá lehetőség?
– Te trollkodó kis szörnyeteg! Tényleg ezt szeretnéd?
– Végül is jó móka lenne veled kipróbálni. Kiben bízhatnék jobban, mint benned?
– Nos, talán menni fog. Úgy döntöttem, hogy nem érdemes megtartani a srácot és egy ilyen búcsút biztosan nem utasítana el. Bár egy kissé húzós lesz. Azt hiszem szombaton megtehetnénk, ha benne vagy.
– Hm, odáig már nincs sok idő hátra… igen, én szeretném ezt kipróbálni. Gondolod, hogy hajlandó lenne rá és képes lenne mindkettőnkhöz nagyon kedvesnek lenni?
– Nedves álmokat látna, ha csak rá gondolna, édesem…Ez szinte minden férfi álma – szex két gyönyörű nővel!
– Egy picit szerényebben, drága Cathy!  – nevettem rá – De nagyon izgalmas lenne megosztani veled egy srácot, és ha olyasvalakiről van szó, akit úgysem tartasz meg, az nem kockáztatná, hogy tönkre tegye a kapcsolatodat.
– Hát… érdekes lehet… Elég sokáig bírná a megfelelő stimulációval. Soha nem gondoltam volna, hogy a legjobb barátnőm lányával gondolkodom valaha egy hármason!

…………………..

Péntek este a régi szobámban szálltam meg Cathynél. Elkapott a régi ismerős hangulat. Az a gondolat is eléggé felizgatott, hogy mire vállalkoztam. Ezek miatt alig tudtam valamit aludni! Tudtam, hogy ez ESZMÉLETLEN lesz!!

Körülbelül hat óra felé ébredtem. Főztem egy kávét, három csészét tettem egy ezüsttálcára, majd felvittem Cathy szobájába. Finoman kopogtam az ajtón, kinyitottam, beléptem és megkérdeztem:

– Kér valaki kávét?

Dave tátott szájjal nézett fel. Ennél döbbentebb halszemeket sohasem láttam. Őrá nézve azt hihettem volna, hogy még soha nem látott meztelen nőt, ami nyilvánvalóan nevetséges, hiszen épp mellette feküdt egy.

Cathy elmosolyodott és felült. A lepedő lecsúszott a melléről.

– Gyere, ülj le az ágyra, amíg megisszuk – mondta.
Miközben leültem, Dave farka felállt. Próbált úgy helyezkedni, hogy ne vehessem észre. Nem tudta, mit tegyen, vagy hogy tegyen-e bármit is. Végül a kezébe vette a kávéscsészét, ami olyan hevesen remegett, hogy biztos voltam benne, hogy kiönti az ágyra! Cathy kedvesen dícsérte a kávét.

Szinte sajnáltam szegény Dave-et – fogalma sem volt, mi történik. Miután Cathy megitta a kávéját, felém nyújtotta a poharát. Ahhoz, hogy elérjem, Dave fölé kellett hajolnom. A mellem csak pár centire volt a férfi arcától. Az erekciója látszott a takaró alatt, bármennyire is próbált úgy tenni, mintha minden normális lenne.

Cathy értem nyúlt. Eltolta Dave csészéjét az útból, összefonta az ujjait az enyémmel. Tenyerem a férfi mellkasára simította. Finoman simogattuk, aztán fokozatosan egyre lejjebb mentünk. öröm volt Dave-re  nézni!! Abban a pillanatban pont úgy nézett ki mint egy nyuszi, ami egy autó fényszórói elé kerül.

Mikor a hasához ért a kezünk, Cathy előbb rám, majd Dave-re mosolygott.
Dave habozva kinyújtotta a karját, hogy a hátunkra tegye a kezét, amit a legkönnyebben érhetett el. Amikor rájött, hogy mindkettőnk egyidejű megérintése nem okoz földindulást, egy kicsit elernyedt, majd lassan köröket rajzolgatott mindkettőnk csupasz hátára. 
Cathynek igaza volt, jó keze van a srácnak.

Cathy némán tátogta nekem a „Csináld utánam” szavakat, majd megcsókoltuk az arcát, az állát egészen a válláig, puszikat szórva mindenhova a szánkkal. Közben összekulcsolódott kezünk lejjebb siklott. Nagyon kemény erekciót érinthettünk. Először a makkot simítottuk meg, majd átsiklottunk a teljesen megkeményedett farkán és körbe fontuk az ujjunkkal. Felnyögött. A szánk megtalálta a mellbimbóját, nyaltuk, szívtuk, ő meg egyre jobban nyögött... Közben kezünk finoman fel-alá szaladt a farkán, élvezve a merevségét. Dave pulzusa az egekig ért.
 
Ahogy végignéztem Dave testén, élvezve a látványt, Cathy elmosolyodott, majd fejét a lüktető tag fölé hajtotta, ajkai szétnyíltak, és a nyelvével körbejárta a makkot, majd egy csókkal fejezte be a hegyén. Cathy eltátogta, hogy „Te jössz”, így engedelmes fiatal barátként lemásoltam őt és arra gondoltam, hogy ez egy igazán szép pénisz. Erős, sima és alakra is szép. Amíg teli szájjal élveztem a farkának ízét és szilárdságát, éreztem, ahogy Cathy megmozdul. Láttam, hogy áthelyezi magát. Térdre ereszkedve terpeszkedett Dave-re, meztelen testével odébb tolt engem, azzal beállt, hogy átvegye ezt a csodálatos hangszert. Kicsit arrébb ültem, és néztem, ahogy Cathy egyik kezében tartja Dave farkát, és széttárja punci ajkait, hogy alkalmazkodjon hozzá. Lassan eltűnt a feje.
 
Csodálatos látvány volt. Cathy felemelkedett és leereszkedett, kényelmesen elhelyezkedett, majd néhányszor gyorsan fel–le táncolt a rúdon, végül felemelkedve leszállt róla. Dave farkát nedvesen hagyta a szerelemlevével. Oldalra feküdt és izgatottan azt mondta: „Te jössz”.

A térdemre ereszkedtem Dave fölött, és amikor pozícióba kerültem, Cathy a megfelelő helyre irányította a farkát. Elengedte, majd éreztem, ahogy simán becsúszik. Semmi tétovázás, semmi szárazság… Az eufória érzése áradt szét bennem, mikor megéreztem, hogy a fasz még mindig nedves anyám legjobb barátnőjétől. Várakozáson felüli élmény volt! Soha nem éreztem magam olyan közel Cathyhez, mint akkor.
 
Amíg a farkát a hüvelyemben dolgoztattam, Cathy az ágy másik végébe ment, ráült a férfi arcára, és erősen a szájába nyomta a punciját. Elhiheted, hogy nem tartott sokáig, hogy elérjem az orgazmust, lespriccelve magamat és Dave-et. Ahogy Cathy meghallotta a kiáltozásomat, egy kicsit előrehajolt. Egymás karjába omlottunk Dave fölött, ölelkeztünk és csókolóztunk, megosztottunk valami különlegeset.

Dave kezdett ellágyulni. Először azt hittük, hogy ő is elélvezett, de én nem vettem ezt észre nála. Felkeltem róla és az ágy mellé álltam. Cathy visszafeküdt az ágyra, magára húzta a lepedőt és rám mosolygott.

Kérdőn ránéztem Dave–re. Ő mosolygott és nemet intett a fejével. Lefeküdtem az ágy végébe hanyatt, széttártam a lábaim, kezemmel Cathy combját simogatva, egy ujjal hívogattam a srácot. Dave nem kérette magát. Rám feküdt, egy pillanat alatt becsúszott és miután teljesen kemény lett, hamarosan bennem végzett. Még maradt egy pici előző orgazmusom utóhatásából és ez, meg Dave élvezete a méhemnél elég volt egy következőhöz.

 

Rájuk mosolyogtam, felkaptam a tálcát és a kávéscsészéket, kivittem a konyhába, visszamentem a szobámba a fürdőszobán keresztül, felöltöztem és hazatértem. Még mindig csak reggel hét volt. Nem tartott sokáig, mégis hihetetlen élményben volt részem!!
 
...................................

Brrrrrr, Brrrrrr… Csengett a telefon, délután háromkor. Cathy volt az.

– Szia Sally. Sikerült. Szakítottam vele, elment. Kicsit össze volt zavarodva a reggel történtek után, de örülök, hogy vége.
– Szia Cathy, örülök, hogy megoldottad a dolgot, nagyon élveztem a mai kávézást.
– Mókás volt Sally. Nem gondolod, hogy valamikor újra meg kellene innunk egy ilyen kávét?
– CATHY! Most ki a ribanc??? Na, nem bánom… Boldog vagyok, hogy te is örülsz neki, de talán jobb, ha ezzel nem dicsekszünk el anyunak.

 

 

Szólj hozzá

erotika szopás dugás hármas