2023. már 08.

Ajándékozd meg magad Valentin napra: velem

írta: Nilla30921008
Ajándékozd meg magad Valentin napra: velem

Köszönet a cím kitalálójának. 

Erre a címre kértem egy ismerősömet, hogy írjon nekem egy vázlatot. Ezt egy picit átdolgoztam és javítottam itt–ott… A lényegen – az ő ötletén – azonban semmit sem változtattam.

 

*.*.*

Az ötlet röviden

 

Összejövök egy lánnyal, aki régóta tetszett nekem. Egy kis udvarlás, véletlen találkozás és fent is van a lakásunkon. Beszélgettünk, de úgy láttam most másra vágyik, mert ábrándossá vált a tekintete néha és mintha kicsit unatkozna.

Felköszöntöm őt és elmondom, hogy mennyire szeretem. Ő úgy tesz, mint aki meglepődik.

– Nincs ma se szülinapom, se névnapom. Miért köszöntesz hát fel?
– Valentin nap van.
– Akkor ajándékozd meg magad Valentin napon velem – kacsint rám pajkosan.

Csakhogy nekem eddig egy lánnyal volt dolgom és annál sem tetszett minden amit tenni kellett. Kinézetre csodálatosak, de amikor oda kerülne a sor, mindig leblokkolok.
Nem úgy az öcsikém. Neki ugyan eddig csak csókolózásig ment egy lánnyal, ahogy ő elmondta, de szeretne tovább lépni. Csak nem volt kivel.

A csajjal megállapodunk abban, hogy játszunk. Egy kis vita után abban a szabályban állapodunk meg, hogy egy óra hosszat egyikünk, utána a másikunk tehet amit akar. Testileg persze nem lehet megalázót, vagy túl fájdalmast, veszélyeset… De ezt nem is akarná egyikünk sem, mert jó lenne majd megismételni, ha ez ízlik mindkettőnknek.

 

Én kezdhetem egy sorsolás után, ami kockadobásból jött. Én 6–ot dobtam, ő meg 3–at.

Csókolózok vele vagy 5 percig, de érzem, hogy ennél többre vágyna.
Hm. Van nekem erre egy ötletem. Lekötözöm olyan X–alakba az ágyra és teszek a szájára és a szemére is egy-egy sálat, kötésnek. Bedugok egy vibrit a lába közé, kitámasztom és kimegyek beszélni öcsivel.

– Mi az, hogy nem akarsz vele szexelni? Ő egy gyönyörű nő! – csodálkozik öcsikém.
– Nem arról van szó, hogy nem akarok. Meg akarom dugni. Csak ami a csók és a dugás közt van… Az nem jó nekem. Neked meg gondoltam, jól jönne egy kis tapasztalat szerzésre.
– Na, de…  miből gondolod, hogy bele fog egyezni? Ha csúnyának tart engem, akkor nem kellek neki, de ha  szép akkor sem biztos…
– Nem fog szólni semmit. Nem tud. Nézd csak meg!
– Ejha! Lekötözted? Ezt nem sokan hagyják…
– Igyekezz, mert már csak 3/4–ed óránk maradt. Egy óra volt az enyém és utána ő jön.

 Öcsém nem sokat teketóriázik és bár arról nem volt szó, hamarosan meg is dugja. Előtte ő is megkóstolja a száját, bár ebben gyorsan felváltom, ő meg alulról kóstolgatja, amit a csaj nagyon élvez, bár az nekem soha nem tetszett. Büdös és nyálas… De tudom, hogy az is kell, csak…
Öcsém megoldja helyettem, de nem áll le a szemét. Megdugja és utána ki akar menni. Nem hagyom, mert most én is megdugom a lányt, és neki végig kell néznie, csak pusztán tapasztalatszerzésből.

Mielőtt végzek benne, látni akarom a nő szemét és hallani a hangját. Megszabadítom hát a szem- és száj-sálaitól, meg a kezét is elengedem, a lábát majd később kiköti ő, ha akarja.

Mikor végzünk a csaj azt mondja, hogy úgy lenne igazságos, ha már öcsi is beszállt, hogy ő is maradjon, mert ha ő tehetett vele amit akart, akkor ez fordítva is jogos. Öcsi hümmög, hogy ő csak felkérésre, meg ilyesmi, de a csajt nem lehet lebeszélni. Végül elég könnyen sikerül meggyőznie – bár én ellenzem, mert csak kettőnk játéka lenne…

– De te akartál hármast, hát legyen! – mondja a lány.
 

Újabb megállapodás, ami szerint neki is lehetne egy–egy órája mindkettőnkkel, de ezt megvétózom azzal, hogy nincs annyi időnk szüleink hazaérkezése előtt, bár az igazi ok nem ez.

– Rendben. Nekem úgy is megfelel, ha csak egy órát tehetek dolgokat egyszerre kettőtökkel. De akkor minden kérésemnek eleget kell tenni! Nyugi. Én se fogok olyat kérni, amit nem tudna bárki megtenni.


Azzal kezdi a kis ribanc, hogy nekem négykézlábra kell állnom és ugatnom, miközben előtte térdeplek és a punciját nyalom. Ő addig kóstolgatja öcsim száját, hangosan cuppognak, miközben én mérgesen ugatok rájuk, meg néha mérgemben megharapdálom a punciját. Nem nagyon, mert a szabály szerint nem kéne, hogy fájjon. Csak eleinte sikkant kicsit, aztán már csak nyögdécsel. „Nahát! Tetszik neki, ha megharapom?”– fut át ez a gondolat az agyamon. Ettől elégedettebben ugatok és nekem is egyre jobban ízlik amit csinálok. Rájöttem, hogy az a szag nem is szag, hanem illat, ami érdekes módon az érzékeimre szexuálisan hat. Feláll tőle a farkam. Ízre is kellemesen csalódtam, mert ez a punci fincsi. Édes, bár van némi mellékíze. Az akkor eszembe se jutott – csak sokkal később –, hogy az a mellékíz talán nem is az övé volt.
Úgy tíz perc telhetett el, amikor a lány eléggé szorította fejem a combjával. Ugatni már nem tudtam emiatt, csak nyalni, de nem szólt rám érte. A csókcsatát csak félszemmel tudtam követni közben és mondhatom eléggé irigykedtem öcsémre, mert a csajnak nem csak a száját kényeztethette, hanem a mellét is nyomkodta, gyúrta és a bimbókat is csavargatta. Hogy ezeket utasításra tette-e azt nem tudhattam, de előbb, mikor én tehettem ezt, akkor nagyon élveztem.

Nem hiszem, hogy orgazmusa lett volna a lánynak, bár az én faszom már a durranáshatáron volt, amikor szétnyitotta a lábát és kiparancsolt onnan. Nem vagyok biztos abban, hogy örömömben vakkantottam, az tény, hogy ráugattam. Ezt hallva öcsémmel együtt nagyot nevettek.

– Már nem kell ugatnod, innentől simogathatsz ahol akarsz. Te pedig feküdj hanyatt – mutatott öcsimre, akinek azonnal a lába közé guggolt és elkezdte szopni, miközben a fenekével csábosan pucsított, riszált.

Kissé hezitáltam. Nem az én farkam ízlelte elsőként! Elkeseredtem, de nem volt mit tennem, simogattam a hátát, a mellét… Kis idő múlva észrevettem, hogy öcsimnek egyre jobban tetszik amit a lány tesz vele. Kezével rányomta a farkára a csajom fejét és pár centire eltartva magától szabályosan szájba baszta. Mondanom se kell, hogy a látvány izgató volt ugyan, mégis mérges lettem.
Nos, azt mondta a kedvesem, hogy ahol akarom, ott simogathatom. Kezelésbe vettem a punciját és másik kezemmel a popsilyukát. Talán elsőre fájt neki, de nem mondta. Ha szól abbahagyom. Persze nehéz lett volna szólnia, mivel tele volt a ribanc szája. Kicsit ugyan mintha sikított volna, amikor a második, majd harmadik ujjam is eltűnt a puncijában és ezzel egyidejűleg a popsijában is, de én ezt az élvezet sikolyának tudtam be. 

 

Ezt csak pár percig tehettem vele, mert mikor öcsém kezének szorítása lazult a lány fején, ő cuppantott még egyet és kiengedte a szájából. Gondoltam öcsém elélvezett, bár sehol nem láttam spermát – talán lenyelte a csaj, csakhogy az a farok büszkén a plafon felé mutatott. Talán mégse volt neki elég. A lány viszont dühösen förmedt rám.

– Az a seggem volt, te hülye! Azt nem engedtem meg…
– De azt mondtad, ahol csak akarom és nem tiltakoztál ellene.
– Na, de…
– Bocsi, ha fájdalmat okoztam. Annyira rossz érzés volt?
– Háát… – bizonytalanodott el kedvesem és elgondolkodott egy kissé – Talán az elején… De nem. Határozottan nem fájt a végére. Tudod mit?! Kedvet kaptam ahhoz, hogy kipróbáljam az anált. Mivel te voltál, aki kedvet csinált nekem hozzá, tiéd lehet az érdem, hogy elveszi azt a szüzességem.

– Na, de… – akadozott a nyelvem, mivel az ujjaimra letekintve elég barnás foltokat láttam rajta. Igaziból, csak bántani akartam kicsit, mert szinte minden olyat öcsémmel tett, amit én szerettem volna vele elkövetni. Persze ezt nem mondhattam el neki! Viszont az, hogy a farkam olyan helyre dugjam… Eléggé undorító lenne.
– Igen, azt akarom, hogy te bassz seggbe! – mondta az édes kicsi lány határozottan – Tudod, megígérted, hogy minden kérésem teljesíted. Még nem járt le az egy óra!

Ekként győzködött, követelőzött a kis szuka, hozzá elég vulgáris szavakkal. Meglepődtem azon, hogy ilyen durván tud beszélni és ráadásul elég durva dolgot is parancsolt. Mert ugye egy kérés, amit nem lehet visszautasítani az már parancs.

Mire beadtam volna a derekam és válaszolhattam volna egy „jól van, megteszem…” szöveggel ő tovább folytatta.

– De előbb csókold most a szám és kényeztesd a cicimet. Ok?
– Persze – válaszoltam, miközben azt láthattam, hogy ő nyeregbe pattan öcsém farkán. „Aztaa… hogy mit kapsz te ezért tőlem?!" – gondoltam, bár igazából még azt se gondoltam át, hogy melyiküknek szóltam volna, ha hangosan kimondom. A lány hatalmas sóhajjal egyből tövig engedte magába tesóm faszát és csókra kínálta nekem a száját.

Megcsókoltam, bár fura íze volt. Mire rájöhettem volna, hogy éppen olyan az íze, mint egy fasznak, már abba hagyatta velem.

– Most dugd be – kérte és riszálta a csípőjét.

„Ha neked ez kell, most megkapod!” – gondoltam magamban és elhatároztam, hogy durva leszek. Annyira, hogy ne tudjon leállítani se. „Egy szót sem fog tudni kinyögni, úgy seggbe baszom!”

Így is tettem. Nem finomkodtam és nem használtam semmilyen sikosítót, tövig betoltam neki elsőre. Sikított, ahogy vártam is. Eddig ok, de rászorított a fenekével a farkamra és alig tudtam mozgatni. „Te jó ég! Ki gondolta volna, hogy ez ennyire szoros lesz?!” Persze ettől nem estem kétségbe, mert kicsit előredöntöttem a hátánál fogva és egyből tudtam mozogni. Azonnal gyors vágtába kezdtem és kis idő után a haja lett a gyeplője a lovacskámnak. Fél kézzel húztam  a haját, a másikkal meg lenyomtam a hátát… Gondoltam ez elég fájdalmas büntetés lesz neki.

Tévedtem, mert a kis kurva annyira élvezte, hogy még ő maga is riszált hozzá. „Nahát! Hogy a picsába eshet jól egy nőnek ennyi durvaság?” – ámuldoztam. Persze láttam én filmeken hasonlót, de akkor mindig azt gondoltam, hogy aki pénzért teszi, annak mindegy. Nos, ez az eset rá kellett döbbentsen, hogy azok a ribancok is élvezhették ezt a videókon. Mert kedves barátnőm nagyon élvezte. Annyira, hogy sem öcsém, sem én még nem élveztünk el, neki viszont érezhető volt az orgazmusa. A világba sikította és szorított minden lyuka. Mondjuk engem csak a hátsó, de éreztem a puncija lüktetését is egy kicsit. Furcsa érzés volt tudni, hogy nem én vagyok aki elöl kitölti és mégis majdnem ugyanazt érezhettem így is, mint öcsém. A csajnak kezdett alábbhagyni a teste rángása, amikor nekünk is elég lett. Én végeztem előbb és rászorítva a csípőjére adtam neki egy beöntést. Pár pillanattal később tesóm is követett. Eszébe sem jutott – megint – kivonni magát a nőből, tele spriccelte alulról. A lányt ez megint felkavarhatta, mert ismét rángatózni kezdett a puncija és kívülről is a teste. Ha nem fogom a csípőjét vasmarokkal, talán ki esett volna közülünk.  Rendes voltam, mert a helyén tartottam mindaddig, ameddig nem csitult el. Közben nekem már lekonyult és kicsúszott belőle. Elég fura volt az a szag ami így kiáradt, mégse vonultam félre. Barna ugyan csak a farkam lett, de most az sem érdekelt.

A lány mikor lecsillapodott megcsókolta öcsim.

– Hm. Talán nekem is járna azért egy puszi… – morogtam.

Barátnőm nevetve hátrafordult és kaptam egy puszit az arcomra, majd kivonult a fürdőszobába. Visszafordult, ujjával intett nekem.

– Gyere légy szíves, mosd meg a hátamat – kacsintott kacéran rám, miközben lekonyult, barnás színben „pompázó” farkamra nézve mosolygott és megnyalta a száját.

 

Miközben mosdattuk egymást nem álltam meg, hogy ne hozzam szóba.
– Tudod arra gondoltam, hogy az én barátnőm vagy, mégis az öcsémmel dugtál elsőként.
– Ez most szemrehányás lenne? Nahát! Tudod az elsőnél a szemem be volt kötve, úgyhogy ne engem okolj a történtekért. Azért aranyos tőled, hogy féltékeny vagy.
– Féltékeny?! Ugyan! Csak nem esett jól, ennyi.
– Ó – dorombolta és megcsókolt. Túl voltunk a fogmosáson és szájának enyhén mentolos, nőies íze most nagyon ott volt. Finoman csókolt én viszonoztam. Közben a hátát mostam. Ő levitte a kezem a puncijához és utána a farkamat „mosta”. Mondjuk arra az időre az már tiszta volt, ám nem bántam a kapott masszázst, mert elég jól esett. Eddig két menetet tudhattam be, ezért tudtam biztosan, hogy ha hamar fel is áll, már sokkal tovább tudom tartani magam. „Na, most jött el az igazi bosszúm ideje! Most aztán majd megnézheti magát, mert a maradék félórát én fogom a puncijában eltölteni. Efelől nem nyitok vitát, akár övé a maradék idő, akár nem.” – döntöttem el és így is lett.

A végén ő sem bánta mert a maradék időben még lett legalább három orgazmusa. Egyik akkor, amikor öcsém is felpróbálta a popsiját, bár ő nem akart durva lenni. A csaj viszont utasította:
– Na, mi lesz? Nem tudsz másként? Erősebben… gyorsabban bassz… még!
Ezt hallva öcsém persze mindent beleadott és rövid időn belül mindent neki is adott, amit még adhatott.

 

Ezután még egyszer mindannyian lefürödtünk és felöltözve, szívecskés kekszet majszolva vártuk szüleinket. Amikor apu és anyu megérkeztek már filmet néztünk. A lányt középen közrefogtuk, de én öleltem a vállát. Ezen az idilli képen mosolyogva vonultak a hálószobájukba „Jók legyetek!” felkiáltással.

Ők sem felejtették hát el a Valentin napot, ami végül is elég szép ajándékot tartogatott mindhármunknak.

 

 

 

 

 

 

* * *

Szólj hozzá