2023. feb 21.

Mozi után

írta: Nilla30921008
Mozi után

 

 

Egyik este moziba mentünk párommal és nagyon jól éreztük magunkat. Magával ragadott a film, de férjem csak hosszú szőke hajam simogatta elgondolkodva. Nagyon érzéki jelenetek voltak benne, ami engem eléggé beindított érzelmileg. Film közben loptam is a drágámtól pár csókot.
Hazafelé menet betértünk egy italra egy bárba. A helység majdnem üres volt, a tánctéren se volt senki, pedig nagyon érzéki andalító zene szólt. Négy–öt asztalnál ültek csak és páran elbújva egy–egy boxban. Nem terveztünk sokáig maradni, ezért csak leültünk egy asztalhoz, rendeltünk. Váltottunk pár szót közben, de sok időnk nem maradt egymásra, ránk köszönt ugyanis férjem egyik barátja. Helyes volt a srác, találkoztam vele már én is. Előző alkalommal nem tűnt fel, most azonban nagyon vonzónak találtam. Udvariasan köszönt, párom meghívta, igyon velünk egyet. Az egyből kettő lett és ők jól elbeszélgettek én elábrándozva néztem őket. Imádom a férjem, ő is szerelmes belém. Igyekeznek bevonni engem is a beszélgetésbe, de nekem az a téma nem áll, amit ők taglalnak.
Sanyi észreveszi, hogy folyamatosan őket nézem, de csak néha pillant rám. Egyszercsak hozzám fordul.
– Szabad téged felkérnem egy táncra? Van kedved?
– Ó, egy kis testmozgás mindig jól esik – kacérkodok vele – A moziban amúgyis elültem a fenekem, már majdnem zsibbad – folytatom nevetve.
Jó kedvemnek nemcsak az elfogyasztott ital az oka. Előbb éppen azon méláztam, milyen lenne ha magához szorítana.
– Nem bánod, ha elrabolom kis időre gyönyörű feleséged? – kérdezi Jocit – Nyugi nem viszem messzire és bármikor lekérheted.
– Menjetek csak. Én most úgyis fáradt vagyok.

Felállva a táncparkettre sétálok. Sanyi követ, de tesz egy kis kitérőt a pult felé. Nem értem mit mond a mixernek, túl távol vannak tőlem.
Odaérve átkarolja a derekam, én vállát fogom egyik kezemmel lazán, másikat karján pihentetem. Lassú szám megy, majd pergőbb lesz a ritmus. Mindketten rázzuk. Nagyon jól érzem magam vele. Nem is tudtam, hogy ennyire jól táncol. Néha körbeforog előttem. Nagyon dögös a hátsója. Tuti jó nagyokat tudna ezzel lökni. De vajon az elég lenne–e nekem most egy orgazmushoz?
Upsz, ilyenekre gondolnom se szabad, pirulok el. Lopva ránézek férjemre. Minket figyel elgondolkodva. Kérdőn felhúzom szemöldököm, de nemet int a fejével, és mutatja, hogy csak nyugodtan maradjunk, ha akarunk.
Ismét lassú szám jön. Eléggé forr a vérem az előző gyors szám ritmusától. Sanyi egyik kezével átkarolja a derekam, másik keze fenekemre csúszik és megmozgatja lágyan.
– Még mindig zsibbad ez az izgató kis hátsó? – suttogja fülembe.
– Nem… lehelem, de lúdbőrözik az egész testem, ahogy fülemen érzem a leheletét suttogása közben.
Valamit észrevehet, mert úgy tesz mintha megnyalná a száját, csakhogy a fülcimpám útba van a nyelvének. Ez testemet arra készteti, hogy teljesen hozzásimuljak és ölem keményen hozzá dörgöljem a kemény combjához. A mozdulatom önkéntelen és rögtön abba is hagyom, amint ráeszmélek tettemre, miközben az ő önkéntelen reakcióját érzékelhetem közben.
"Ez most komolyan miattam lett ilyen kemény? Egyetlen mozdulatomra? Vagy talán már előtte is felállt a farka, csak nem tudatosítottam magamban?" – szalad át rajtam e gondolat.
Tudom, hogy veszélyes dolog lenne maradnom tovább a táncparketten, pedig most már megnőtt a nézőközönségem. Élvezem ugyan, hogy annyi éhes pasi stíröli a testem, de nem szabad maradnom. Nem illik.
Arra gondolok, hogy amint hazaérünk elcsábítom Jocit. Ez még jobban beindít és ha Sanyi nem tart, elgyengült lábaim össze csuklanának. Mégiscsak jó, hogy itt van.
Erőt veszek magamon, kibontakozom Sanyi karjaiból.
– Köszönöm a táncot, de elfáradtam.
– Ó, részemről az öröm kedves, Julika.
Azzal visszamentünk páromhoz. Joci meghívta Sanyit hozzánk, mert mutatni akar neki valamit. Nahát! Ilyen későn? Vajon mi lehet az a fontos, ami nem várhat? Magamban viszont sajnáltam, mert így talán mégse sikerül ma a tervem, hogy elcsábítsam a férjem. Pedig annyira jó lett volna… Nagyon érezni akartam magamban. De ha nem megy vele, majd menni fog egyik kis kedvencemmel.
Hazatérve semmi jelét nem láttam, hogy párocskám igyekezne megmutatni azt a valamit Sanyinak. Ez nem fog egyhamar megszabadulni tőle, gondoltam.
– Szívem, elmegyek úszok egyet, fürdök és lefekszem.
– Menj csak kicsim. A fürdés jó ötlet, lehet nemsokára én is megyek.

A fürdőszobánk meglehetősen nagy, nem olyan mint másoknak. Van benne egy kétszer négy méteres medence és ettől külön, de nem elrekesztve két zuhany és két kád. Egyik kád akkora, hogy hárman kényelmesen elférjünk benne, gondolván a később születendő gyermekeinkre. A másik kisebb, egyszemélyes de abban van vízkeringető, olyan csobogóféle. Nagyon kellemes a pezsgőfürdőben relaxálni, mert persze az is van beszerelve. Mindez külön állítható, kinek mire van éppen igénye.
Az úszómedence nem nagy tehát, de a napi kondi megtartásában segít. Még kisebbé látszik tenni az egyik felén a lépcső mellett kialakított második pezsgőfürdős részleg, ahol kényelmesen el lehet feküdni, persze csak akkor, ha nem tempózik a többi részében éppen más valaki.
Úsztam pár kört amivel gondoltam sikerül majd levezetnem a feszültségem, de persze ez nem ment. Ahelyett, hogy ellazult volna a testem, inkább még feszültebb lettem.
Az úszástól kissé kimerültem és nagyon feszültnek éreztem a testem, gondoltam Joci is talán megérkezik hamarosan és addig is ellazítom magam. Máskor is talált már rám a medence pezsgő részében amint kényeztetem magam és ez mindig beindította őt. Ebben reménykedtem most is.
A medence víztükre csillogva verte vissza a fentről ráeső fényt. Máskor ez nem volt zavaró, most azonban pihenni vágytam és a maszti közben irritálta a szemem. Feltettem hát a szemkötőm és nekiálltam simogatni a puncim, melleim. Széttárt lábam térdben behajolva lelógott a napozóágyhoz hasonlóvá alakított padozatról. Félig víz alatt voltam. Közben Sanyira gondoltam. Arra, amikor tánc közben éreztem, hogy miattam keményedik meg. Elképzeltem egy másféle folytatást magamban. Olyat, amikor nincs más ott csak mi ketten. Nem is. Hárman, hiszen Jocit annyira szeretem, ő is ott kell hát legyen. Vajon a valóságban mit tenne? Odarohanna és elrángatna engem? Vagy akár harcolna is értem? Fantáziámban persze bármi megtörténhet és abban Jocinak csak a szemlélődő szerep jutott. Egyre gyorsabban köröztem kezeimmel alul–felül, amint arra gondoltam, hogy Sanyi ott a táncpaketten belém merül.
Már majdnem jó lett, amikor éreztem, hogy Joci csatlakozik. Kedvesem két markába fogta a fenekem, mint egy csupor mézet és lefetyelni kezdte vízzel keveredő nedveim. Nyelvét és kissé fogait is bevetve hamarosan eljuttatott a mennyekbe. Nem hagyta abba azonban. Mielőtt a szemfedőtől megszabadulhattam volna, átfordította testem, térdemre állított és hátulról egyből tövig merült belém, mindkét kezével szorosan tartva csípőmnél. Még el sem múlt az orgazmus okozta hullámzás a testemben, amikor újult erővel támadt ismét, vad lökéseinek hatására.
Valami szokatlant éreztem közben, de a gyönyör pillanataiban nem tudtam meghatározni mi lehet az. Amint csillapodott orgazmusom akkor tudatosodott csak, hogy párom még mindig nem elég nagy. Erre az időre már teljesen ki szokott tölteni, de most – bár nem csillapodtak lökései – nem érte el testem közepét. "Ez hosszú menet lesz" – szóltam magamban, arra gondolva, hogy kell neki még pár perc, ameddig teljesen harcra kész lesz.
Továbbra is támaszkodtam egyik kezemen, másik kezemmel a szemkötőt akartam levenni. Ekkor ért a meglepetés. Egy kéz megfogta a csuklómat. Gyengéden ugyan, de ahhoz elég erősen, hogy megakadályozzon a szándékomban. Egy újabb tenyér pedig gyengéden megemelte államat és egy édes ajak csókolta a számat.
Ekkor vált csak egyértelművé a helyzet. Azért nem jutottak el párom lökései a méhemig minden esetben, mert nem ő volt bennem. Valamivel vékonyabb is volt a mérete, bár nem sokkal, így az élvezetet ez egyáltalán nem csökkentette. Egy pillanatra elfutott a kétségbeesés, a félelem, de aztán bevillant a még mindig tartó csók, ami viszont egyértelműen férjem volt. Szóval tudott róla a drága mi történik éppen és ha őt nem zavarta, akkor megengedtem magamnak, hogy engem se. Addig legalábbis ameddig be nem, fejezzük. Ráérek utána is méltatlankodni majd.
Ami viszont zavart, hogy nem éreztem Sanyin óvszert. Akarok gyereket, igen, de semmiképen sem tőle. Viszont éppen ezért nem szedek semmilyen gyógyszert. A gyermekáldás miatt. Erre gondolva húzódtam volna előre, de persze nem igazán sikerült mozdulnom.
– Gyerek… – csak ennyit sikerült nagy nehezen kinyögnöm. Erre éreztem, hogy testem pillekönnyűvé válik négy izmos kar nagyon gyorsan kiragadott a vízből és a medence melletti masszázsasztalra fektettek hason. Újfent kezdődött a nyelvvel való kényeztetés, de most Sanyi az ujjait is bevetette és egyszerre ujjazta a puncim és a popsilyukam is. Párom a szemkötőt még most se engedte levenni. Hamarosan pucsító helyzetbe került a testem és előbb a puncimba járt párszor egy farok, majd óvatosan, de határozottan tűnt el egy makk a popsimban. Ekkor örültem csak a szerencsémnek, hogy nem a páromé volt. Ő biztosan széttépett volna. Most is fájt egy kicsit. A farok tulaja pár másodperc múlva megkezdte a benyomulást. Hangosan szuszogott a hátam mögött, centinként hatolt belém, vagy annál is lassabban. Én meg se nyikkantam életem első anális élménye közben. Figyeltem testem reakcióit. Fájdalom, feszülés a popsimon. A fájdalom enyhül, a feszülő érzés növekszik. Egyre kellemesebb lesz, mígnem kiterjed teljes alsó felemre, a puncimat és méhemet is beleértve. Amikor teljes hosszában bent van, csípője a fenekemhez préselődik, már nagyon élvezem. Megállt, szuszog. Rákörözök a csípőmmel és kicsit előre–hátra is megmozgatom magam. Nincs nagy gyakorlatom, ügyelek hát rá, hogy ne nagyon. Nem akarom, hogy kicsússzon. Remélem nem leszek neki annyira szoros, hogy ne élvezzem ezt vele.
Nem akarom ezt ragozni. Nem tartott két percnél tovább és bár kellemes és jó volt, de nem lett ettől orgazmusom. Neki viszont igen és belém is engedte magát kezdetben, majd észbekapott és farkát kivéve, a hátamon kötött ki élvezetének másik fele.
Én persze nem törődtem vele, egyrészt azért, mert az anál ismét felhúzott, másrészt meg, micsoda dolog, hogy csak úgy odadob egy másik férfinak?
Felugrottam, lekaptam a szemfedőt. A fény egy pillanatra vakított csak el, a haragom viszont még ez is növelte. Joci farka teljes pompájában mutatkozott. Tehát ez téged felizgatott? – gondoltam – Na megállj csak!
– Mégis, hogy képzelted ezt? Csak így???
– Bocsi szívem, de nem mertelek megkérdezni. Féltem nem egyeznél bele.
– Hát nem is! Minek gondotok ti engem, hogy csak úgy…
– Egy gyönyörű, elragadó titoknak – szólt közbe Sanyi.
– Te csak fogd be! Veled még tárgyalok – lepillantottam lekonyult farkára
– Ülj le oda – mutattam a masszázságyra. Engedelmesen helyet foglalt, de nem látszott megbánás az arcán.
Újra Joci felé fordultam és ujjammal a mellét bökdösve kiabáltam:
– Te szemét! – ő egy lépést hátra – Azt hitted ezt megúszod? – ő ujjam hatására még egy lépést hátra. Már majdnem a medence szélén állt és ha még két lépést sikerül löködnöm, akkor talán lehiggad a szentem a hideg víztől.
– Azt képzelted megelégszem ennyivel? – hoppá nem is ezt akartam mondani, de ő még egy lépést hátrált. Célegyenesben érezvén magam teljes tenyérrel a mellkasára tapadtam, hogy majd lökök rajta egyet és sikeres lesz amit elkezdtem.
A tervembe viszont ezzel a kérdéssel hiba csúszhatott, mert ő elkapta a csuklóm, kissé hátra taszított, de ugyanabban a pillanatban kétkézre kapott és simán ráhúzta a puncim a farkára. Akadály nélkül csúszott tövig és amint elérte testem legbensőbb, legérzékenyebb pontját, már tudtam, hogy vesztettem. Megadón öleltem át a nyakát és hagytam tegyen velem kedve szerint. Ajkam szájára tapasztottam és most én adtam neki csókot. Nem tiltakozott. Testünk lángolt és izzott, belül pedig a gyönyör kígyói újra útra keltek.
Nem finomkodott. Igen, ez most nem más, csak kőkemény baszás.
Férjem cseppet sem finomkodik, de nekem ez annyira jól esik.
Nem tartott sokáig. Nem kellett volna sok a következő orgazmusomhoz. Ekkor éreztem amint egy tenyér a hátamhoz ér. Hátra se néztem, tudtam, hogy ki ő. Csak tartotta tenyerét az hátamon testem le–fel süllyedve simogatta a tenyerét pár mozdulat erejéig, majd ő mozdult és a tenyere oldalamra került, teste simult hozzám. Megéreztem a keménységét, ami nemrég nagyon lankadtnak tűnt. Le–fel mozgatott Joci így Sanyi makkja minden lefelé mozgatásnál a fenekemhez került. Megpuszilta a fülem és ráfújt, közben suttogva kért engedélyt.
– Gyere – lihegtem, sikítottam egyszere, immár félig önkívületben.
Nem késlekedett, rámarkolt vállamra és magához húzott, majd belém hatolt. Párom kissé kénytelen volt megrogyasztani a térdét, de az emelgetésem egy pillanatra se hagyta szűnni. Amint mindkét farok egyszerre töltött ki elöl hátul egy pillanatra megakasztotta bennem a gyönyört. Hátra fordultam, Sanyi arcába néztem. ő hálásan adott egy gyengéd puszit az arcomra. Talán ez kellett csak ahhoz, hogy kiteljesedjen bennem a kéj és elért a gyönyör.
Addig a napig orgazmusaim közben a bensőm élte át a gyönyört. Ez a mostani attól nagyon–nagyon sokban különbözött. Erősebb volt belül a feszítő érzés, nagyobb robbanást okozott a késleltetés. A lábaim szünet nélkül rángtak a puncim összehúzódásaival szinkronban.
Előbb Joci követett és magán tartva mozdulni se engedett, miközben mélyen belém eresztette magját.
Sanyi kénytelen volt a hátam mögött saját testét mozgatni, de pár mozdulat után ő is követett.
Az elölről–hátulról bensőmet elárasztó forróság hatására úgy éreztem nem tudom visszatartani a vizeletem. És nem is tudtam. Az is forrón a puncim pulzálásának ütemével szinkronban válaszolt párom hasán landolva.
Joci meglepve nézte a combjain lecsorgó nedveim. Óvatosan közénk nyúlt, picit rákenve az ujjára megkóstolta.
– Ez nagyon finom!
Elpirultam. Ez volt az első spricces orgazmusom. Ma már két dolog is volt ami életemben addig sose volt. Nem is kettő, hanem három. Számoltam össze gondolatban, ahogy leeresztett a masszázságyra.
– Ettől még nem úsztál meg semmit – fenyegettem meg az ujjammal.
– Tudom – válaszolt bűnbánóan.
– De tényleg! Most ezt miért kellett? Miért nem mutattad meg Sanyinak amit akartál és jöttél ide hozzám egyedül?
– Igazából te voltál, akit Sanyinak mutatni akartam. Sanyival volt nemrég egy fogadásunk, amit ő nyert. A nyeremény egy kérés volt, amit a másiknak teljesítenie kell. De ő nem kért semmit, csak annyit, hogy lepjem őt meg valami olyannal, ami nekem fontos. Ezen kívül a kitétel, hogy ne legyen túl olcsó. Te vagy a legdrágább kincsem. De eddig senkinek nem mutogattalak, pedig nagyon büszke vagyok rád. A szépségedre és minden porcikádra. Az eszedre és a mozgásodra. Egy tünemény vagy és nagyon szeretlek. Szeretnék mindent megadni neked és tudtam, hogy mire vágysz titokban. Igaz, két férfi kevesebb, mint amiről álmodoztál, de…
– Te beleolvastál a naplómba?
– Bocsi, de épp ott hagytad nyitva a feljegyzéseidet és amikor be akartam zárni a laptopod, pár szón megakadt a szemem és… Igen, szégyellem, de beleolvastam. Persze nem tudtam egyszerre 20 férfival szolgálni, de ezt az alkalmat nem tudtam elszalasztani. Ráadásul így Sanyi nyereménye is lerendeződött. Nem hiszem, hogy elégedetlen lett volna a legdrágább kincsemmel.
– De az nem is most volt és nem is gondoltam komolyan. Azt a huszat se azért írtam.
– Attól, hogy régebben vágyad még a te vágyad maradt és kielégítetlenül hagytam. Vagy tévedek?
– Nem! Persze, hogy nem. Sose csalnálak meg. Nagyon szeretlek.
– Én is édesem. De néha úgy érzem egy státusszimbólum vagy nekem. Mint egy gyönyörű rózsaszín Ferrari, amit szívesen megmutatnék másnak is. Szóval, nem kell, hogy megismétlődjön, de ha bármikor kedvet kapsz rá, csak szólj és megszervezem neked, hogy kielégíthesd a legvadabb vágyaidat is.
– Téged felizgat, ha mással dugok?
– Nem. Az izgat fel és egyben örömmel is tölt el, amikor láthatom a gyönyöröd. Még ha nem is én okozom, az akkor is gyönyör nekem is.
– Nem vagy közben féltékeny? Azért ez mégiscsak megcsalás. Nem?
– Nem, nem megcsalás, ha tudok róla és mindketten akarjuk. Féltékeny? Egy kicsit talán igen. De nagyon büszke vagyok rád és örülök, ha megmutathatom másnak is, milyen gyönyörű az én feleségem. Az, hogy most Sanyi is megtapasztalta a tested és, hogy mennyire jó veled… Igen, láttam, hogy nagyon élvezi. Ő is és te is.
– Nem haragszol rám? – kérdeztem félve.
– Ugyan miért? Hogy elélvezel a kedvemért? Hisz éppen ezt akartam. Ha Sanyi nem érezte volna rajtad, hogy el tudsz élvezni, még a végén frigidnek tartana.
– Hát… Ezek után ilyesmi egészen biztosan nem jut az eszébe. Ugye igazam van? – fordultam Sanyi felé aki lelkesen bólogatott. Feltűnt, hogy ő egészen eddig hallgatott. Szerintem várta a letolást tőlem ő is. Várta mikor kerül sorra. Nekem viszont más jutott eszembe. Utálom ugyan ha óvszerbe kell dugni, de Sanyit a puncimban is akartam érezni. Ha most azonnal megtehetem, hozzá büntetlenül… Csak egyszer. Tesztként, de igazi üzemmódban. Mindenére kíváncsi voltam. A csókjára, a simogatásaira és arra, mit érezne, hogyan reagálna mondjuk egy szopásomra vagy prosztatamasszázsra. A terv azonnal készen állt, a megvalósításhoz is csak egy kicsi kell. Elsősorban az, hogy Joci beleegyezzen. Ha eddig nem ellenkezett, lássuk mit szól ahhoz, ha a saját csapdájába ejtem.
– Azért egy kicsit sértő ám, hogy egy autóhoz hasonlítasz – nyújtottam a nyelvem csúfolódva Jocira – Bár azt nem állítottad, hogy nincs ki a négy kerekem és a rózsaszín is a kedvenc színem, mégis…
– Ajj életem, az csak egy hasonlat volt. De igazad van, rossz ötlet volt. Te nem vagy semmihez hasonlítható.
– Tudod mit? Ha már autó… – húztam végig az ujjam pajkosan a mellkasán – Annak több sebessége is van. Talán igaz lehet, mert engem is lehet feljebb kapcsolni. Még csak harmadikban érzem magam. Mit szólnál, ha felpörgetnél ennél jobban?
Rákacsintottam mosolyogva és vártam a választ.
Persze nem értette. Férfiak!
– Nem értelek teljesen. Szeretnél még egy ilyen menetet?
– Nem, nem erre gondoltam – nagy levegőt vettem és kimondtam.
– Azt mondtad én vagyok a legdrágább kincsed. Azt is, hogy Sanyi nyereményének szántál. Csakhogy a drágaköveknek nem egy oldala van és lehet neki jobban tetszene egy másfajta csillogásom.
– Azt hiszem ettől se lettem okosabb.
Nem igaz, hogy nem érti!
– Csak arra céloztam szívem, hogy Sanyi épp csak egy kis részt kapott belőlem. Az igazi oldalam és – ha van nekem olyanom – a finomságom, nem láthatta.
– Arra célzol, hogy a puncidba?
– Nem, bár az is benne van a csomagban – mosolyogtam – Persze csak, ha nem túl fáradt hozzá és ő is benne van.
– Ó, ezek után, bármit kérhetsz tőlem. Amit tudok, azt megteszem – így Sanyi.
– Jól vigyázz mit ígérsz, mert azt illik ám betartani – fenyegettem meg őt is játékosan az ujjammal.
Mindketten nagy szemeke meresztettek rám, én pedig értetlenkedésük láttán folytattam.
– Drágám előbb azt mondtad, szereted látni a gyönyöröm. Azt amikor igazán élvezek egy együttlétet egy férfival. Akkor is ha az nem te vagy.
– Ez igaz, de…
– Nos akkor jusson eszedbe, hogy én hogy szeretem. Nem állítom, hogy nem volt jó az élmény amit kaptam nemrég, de tudod, hogy én maximalista vagyok. Ha kell valaki akkor tőle mindent akarok. Akkor is ha csak egy alkalomra szól – néztem rá jelentőségteljesen.
– Na és ha igazi ajándékként akarsz Sanyinak adni, akkor neki is muszáj tőlem mindent megkapni. Nagyjából úgy, mintha szerelmesek lennénk egymásba. Persze rajtad kívül senkibe se vagyok, de ha most akarjátok, eljátszhatom azt, hogy őt is szeretem.
Azt hiszem Jocinak most esett le, hogy saját csapdájába pottyant. Az érzelmek egész skálája vonult át arcán egy pillanat alatt, de végül csak bólintott.
– Értelek. Ha ezt akarod…
– Nem, nem. Ilyen könnyen nem úszod meg. Ha csak én akarom, az megcsalás. Mondd csak ki: te mit akarsz.
– Nem bánom…
– Egyes. Ez nem válasz. Ha nem akarod, hogy szeretkezzek Sanyival, akkor azt mondd. A nem bánom az olyan, hogy utána meg kell bocsátanod. De ha lesz mit megbocsátani, akkor az azt jelzi, hogy mégis csak megcsaltalak. Szóval? Mit is akarsz akkor? Persze ez nem jelenti azt, hogy én meg is teszem. Sanyi most nem szavazhat, miután előbb olyan könnyelmű ígéretet tett – mosolyogtam rá a már nagyon feszengő lekonyult farkú szűztörőmre. Igen az volt. Ő vette el az anális szüzességem és nem is csinálta rosszul.
Ezzel meghagytam neki a reményt, hogy talán mégse teszem meg, bármit is akar, de magamnak is fenntartottam a jogot, hogy ha nekem nem tetszik az úgy, ahogy szeretné, akkor nemet is mondhatok.
Eléggé feladtam tehát neki a leckét. Kíváncsi voltam hogy vágja ki magát belőle, hogy a büszkesége se sérüljön és mégis kimondja amit akar, hogy tegyek. Hiszen ő kezdte. Ha nincs rajtam az elején a szemkötő, egészen biztosan elhajtom őket. Viszont éreznie kell, hogy ez mégiscsak megcsalás, akárhonnan is nézzük.
– Te mit gondolsz Sanyi? Igaza van Julinak? Tényleg nem láthattad a teljes csillogását az én gyönyörű rubintomnak?
– Várj! Sanyinak nincs beleszólása. Ő nem kért semmit, te adtad neki azt amiről azt mondtad, hogy drága neked.
– Ez igaz kicsim. Nem is arról kérdeztem. Hanem, hogy lát–e esélyt arra, hogy ennél szebbnek lásson téged?
Mondhattam volna, hogy amiről nem tudunk, amit nem láthattunk, arról azt se tudjuk eldönteni, szebb–e, jobb–e annál, mint amit már megtapasztalhattunk. De nem szóltam többet. Nem akartam ennél nagyobb lelki sérülést okozni neki. A habozásával már rávilágított arra, hogy már megbánta tettét, bár a dolgot már nem lehetett meg nem történtté tenni, mégis vonakodott kimondani, hogy ismét átengedjen másnak. Ráadásul honnan tudhatná, hogy csak imitálom a szerelmet? Az is elképzelhető, hogy már nem őt, hanem Sanyit szeretem.
Sanyi is vonakodott óvatlan kijelentést tenni, hiszen ha nem felel meg amit mondd, akkor megsérthet engem, más esetben meg oda lehet a barátság Jocival.
Nem vártam meg a választ. Adtam egy puszit Jocinak, rákacsintottam Sanyira.
– Muszáj lezuhanyoznom édesem. Már eléggé rám száradt itt minden. Addig gondolkodj, van időd. Sanyi megkérhetlek, hogy lemosod a hátamról, amit odapakoltál nemrég? Itt leszünk pár lépéssel arrébb csak – magyaráztam egyszerre mindkettőjüknek és a túloldali zuhanyzók felé mutattam.
Sanyi elvörösödött és kérdőn Jocira nézett, aki épp csak egy picit biccentett. Na hiszen, jókor kér engedélyt? – mosolyogtam, de a véleményem magamban tartottam.
Eleinte tényleg csak a tisztálkodásra gondoltam, de belém szállt a kisördög és ártatlan képpel nyúltam Sanyi farkához, gyengén megmozgatva a fitymát és így szóltam:
– Azt hiszem nem ártana alatta is megmosni. Akarod, hogy segítsek?
Nagy levegőt vett és válaszra nyitotta a száját, de az ekkor odaérkező párom átvette az irányítást.
– Azt akarom, hogy a nyelveddel tisztítsd le. A zuhany alatt. Mindenhol, ahol akarod. Te is szeretnéd ezt?
– Igen. Örülök, hogy kimondtad. De tudod, ez nem a teljes csomag – mosolyogtam.
– Mindent a maga idejében szívem. Egyenlőre csak mutogatnám Sanyinak a brilliánsom csillogását. Csak, hogy lássa más oldalról is. Nyilván pontos utasítást nem adhatok, hiszen a fényjáték csak úgy teljes, ha magától csillog.
Szóval játszani akarsz?! Hát legyen. Egész jól kivágtad magad szerelmem, de még nincs vége a meccsünknek, gondoltam.
– Hm, igazad van édesem. Csak ki ne csússzon Sanyi kezéből ez a bril – nevettem.

Azért élvezettel simogattam, mosogattam a dögös férfitestet, természetesen előbb kezemmel, majd úgy tettem, mintha felfedeznék rajta itt–ott még tisztítandó foltot, de azt már nyalogattam az eredeti utasítás szerint.
– Látod? Itt is van még egy kis folt – azzal megnyaltam Sanyi fülcimpáját. Megborzongott. Nocsak, ezek szerint elég érzékeny a drágám.
Megfordítottam és nem túl erősen végig harapdáltam a hátától a vádlijáig. Majd a másik felén vissza a fenekéig. Nem voltak erős harapások, de csíphette kicsit, ő mégis megadóan tűrte, mert utána nyelvemmel és számmal azonnal hűsítettem is. Nem kapkodtam el a dolgot, nagyon élveztem. Pluszként értékeltem férjem figyelmét, akin látszott, hogy mindent érez abból amit Sanyi testével teszek, akárha az ő testét tisztogatnám. Volt ilyenre példa, emlékezhetett rá milyen érzés, amikor ekként kényeztetem. Vajon azt is kitalálja, mi következik utána?
Újra Sanyi elé kerültem és megint csak alulról kezdtem ugyanezt. Nem álltam meg a farkánál, pedig nagy volt a kísértés, de nem siettem. A szájánál viszont nem volt kegyelem.
– Ez itt nagyon mocskos – nyaltam meg ajkait – Muszáj jobban tisztogatnom.
– Csak rajta drágám. Tiszta legyen, ne okozz neki csalódást – biztatott Joci, miközben már a saját farkát húzgálta.
Jelentőségteljesen ránéztem a farkára. Mosolyogva, rákacsintottam, majd teljes testtel hozzásimultam Sanyihoz és eleinte gyengéden, később egyre vadabbul csókoltam. Ugyanolyan módon és ütemben csókolt ő is, miközben testemmel végig hozzá dörgölőztem a csobogó víz alatt. No ha eddig nem lett volna tiszta, hát most már garantáltan az lett mindenhol. A száján a pirosság egyre erősödött, szóval ott a tisztítás eredménytelen maradt. Teljesen nem mondanám azért hatástalannak, mert robbanásig feszült a farka.
Egy korábbi alkalmasnak ítélt időpontban a már akkor is büszke árbocot becsúsztattam a lábam közé és nagyajkaimmal, csiklómmal simogattam. Emiatt érezhettem, hogy már nagyon a határon van. Ezt ki is használom gyorsan, hiszen az utasítás szerint, azt most nekem alaposan le kell tisztogatnom. Meg is teszem. Letérdelek elé és teljes hosszában a számba veszem. Alaposan szívom, nyelvemmel izgatom és bólogatok rajta. Sanyi ezt már nem bírja. Rámarkol a hajamra és már irányítja a mozdulataim. Kissé durva, nem olyan mint ahogy szeretem, de nem teszem szóvá. Később sem, hiszen az a szerepem, hogy csak őt szeretem. Ennek megfelelően Joci farkát figyelmen kívül hagyom, pedig látom rajta, hogy úgy hitte, talán őt is leápolom. Pár pillanatra nekem is volt hasonló gondolatom, de elhessegetem magamtól, hiszen egy átlagos, szerelmes nő ugye, csak a szerelme farkát szopja. Kivéve persze, ha ő most ajándék. De nem szabad, mert félek, hogy a szerepemből ezáltal kiesnék.
Hamarosan én kapok ajándékot és bár nem a megszokott ízösszeállításom, de azért elég finom. A mennyiségre se lehet panaszom, főleg, hogy ez nem is az első neki ma. Gondosan letisztogatom, majd felállva szájon csókolom. Nem tiltakozik a saját íze miatt, pedig juttatok át neki is, – teljesen véletlenül – belőle. Zavartan abbahagyom, mert egyre jobban ízlik a csókja. Nem akarnék a saját csapdámba esni, azaz semmiképpen nem szeretnék rászokni.
– Fiúk, ti nem vagytok éhesek? Nekem nagyon korog már a hasam – nevetek rájuk és otthagyom őket. Sanyit kielégítve, Jocit álló fasszal.

Vacsorára sütök rántottát és sonkát, de gépsonka és főtt tojás és maradék saláta is kerül az asztalra. Találtam egy méretes kígyóuborkát, azt is odateszem a gyümölcsökkel együtt. A mai repertoárban déli gyümölcsök szerepelnek: narancs, füge, banán…
Menet közben kapok magamra egy pongyolát, derekamnál lazán megkötve egy szép bársony övvel.
Amíg ők esznek én mindig találok magamnak teendőt két falat között. Italt veszek elő nekik, aztán magamnak is… ezek közben sose mulasztom el azokat a látszólag véletlen érintéseket, amik szerelmesek között megszokottak. Kicsit fura ugyan, hogy most ezeket Sanyi kapja, de a szerepem szerint most nem Joci a szerelmem. Eleinte furcsállja, de amikor egy alkalommal áthajolok fölötte, miközben kiszolgálom, és mellemmel a hátát simítom, felbátorodik, és átveszi a
szokásom. A vacsora végére egész pipacsszínű lehet a fenekem a pongyola alatt, annyira tetszik neki a popsira paskolás. Ez ad is nekem egy újabb ötletet, hiszen szerelmemmel – az igazival – régebben többször csináltunk ilyet és nekem tetszett ez az érzés. Terveim szerint, most Sanyit is részesítem ebből.
Ennek okán, amikor befejezzük a vacsorát, persze ismét csak teljesen véletlenül, a forró kávét ügyesen kilöttyintem a térdére. Azért csak a térdére, mert más részeivel más terveim vannak még az éjjelre. Persze egyből szabadkozok és törölgetem, puszilgatom az említett testrészt. Amikor elég kemények érzem őt, bűnbánó képpel feltérdelek és szemlesütve suttogom:
– Bocsáss meg szerelmem, rossz voltam. Tudom, most büntetést érdemlek.
Persze e játékhoz hozzátartozik az is, hogy egy pillanatra felnézve rámosolyogjak és mellé "desszertnek" kacsintok is. Egyből ráérez a játék ízére és látszólag haragosan felpattan, majd kézen fogva magával von a nappali kanapéjára. Miután levette a ruhám, ráfektet a combjára és kezdődik a "büntetésem".
Joci tágra nyílt szemekkel figyel, de nem szól. Látom rajta, hogy a vacsora közben megszelídült dorongja újra keményedik.
Sanyi előbb megsimogatja előbb a jobb, majd a bal popsimat, aztán váratlanul rácsattant egy nagyot ugyanoda. Semmit nem kell színlelnem, hogy sírni lássanak. Kicsordulnak a könnyeim, majd patakzanak tovább az ütések hatására. Az "eljárásmód" mindig ugyanaz, mint az elején. Párszor simogat, aztán üt. Ütései hamarosan váltanak fájdalmasból csípős érzésre. Imádom, amikor már csak csipked. Az elején azt a kis fájdalmat sokszorosan megéri. Úgy öt perc után kb már erősebb a simogatás és gyengédebbek a paskolások. Most már tényleg csak paskol, hamar nedves leszek tőle. Annyira, hogy jut szerelemcseppjeimből a combjára is. Amint ezt észreveszi, nyomban változtat a "kínzáson" és most már csak elvétve paskolja a fenekem, ehelyett a puncim veszi kezelésbe. Azt már tánc közben is érezhettem, mennyire erős a fogása, nem csalódtam most az ujjai játékában sem.
Mielőtt azonban elérne engem a gyönyör, rekedten megszólal Joci.
– Azt akarom, hogy lovagold meg!
Nem ellenkezem, de azt se felejtem el, hogy ez csak szerepjáték, és nem Sanyit akarom gyerekeim apjának. Amennyire remegő lábaimtól telik, sietve hozok óvszert.
Kicsit később ügyetlenkedek, ezért Sanyi kikapja a kezemből és ő maga húzza fel.
Miközben jövök-megyek a két pasi izgatott diskurzusba kezd. Sajnos nem érthetem, miről folyt a beszélgetés, mert ahogy előkerül az óvszer, elhallgatnak.
Ezek után Sanyi – szó szerint –, ráhúz a faszára. Nem finomkodik a drága, nagyon vágyhatott már a forró puncimba. Síkosításra egyértelműen nincs szükség ilyen előjáték után.
Hálából – no meg azért, mert annyira ízlett is –, azonnal csókolom a száját. Érzem, hogy neki is tetszik az ilyen összeállítás, amikor fent, és lent is érintkezik a testünk. Fent a nyelvünk és a szánk ad cuppogó hangokat, alul pedig a csípőnk találkozása csattog.
Joci átsétál a kanapé velem szemben levő oldalára és az arcomat figyeli, meg ami látszik belőlem Sanyi testétől, fejétől. Talán máskor ez zavart volna, de a fenekelés és a szerep együttes hatása miatt most inkább ez is felpörget.
Hamarosan felérek a csúcsra. Ívbe feszülő háttal fejem a puncimmal, Sanyi bennem dolgozó farkát. Még mielőtt elcsendesedne az orgazmusom, az óvszeren keresztül is érzem, ahogy ő is követ a gyönyörbe.

– Nos fiúk, azt hiszem én már mindent megmutattam, megtettem ami tőlem telt. Szóljatok, ha valamit kihagytam.
– Nos lehetne még variálni, de nekem eddig nagyon bejött, amit kaptam – szólt Sanyi.
– Te csak ne variálj drága. Örülök, hogy tetszett a csillogás. De… Kérhetnék egy őszinte véleményt ezek után rólam? Tudod, olyanra gondoltam, hogy esetleg könnyűvérűnek tartasz, hogy finoman fogalmazzak. Persze ehhez tudnod kell, hogy házasságunk eddigi öt éve alatt a férjemen kívül sose voltam mással. Előtte se szereztem komoly tapasztalatokat a… öhm… szerepjátékokat illetően. Voltak fantáziáim természetesen, de azok csak mesék. Sose volt bennük konkrét személy. Rajtam kívül persze.
– Rendben. Őszinteségért őszinteséget cserébe. Tudod, láttalak már ezt megelőzően is és tetszett amit láthattam. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy sose gondoltam rád ilyen vonatkozásban. Nejem szerint nem egy jó tulajdonság, de én minden nekem tetsző nőről fantáziálok pár napig. Viszont a barátom felesége tabu. Vagyis sose kezdtem volna ki veled. Egy kis flört persze belefér, úgy mint a tánc közben – kacsintott rám.
– A fogadás nyereményeként se gondoltam sose ilyenre.  Azt hittem Joci el fogja felejteni, vagy maximum kapok tőle valami tárgyat. Fogalmam sincs mit, ezért mondtam neki  azt, hogy legyen meglepetés nekem. Hát ez most nagyon sikerült! Ugyanis nemcsak meglepődtem, hanem meg is döbbentem amikor intett, hogy nyaljalak ki helyette. Ettől még nem gondolok semmi rosszat rólad. Sőt! Nagyon élveztem például az orális kényeztetésed, mert bevallom soha senki nem csinálta ilyen jól nekem, mint te. A puncid és a popsid is nagyon nagy élmény volt és a tetejében kitaláltad az egyik gyengémet is. Imádom gyönyörű nők formás fenekét paskolni. De csak akkor ha azt a nő is élvezi. Sajnos a feleségem repertoárjában ez sem szerepel. Ez az élmény örökre feledhetetlen lesz nekem. De ettől se gondolnám, hogy te perverz lennél. Teljesen megértem barátomat, miért is téged választott. Igazat mondott csodálatos kincs vagy. Köszönöm barátom, hogy megmutattad ezt a csillogást. Remek ajándék és óriási meglepetés. Azt hiszem ezek után én jövök neked eggyel.
– Ok, majd kitalálom mit kérjek. Lehet, hogy én nem bízom majd a véletlenre, de még gondolkodnom kell felőle – felelt Joci kissé hamiskásan.
– Én meg köszönöm az őszinteséged. De most – ha nem gond neked – emlékeztetnélek egy ígéretedre. Amikor azt mondtad, hogy ezek után bármit kérhetek… – vettem át a szót férjemtől.
– Igen? – érdeklődött a két pasi kórusban.
Szégyelltem kimondani mindkettőjük előtt, hogy azt szeretném, ha most Sanyi vadul megbaszna, mint egy állat. Abban se voltam biztos, hogy képes lenne rá ő ezek után, de nagyon jó lett volna. Tényleg erre vágytam. Jocival is próbáltam ezt párszor és szerelmem meg is tette... Vagyis nagyon igyekezett, de az élmény mégse lett sose olyan vad, mint ahogyan én azt szerettem volna. Arra gondoltam, ha egy olyantól kérem, aki nem szerelmes belém, de tetszem neki, az meg tudná ezt nekem adni. De hogy lehet egy ilyen kérést előadni? Jocihoz fordultam előbb.
– Szívem?! Mennyit olvastál el a naplómból?
– Ó, csak azt az egy kis részt. Nem akartam ám…
– Kár – szakítottam félbe.
– Ha picit előbb lapozol benne, találtál volna egy olyat ami régóta foglalkoztat. Egy igazán vad szex. Nem úgy értem, hogy kitörik a nyakam – nevettem zavartan – csak láttam pl videón olyat, hogy húzzák a nő haját, miközben nagy iramban dugják. Ez a látvány, bevallom, rendkívül izgató. Arra lettem volna kíváncsi, hogy mi lenne ha… Vajon élvezném akkor is, ha nemcsak látnám, hanem velem történik meg?
– De hát olyat jó sokszor csináltunk! És mindig jó volt neked is – mondta kissé durcásan szerelmem.
Elnevettem magam.
– Ó, te! Tudod én is nagyon szeretlek, de abból ahogy te a vad szexet elképzeled velem, vagy ahogyan csinálod, abból látszik, hogy mennyire szeretsz engem, mert te annyira vigyázol. Ezért is nem tudom most eldönteni, szabad lenne-e nekem egyáltalán ilyet kérni, de arra gondoltam, talán valaki olyan, akinek picit tetszem, de egyáltalán nem szerelmes belém, ezt megadhatná nekem. Talán… Persze, ha neked ez gondot okoz, akkor inkább felejtsétek el.
Mindkét férfi egyszerre kapta fel a fejét és még mintha a szemük és az orrlyukaik is kitágultak volna kissé. Nagyjából ilyennek képzelek el egy vaddisznót, amint megérez egy neki tetsző nőstényt a közelében. Vagy a tevét, amikor vizet szimatol a sivatagban.

Na, képzeljétek el, mi történt ezután?!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

erotika dugás anál megcsalás szendvics DP MILF