2023. feb 20.

Cindy

írta: Nilla30921008
Cindy

Cindy...
Szépirodalom, Erotika, Férfiak / Nők, Beleegyezés nélküli szex, Orális szex, Kukkolás
 

Eredeti forrás: Cindy

 


Nevetve beszaladok a konyhába. „Ha–ha–ha”, mert Jeffery üldöz. Megcsúszok a nedves padlón. A padlóra zuhanok. A padlón gurulva nevetek.
– TE FASZ RAY! – kiabál velem Jeffery.

Még javában nevetek, amikor Jeffery kimegy a konyhából. Azért kaptam ki tőle, mert megpaskoltam a felesége fenekét. Donna Jeffery felesége, aranyos kis jószág. Szeretem ugratni a barátaimat és imádok női popsit simogatni.
Látom, Bart és Ron Cindyvel tréfálkoznak a konyhaasztalnál. Rám néznek és folytatják a beszélgetést Cindyvel. Hallgatom őket.

Mosolyogva fekve maradtam a hátamon. Remekül érzem magam ma este és nem érzek fájdalmat az esés miatt, és Jeffery bokszolgatása miatt se. Átfordulok az oldalamra és az asztalra nézek, ahol a barátaim ülnek.
 Benézek az asztal alá is, ahol meglátom Cindy lábát. Cindy az asztal egyik oldalán ül, Bart és Ron vele szemben; mindhárman falatoznak. Cindy Braden felesége, nagyon-nagyon kedves nő. 26 éves, szerintem igazán csodálatos. Cindy ázsiai típusú. Nem mondhatom, hogy dögös, mert Cindy nem mutogatja a testét. Cindy vancouveri; részben kínai, részben kanadai francia... egy gyönyörű hölgy.
Ahogy nézegetem, egyre jobban ráizgulok. „Nyugodj le Ray, Cindy egy különleges hölgy” – mondom magamban.
Cindy és Braden házasok. Braden természettudomány tanár, Cindy ápolónő...
 Braden régebben elég vad volt. Az elmúlt években ugyan kissé lehiggadt, de most az ilyen bulikon kiengedi a gőzt. A szomszédságunkban havonta rendezünk bulit. Egyszer itt, máskor ott… Ez így mindegyikünknek nagyon szórakoztató. A következő hónapban a buli júliusban, Barték házában lesz.

A konyha padlóján fekve a hangokról jut eszembe, hogy vannak itt rajtunk kívül mások is. Bart és Ron tréfálkozik Cindyvel. Bekúszok az asztal alá, amit egy nagy terítő takar, mindkét oldalán egy-két szék van. Az egyikben Cindy ül. Mozdulatlanul fekszem a földön és Cindy lábfejét és bokáját nézem. Szexi, fincsi!
Cindy szinte állandóan hosszú ruhát vagy szoknyát visel, stílusoson öltözködik, mindig tiszta és ápolt; elrejti a hibáit, ha egyáltalán van olyan neki.
 Eleinte csak Cindy lábfejét látom; a szoknyájától nem látok a ruhájára feljebb. A fejemet a karomra fektetem; pihenek és bámulom Cindy lábát és cipőjét.
Nem igazán figyelek a felettem folyó beszélgetésre, amíg meg nem hallom Braden hangját. Felhúzom a térdemet abban a reményben, hogy senki sem vesz észre az asztal alatt. Meg akarom nézni Cindyt.

– Cinder, jól vagy, kedves?
– Igen –  válaszol Cindy.
– Kimegyek egy kicsit a medence mellé. Elleszel addig ezzel a két fiatal fickóval?
– Persze –  válaszol Cindy.
Braden kimegy. A tréfálkozás és a beszélgetés folytatódik.
Cindy megkérdezi Barttól és Rontól:
– Mi történt azzal a sráccal, aki itt feküdt a konyha padlóján?
– Nem tudom. Gondolom, el kellett mennie – válaszolja Ron.
Megfordulok, hogy Ron felé nézzek, és látom, hogy az asztal alatt rám bámul, elmosolyodik, majd eltűnik. Bart szülei házában farmkonyha van kialakítva. Az asztal hatalmas, így nagyon jó fedezéket biztosít számomra, különösen ha a terítőt is hozzáveszem.

– Igen, Cindy. Eltűnt – mondja Ron.
Ők hárman beszélgetnek még néhány percig, miközben én az asztal alatt fekszem és Cindy bokáját és lábfejét csodálom. Hogy milyen szexi nő?! Csak nézem a lábát és a bokáját. Cindynek gyönyörű lábai vannak; ehhez nem fér kétség. Bizonyára a gondolat, hogy kihez is tartoznak azok a gyönyörű lábak, – na és a szoknyája alatt rejtőző kincs az –, ami igazán beindít.
– Nos, azt hiszem, csatlakozom Bradenhez – mondja Cindy Ronnak.
– Ah, ugyan már Cindy, maradj még és beszélgess inkább velünk  – hallatszik Ron kérlelő hangja.
Cindy feláll és hátratolja a székét. Indulni készül.
Nem tudom, mi történt felettem, de hamarosan láthatom, hogy Cindy küszködik. Abból látszik, ahogy a lábai a padlón mozognak az arcom előtt. Némi nevetés hallatszik a trióból, ahogy Bart és Ron igyekszik visszatartani Cindyt attól a szándékától, hogy elhagyja a konyhát.
 Nézem, ahogy Cindy lába mozog, ahogy ő, Ron és Bart a Tug - O - War játékukat játsszák (huzavonáznak).  Most, ahogy áll, Cindy ruhája a vádlija közepéig ér. Nézem, ahogy a gyönyörű lábak mozognak a szoknyája alatt; előbb jobbra mozdul a szoknya  rajta, majd balra. Elképzelem őt meztelen, ahogy mozog; basszus, meleg van...
A szoknya szegélyéhez csúszok, hátha jobb rálátásom nyílik. Túl közelre nem mehetek a küzdelmük miatt. Hátra húzódok és nézem, ahogy a teste küzd, hogy kiszabaduljon. Látom a combjait és a vádliját, amint mozog a szoknyája alatt. Cindy lába körülbelül fél méternyire széttárulva az asztal szélhez szorul. Alulról nézem őt. Feltételezem, hogy a haverjai hátrányban vannak a kis Tug – O – War játékukban. Hallom, ahogy Cindy azt mondja Bartnak és Ronnak.
– Gyerünk srácok, engedjetek el...

Az asztal körülbelül négy méteres, ha teljesen ki van húzva; nehéz sínek vannak alatta, az egész masszív fából készült, drága asztal... Bal kezemmel megragadom az egyik sínt és kijjebb dugom a fejem. Így jobban rálátok Cindy szoknyájára. Látok egy nagyon fényes fehér bugyit. A fenébe, meg akarom enni, olyan kurva finomnak tűnik. Cindy egy nedves álom. Az őrületbe kerget.
Cindynek gyönyörű lábai és szép ágyéka van. Néhány másodpercig csak nézem. Aztán felhúzom magam a bal karommal, felcsúsztatom a jobb kezemet a szoknyáján belül a jobb lába mellett. Jobb kezemet a szoknyája alatt még feljebb mozgatom egészen a csípőjéig. A bő szoknyája alatt túlhaladok kezemmel Cindy csípőjén, és átölelem a derekát. Szorosan tartom, miközben az arcomat a fehér bugyijához tolom.
Cindy zihál és megugrik; Ron nevet.
 A fejem a puncija felé emelkedik. Cindy igyekszik összezárni a lábát. Fejem szorosan a lába közé kerül. Csak néhány centire vagyok attól a varázslatos fehér bugyitól, amely az ágyékát takarja. Cindynek nagyon tiszta szaga van. Olyan mint egy enyhe szappan, csipetnyi lányos illattal vegyítve. Addig mozgatom a fejem, míg végül az arcom a puncijához csúszik, a fejem a combjai közé ékelődik.
 Cindy küzd, hogy kiszabaduljon, ezzel felkorbácsolva a vágyamat. Az orrom érintkezik a bugyijával; érzem a bugyi puhaságát Cindy ajkának feszülve. Kissé mozgatom a fejem, az orrom megtalálja a bugyi szélét, ááá; olyan puha és nedves.
 Ah... Cindy, Cindy! Isteni az illatod! A bugyija szélét megszagolva, az orromat a bőréhez dörzsölöm. Felfelé nyomva az orrom megtalálja a nyílást a fedett hüvelyébe, nekinyomódok. Élvezem, ahogy nyílása körülveszi az orrom hegyét.
Cindy küszködése tovább fokozza az izgalmamat. Orromat és ajkamat teljesen a puncijába nyomom. A nyelvemmel befelé nyomom a bugyit. Érzem Cindy punci ajkait. A bugyiján át csókolom, élvezve lágyságát.
– Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá! – hallom felülről Cindy kedves kis sikolyát.
Cindy az arcomat dugja, miközben küzd. Érzem, ahogy az arcom kis körökben mozog, amit az ő mozgása idéz elő. Az orrom Cindy lyukába tapad a bugyiján keresztül. A puncija az arcomhoz súrlódik, miközben próbál szabadulni. Túl erős vagyok ahhoz, hogy kiszabadulhasson.

Cindyt csípőjét a jobb karommal szorítva tartom, a fejem a lábai között, a bal karommal az asztalról lógok. Kicsordul Cindy nedve a közelgő izgalom összetéveszthetetlen jeleként. Egyre jobban érzem a szexuális zaklatás miatti izgalmát. Ó a bugyija… A fenébe, még így is jó íze van...
– Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm! – nyögök fel halkan.

Ez alatt a huzavona alatt Cindy bugyija kicsit elmozdult. Eleinte nem fogtam fel mit éreztem. Picivel később tudatosult csak bennem, hogy a bugyi anyaga gyűrődött a számba. Rövid időre elhúztam onnan a számat, hogy megízleljem a puncija és a combja közötti hajlatokat. Amikor hátrább húztam az arcomat, a bugyija félrecsúszott, így a csupasz punci került a szám elé... Mennyország, Istenem, a mennyben vagyok!
 Szélesre tátom a számat, betakarva Cindy ágyékának nagy részét. A puncija, édes ajkai hozzám nyomódnak minden alkalommal, amikor megmozdul, puncilyuka a felső fogamon és a felső ajkamon összpontosul. A lábai szétcsúsznak, emiatt a szám többet kaphat be belőle, ahogy kinyílik. Megnyalom Cindy belsejét. Addig nyalogatom a repedést, amíg meg nem találom a csiklóját. Szexi fehér bugyija az arcomhoz súrlódik. Nyalogatom izzadt kis pincsijét.
– Istenem!  – nyögdécseli Cindy, míg én morogva falom őt.
Micsoda édes picsa!
Érzem, hogy Cindy teste elkezd felvenni egy ritmust és aszerint mozog. Már nem a szabadulás utáni vágy hajtja.
– UH, Huhnn......, Uh, uh, uh…

 Hallom Cindy lihegését, nyögését, zihálását. Egyszer a torkán akad a lélegzete. Ron és Bart csendben vannak.
A távoli parti zajt és Cindyt leszámítva a ház csendes.
...........
 Cindy erősen dörzsöli az ágyékát a számhoz, éhsége hajtja a punciját. Állkapcsom és a szám köszörüli a pinaajkát; fogaim finoman harapdálják. Lábai gyengülnek, ahogy nő a szenvedélye.
Cindy meglovagolja az arcomat, édes punciját az arcomhoz dörzsöli. Fényes bugyija már félig lent van csípőjén. A nyelvem a hüvelyi nyílásában van, erősen nyalom a pináját. Csupasz ágyéka eltakarja az arcát a nedves arcom elől.
Az orrom a fenekéhez nyomódik. Úgy tűnik, mintha egyik pillanatban az orromhoz dörzsölné a rózsanyílását, a következő pillanatban pedig elhúzná.
Megnyomom a hát alsó részét, miközben a jobb karommal meghajlítom a derekát.
Nyelvemmel keresem, amíg meg nem találom újra a csiklóját... Nyelvemmel olyan gyorsan verem a csiklóját, ahogy csak tudom.

Cindy egyre jobban remeg, majd nemsokára halkan felkiált orgazmus közben. Gyönyörű csípője az arcomon pereg, görcsös mozdulatai szorítják a fejemet. A teste fel-le mozog, miközben rángatózik. A combja megfeszül, aztán Cindy befejezi. A nedvei a számba csorognak. Cindyből iszom.

Cindy elgyengül. Hallom, ahogy az egyik srác azt mondja: „AZTA!!!”
– Gyönyörű volt Cindy – hallom Ron hangját.
Most, hogy végeztem próbálok visszahúzódni. Cindy rám néz, majd az arcát eltakarva a közeli mosdóba szalad.
Rövid ideig a padlón fekszem. Most kóstoltam meg a mennyországot.

– Hú, ez vad volt – mondja Bart.
Ron megragadja a kezem és felsegít.

– Gyerünk, haver. Menjünk – szól Bart.
Ott hagyjuk a bulit. Ron nem jön.
 

 Másnap ebéd után Ron felhív és megkérdezi, átjöhet-e, szeretne velem beszélni.
– Ok, gyere.

Belépve Ron köszön:
– Hé, ember, hogy vagy?
– Minden rendben – felelem.
– Hogy viselkedett Bart tegnap este, miután elmentünk? – kérdezem Rontól.
– Minden oké volt, Ray.
Azt mondta, hogy eltartott egy ideig, amíg Cindy megjelent, de amikor viszont látta, minden rendben volt. Azt mondta, csak rámosolygott. Ennyi volt.
– Hadd folytassam ezt ember. Ez nagyon vad volt – mondja Ron izgatottan.
 Ron tizenöt évvel fiatalabb nálam, így a kifejezésmódunk is más. Ron úgy érzi beszélnie kell Cindyről, a tegnap estéről. Ülünk, kávé a kézben…

Ron kezdi a beszámolóját, úgy ahogyan ő az asztal felett látta az eseményeket. 
– Amikor megláttalak az asztal alatt, tudtam, hogy mire készülsz és úgy döntöttem, hogy segítek. Cinder olyan dögös nő, nem tudtam ellenállni a késztetésnek.
– Amikor felállt és egy üveg vízért nyúlt, megfogtam a kezét és megkértem, hogy ne menjen el, miközben az agyam azon dolgozott, hogy marasztaljam ezt az embert. Bart rám nézett, én rákacsintottam, ő pedig megfogta Cinder másik kezét, amikor odanyúlt, hogy segítsen elhúzódni tőlem. Eleinte szórakoztató volt az egész.
Bart kissé maga mellé húzta, nem tudom miért, de te rögtön utána a szoknyája alá mentél. Cindy szemének hatalmasra tágult a bogara. Baromi szép szeme van annak a nőnek. Azonnal keményen küzdött. Hátrapillantott, hogy lássa, ki csinálja, de amikor nem látott senkit, megijedt.
– Na ekkor kiabáltam: „Ez Brad.” – és Cindy elhitte. Szerettem volna ha nem ijed meg túlságosan egy idegen férfi miatt.
– A félelme elmúlt, de tovább próbált szabadulni. Valójában kissé dühösnek tűnt…

 Kis szünetet tartott.
 – A következő néhány percben láttam, ahogy Cindy teste felforrósodott; olyan klassz volt nézni, ahogy egy nő felizgul közvetlenül előttem; és ahogyan egy férfivel szexelt.
Ezzel eszembe juttatta a felkiáltását, amit ott hallatott: "AZTA!"
– Főleg egy olyan nő, mint Cindy! Ó ember, ő valami…
 

Megint elmélázott…
  Ray, amikor Cindy előreesett kiborította az előtte lévő vizes palackot . A blúza nedves lett és a Bart melletti mellbimbója  átlátszott a blúzán. Bart úgy nézett ki, mint aki meg fog őrülni, ezért azt javasoltam neki, hogy érintse meg.
– Nem tehetem, ez Cindy – válaszolta Bart.

 Mondtam Bartnak, hogy soha többé nem lesz erre lehetősége, így most vagy soha. Bart elkezdte tapogatni a cicijét, Cindy pedig annyira belemerült a játékba veled, hogy észre se vette.
– Én észrevettem ezt és szereztem magamnak is egy cicit. Nekem több tapasztalatom van, mint Bartnak, így hát kibontottam a felsőjét, és elővettem a cicijét. Annyira pompás melle van Cindynek, Ray! Bart követte a példámat. Aztán Bart nem bírt ellenállni és megcsókolta Cindy mellét, és úgy maradt. Szopta őt, mint egy kisbaba! A francba Ray, látnod kellett volna! Annyira szerette Cindy azt az érzést, hogy az már majdnem vicces volt. Érdekes, izgató…

 Ismét elakadt a hangja. Nem zavartam meg az emlékezésben.

 – Elkezdtem simogatni a mellbimbóját. Észrevettem, hogy minél keményebben csinálom, annál jobban tetszik neki. Mi a fasz ember?! Megcsíptem a mellbimbóját, majd a hüvelykujjam és az ujjam közé vettem és morzsolgattam. Cindy ezt annyira imádta, Ray. De ez csak egy percig tartott, mielőtt Cindy elélvezett. Utána vette csak észre, hogy te vagy aki nyaltad, ember. Na, akkor elfutott.

– Ray... Láttam Cindy orgazmusát. Ezt soha nem fogom elfelejteni.

 Ron szemtelenül viselkedik. A faszát dörzsöli.

– Mennem kell, haver, ki fogom verni a faszomat ember. Ha Cindyre gondolok, újra elkap az érzés, mennyire egy dögös nő!

Szólj hozzá

fordítás erotika nyalás