2022. sze 25.

Én még sohasem...

írta: Nilla30921008
Én még sohasem...

Csupa hihetetlen dolog

 

Új munkatársnőm érkezett, mert az asszisztensem megérdemelt szabadságát tölti. Ő ugyan nem akart menni, de muszáj mindenkinek néha kikapcsolódni, így hát "kiadtam" neki a szabiját.
Az új lány, friss diplomás, nagyon csinos és okos. Csak nyárra marad, de a feladatba gyorsan beletanult, maradt sok időnk személyes beszélgetésre is. Szóba került természetesen a divat, a szex…
Eléggé szégyenlősnek látszik és azt állítja, hogy sohasem volt orgazmusa. Felizgulni, feloldódni nem tudott eddig annyira, hogy összejöjjön neki még masztikor sem.
– Hogy én lánnyal?! Ugyan! Eszembe se jutna!
– Na és a fiúk? Amikor szopsz akkor sem?
– Pfúj! Micsoda ötlet!
– Te még orált se csináltál?
– Persze, hogy nem! Az undorító!
– Honnan tudod, ha nem csináltad?
– Láttam pár videót hát csak onnan.
– Pedig azzal fel lehet oldódni és fel is izgat.
– Téged. De engem ugyan nem!
– Akarsz fogadni?
– Fogadhatnék, de nincs se pasim, se pénzem.
– A pénz nem játszik. És nekem van egy férjem. Rajta letesztelhetnénk.
– Szó se lehet róla! Ugyan hogy nézne rám utána?
– Meg se fogja tudni, ki kényeztette. Bekötjük a szemét. Így rendben lesz, ugye?
– Hát… Nem is tudom… Téged nem zavarna, ha más nővel látnád?
– Az nem, csak ha más férfival.
– Bolond! – kacagja el magát.
– Egészséges férfiként szeretem, és egy férfinak hozzátartozik az életéhez egy–egy kaland alkalomadtán. Miért sajnáljam hát tőle azt, ami jó?
– Akkor te is?
– Néha, de most nem rólam van szó. Nemsokára hazaér a drágám. Te elbújsz a szomszéd szobában, én bekötöm a szemét és elkezdem kényeztetni, de nem állítom fel neki. Ekkor jössz te. Nyugi! Bármikor abbahagyhatod, ha nagyon undorítónak tartanád.
– És akkor te veszítenél.
– Igen. Én elveszíteném a fogadást, te meg egy lehetőséget, hogy végre megismerd az orgazmus csodáját. Szóval, rajtad áll, melyiket szeretnéd megnyerni.

Így is tettünk.

Nem nyerte meg a fogadást. Olyan jól sikerült a feloldódása, hogy nem volt szívem leállítani és „jutalmul" lovagolhatott. Nem volt éppen sétagalopp. A legnagyobb „vágta” közben páromról lecsúszott a szemfedő, persze „véletlenül”. Annyira mérges lett azért, mert felültettem, hogy jól „megbüntetett" mindkettőnket.

A végén tehát mindenki nyert. Minimum egy orgazmust.

 

 

 

  

 

Ezt a bejegyzést egy kedves barátom „tamáskodása" miatt készítettem. Hihetetlennek minősített megtörtént eseményt, emiatt gondoltam, legyen neki pár hihetetlen példaként.

Remélem olvasod ezt majd Dóri. :)

Puszi

Szólj hozzá

szopás dugás hármas MILF