2022. nov 13.

Hogy mondhatnék én nemet?

írta: Nilla30921008
Hogy mondhatnék én nemet?

 

 

Van egy csodaszép feleségem, Olga. Szeretjük egymást.

A munkahelyi barátaimmal iszogatás közben szóba kerül egy srác barátnője, aki szintén csinos. Ugratjuk, hogy minek neki, úgyse bír vele. A srác meg dicsekszik.
– Dehogynem. Egyszer még a spriccig is elvittem, annyira élvezte.
– Csak te spricceltél volna ha bírnád – nevettek a többiek.
– De komoly! Ilyet ti még nem láttatok, annyira élvezett, hogy…
– Ugyan már! Nagy dolog. Az én asszonykám 10–ből 9–szer úgy élvez el.
– Na, azt nem hiszem.
– Pedig igaz.

Szó szót követ és mivel elég piásak vagyunk  már, azt mondom neki, hogy ha nem hiszi, akkor nézze meg a saját szemével. Majd felveszem videóra és…

– Az nem jó. Azt össze is lehet vágni. Élőben mutasd meg.
– Azt én is szeretném látni, mert az én nőmnek eddig egyszer se ment úgy. Szerintem az nem is igaz.
– Szeretnétek látni mi? Csakhogy a nejem puncija nem kiállítási tárgy.
– Tudtam, hogy lódítasz.

Mérgemben beleegyezek, hogy eljöjjenek és megnézzék, amint kétszer, vagy háromszor elélveztetem az asszonyt úgy.

– De csak nézők lehettek!

Beleegyeznek.

 

Másnap mondom páromnak, hogy vacsoravendégeink lesznek.

– Ok, mondja ő – úgyis ritkán hívunk valakit. Egy kis társaság nem árt, jó lesz beszélgetni.

Finom vacsorát készít, a vendégek meg hoznak 2–2 üveg piát.

– Hátha nincs itthon elegendő. Így meg mi is hozzájárulhatunk egy kicsit a vacsorához – mondják.

Egyet–egyet nekünk adnak, de kiderül, hogy azért hozott mindegyik 2–t mert arra gondolt, hátha a másik elfelejti. Nem gond, a vacsi finom, kell rá a pia.
Kedvesem se antialkoholista, de sose esik túlzásba.

Vacsora után bent hagyom a srácokat a nappaliban, bekapcsolom nekik a youtube–ot, én meg kimegyek segítek páromnak elpakolni az edényeket. Közben elég jól felizgatom. Ő közben néha figyelmeztet, hogy nem vagyunk egyedül, de nem tud nekem ellenállni. A ruháit nem veszem le, csak meglazítom, majd az asztalra fektetem és dugom.

Észreveszem, hogy a srácok a hangokra felfigyelve az ajtóból kukkolnak minket.

Amikor érzem, hogy páromnak orgazmusa lesz kiveszem, félreállok és a kezemmel fejezem be. A srácok így az ajtóból premier planba láthatják a nejem punciját és a spriccelését is.
Persze elámulnak, mert egyikük se látott még nőt ilyen hosszan élvezni és majdnem lelocsolta őket, pedig biztos több mint másfél méterre van az asztal az ajtótól.

Mikor nejem felnéz, mosolyognak és gratulálnak nekünk.
Persze párom lehülyéz, meg mondja, hogy tehettem ilyet. Elmondom neki az előző napi iszogatásunk témáját és hogy nem hitték el.

– De ez csak egy volt – szól a srác – Lehet véletlen is.
– Igaz – mondja a másik haver – Azt mondtad, hogy 10–ből 9–szer. Meg, hogy legalább 2–3 alkalommal bírod így elélveztetni minden alkalommal.

Ránézek a nejemre. Ő ugyan mit szól ehhez?! Várom, hogy elmondja, hogy nem hazudtam. Ő persze nő létére félreért.

– Te mit gondolsz? Be tudod nekik bizonyítani?- kérdi pimaszul rám nézve.
– Mégis hogyan?
– Mondjuk úgy mint az előbb – nevet – Csak ha lehet ne megint a konyhaasztalon, mert elég kemény.
– Mi meg azt hittük, hogy a nők szeretik a keményet – röhög a fiatal srác munkatársam és megdörgöli a nadrágját. Nőm persze egyből odales és láthatja, hogy mind a kettőjüknek tetszik, mert nagyon állnak már.
– Szeretem is – kacsint rám párom és a farkamnál fogva bevezet a nappaliba, ahol éppen egy olyan gyerekcsináló szám megy. Elém térdelve azonnal bekapja és keményíti a farkam. Szóhoz se jutok és már fel is állította.

A fiúk elhelyezkednek az ülőgarnitúrán és néznek. Mi egy fotelba telepszünk, párom az ölembe ül. Lovagol és már kezdene begyorsítani, amikor egyik haver ránk szól.

– Ne már! Így nem látunk semmit.

De már késő, mert nejem éppen elélvezett. Rám csurgatja a nedveit. Felállva mutatom nekik, mennyire sok jött belőle megint. Párom közben elszaladt zuhanyozni.

– Az lehet a tied is. Nem láttunk semmit.
– Igen, ez így nem ér. Csak egyszer bizonyítottál.
– Srácok, azt hiszem mára ennyi elég, mert nekem kell vagy negyed óra ameddig megint áll.

Olga éppen visszaér, egy kényelmes otthonka és bugyi van rajta. Hallhatja amikor vitatkozunk és hogy a fiatal srác is, meg Laci is egyből rávágják a mondandómra nagy röhögve, hogy:
– De nekem most is áll.
– Na elég legyen ebből. Arról volt szó, hogy csak nézők vagytok.
– Ok, csak ugrattunk. Ne pipulj be – szól haver és felbontják a másik két üveget is.

Leülünk, iszunk és a téma természetesen Olga. Mindketten egyszerre dicsérik mindenét, külön–külön. Szép az arca, a mellei is hetykén állnak és a lábai formásak….

– A puncija az csodaszép. Főleg így, hogy ilyen kút van benne – nevetgél Feri és kacsint is Olgára. Nejem elpirulva köszöni a bókokat. Eszembe jut, hogy van itthon tequila. Jófajta. Megkínálom a fiúkat még egyszer, mielőtt kikísérném őket. Későre jár. Csakhogy rám jön a mehetnék és ki is megyek a wc–re. Leülök, majd mikor elvégzem a dolgomat, úgy bő tíz perc múlva beérve látom, hogy Feri lassúzik Olgával. Szólok, hogy ideje lenne menni.

– Csak ezt az egy számot szívem. Tudod, ritkán van alkalmam táncolni – kér Olga – Addig, ha nem gond, csinálhatnál nekem egy melegszendvicset. Éhes lettem.

Nem mondhatok neki nemet, mert számítok tőle később egy kis vitára, amiért hagytam, hogy mások nézzék őt ilyen intim helyzetben. Ha tele a hasa talán lecsillapodik. A konyhába veszem az irányt. Hamar elkészülök, visszatérve megdöbbentő látvány fogad.

Feri és Laci közrefogva Olgát táncolnak, de inkább dörgölődzés ez, mint tánc. Nejem érdekes módon nem tesz ellene, sőt látszik rajta, hogy élvezi a figyelmüket. Gondolom a farkukat is, mert szerintem az is áll nekik még mindig. Szólnék, hogy ez már azért mégis… De mire megszólalnék Feri szája rátapad Olgáéra és csókolóznak.

–Khm… Na fiúk…
– Ok Tibi. Amint vége ennek a számnak, elmegyünk.

Olga megszakítja a csókot és mondja:

– Tölthetnél még egy kis tequilát édesem.

Töltök neki és éppen vége a számnak is. Én ugyanabba a fotelba telepszem, ahol utoljára Olga lovagolt engem. Ők mindhárman nagyon vörösödve a kanapéra ülnek. A két srác közrefogja Olgát.
Isznak és nevetnek azon, amit Feri mond halkan. Én nem értem és ezért is ráncolom a homlokom, meg azért is, mert Olgának itt lenne a helye az ölemben.

– Társaságban nem illik sugdolózni – figyelmeztetem Ferit.
– Csak azt mondta, hogy szeretné látni még egyszer, ahogy spriccelek. Nem gondoltam, hogy ez ennyire nagy szám lehet nekik.
– Nekem mára elég volt szívem. Talán majd máskor – mondom, de persze azt gondolom, eszem ágában sincs még egyszer ilyen helyzetbe hozni magunkat.
– Én szívesen kinyalnám – szól Feri mosolyogva, de látszik rajta, hogy komolyan gondolja.
– Mit tagadjam, én is szívesen megkóstolnám azt a finom puncilevét – mondja Laci.
– De fiúk, nem fogok a nejemből kurvát csinálni!
– Ugyan! Hisz csak nyalnám és egyébként is láttuk már. A csókja is finom.
– Drágám, ha neked nehezedre esik és a srácok megígérik, hogy jó fiúk lesznek, akkor egyszer megengedhetnénk nekik talán.
– Tényleg ezt akarod?
– Nem én kezdtem édesem. De most tényleg kéne még egy… – pirul Olga, de Laci félbeszakítja.
– Na, ha Feri is nyalhatja akkor nekem is jár a kóstoló – röhög Laci és megcsókolja a mellette ülő nőm.

Olga megint nem ellenkezik. Sőt! Visszacsókol és élvezi.

– Szívem, azt hiszem kicsit sokat ittál – szólok rá, de ő rám nyújtja a nyelvét és mondja:
– Még nem, de ha már kóstoló, akkor előbb én jövök.

Térdre esik a kanapé előtt és rámarkol a srácok faszára. Észre se vettem, hogy mikor kerültek elő a szerszámok. A fiúk persze hagyják és szurkolnak neki.

– Úgy kicsim, nagyon jól csinálod.
– Akár be is kaphatod – mondja Feri és Olga azonnal engedelmeskedik. Aztán Lacit is megszopogatja.

Pár perc múlva Feri feláll a kanapéról. Reméltem, hogy amiatt, mert rájött, hogy elég a műsorból, talán arra is, hogy ezt mégsem illik. Ehelyett Olgát hason négykézláb állítja az ágyon, majd alá fekszik és nyalja a punciját. Olga nem hagyja abba a szopást. Lacin látszik, hogy elég nagy erőfeszítésébe kerül visszatartani magát.

Feri kitesz magáért, de Olga spricce várat magára. A srác, gondolom elunja, mert nejem mögé térdel és átkarolja a csípőjét és hátulról mozog. Olga kiengedi a szájából Lacit, nagyokat nyög és nemsokára sikít. Gondolom Feri megtalálhatta benne a G–pontját és a csiklójára is rásegíthetett. Aztán a srác még lök párat és maga elé veszi a kezét, azt szopogatva nyomatja tele a nőm punciját. Ez Olgánál elnyújtja az orgazmust. Már nekem is felállt a faszom, pedig a fejem majdnem szétrobban a dühtől.

Laci visszanyomná Olga fejét a farkára, de Olga nem  hagyja.
– Nem azt mondtad, hogy te is meg akarsz kóstolni? – nevet rá kacéran.
– Hm, ok. De Ferit nem nyalnám ki belőled.
– Ha csak ez a gond. Várj egy percet…

Kapja magát és kiszalad a zuhanyzóba. Hallom, hogy megereszti a csapot. Utánamegyek és kérdőre vonom.

– Mégis, hogy képzelted ezt?
– Ne haragudj drágám. Nem én akartam. De úgy igazságos, ha Laci is kinyal.
– Nem azt! Bár az is. De Feri benned ment el! – majdnem kiabálok vele.
– Nyugi szívem, van itthon esemény utánim. Vagy úgy gondolod, hogy beteg?
– Nem. Szerintem te vagy a beteg most.
– Dehogy. Nagyon is jól vagyok – kacsint és kiszalad mellettem azon meztelen.

Követem, de mire visszaérek Olga már a hátán fekszik lába széttárva és Laci nyalogatja. Olga nyögdécsel és kapkodja a fejét. Rámnéz, odaint az ujjával. Elkezd engem szopni. Szeme azt mondja: „Ugye nem haragszol szívem?!” Annyira jól csinálja, hogy nem tudok mit mondani, csak bólintok neki. És már megint félreérti, mert kienged a szájából és Lacira szól:

– Gyere belém. Úgy gyorsabban tudok elélvezni.
– Mi?! – mondanám, de faszom már megint nőm szájában, Laci pedig nem kéreti magát, azonnal tövig merül benne. Nem szánnám pofon vágni, de annál drágább a farkam. Félek, hogy Olga beleharapna, ha Laci nagyot rándul rajta. Ilyen körülmények között nem igazán tudok elmenni. Élvezem Olga szájának forróságát és a szopást is, de most és így, mégsem megy. Még úgy sem, hogy számomra meglepő módon nejem egészen a torkára enged. Ott aztán tényleg szűk, de sajnos sokáig nem maradhatok ott, mert nem akarom, hogy megfulladjon. Röpke tíz perc alatt Olgának már két spricce volt Laci farkától, de mikor Laci kivenné, nejem körbefonja derekát a lábával és jelzi, hogy maradjon benne. Laci kérdőn rám néz, én már csak vállat tudok vonni. Végülis a nő teste az övé. Ha neki ez kell most…
Laci erre beleereszt egy sorozatot mire Olga kiereszt a szájából és sikoltva élvez el, ma már sokadszor.

 

Miután elmentek a srácok, Olga lezuhanyozva hozzám bújik és megkérdi.

– Mit szeretnél szívem? Leszopjalak, vagy lovagoljalak meg? De ha te akarsz felül lenni…
– Tudod mit?! Csináld ahogy akarod – „eddig is azt csináltál, amit akartál”, gondolom, de ez utóbbiakat már nem mondom ki.
Meglovagol és alszunk.

Nem hagy időt vitára, másnap korán elmegy munkába.

 

Délután én vagyok a soros a napi bevásárlásra, emiatt úgy este hat felé érek haza. A bejárati ajtóban már meglepődök, mert bentről hangos zsivaj hallatszik. Zeneszó, nevetés és férfi, női hangok. Ismerős mind, de én mára nem hívtam senkit. Komoly beszélgetést akarok folytatni Olgával. Éppen itt az ideje.

Benyitva Olga a nyakamba ugrik, megcsókol:

– Drágám, ha nem haragszol megint eljöttek a tegnapi vendégek. Felhívtak és gondoltam a te barátaid, nem akartam megsérteni őket.

 

– Helló – köszön Feri – bemutatom a barátnőmet, Lillát. – Az igazság az, hogy beszélgettünk és ő is kíváncsi lenne Olga műsorára, de nem ígértem neki semmit. Gondoltam az nem árt, ha elbeszélgetnek, mint nők.

– Szia, Lilla vagyok – nyújt kezet nekem a szőke fiatal szépség – Ugye nem gond ha tegeződünk.
– Nem persze. Részemről a szerencse. Tibi – szólok és ráhajolva a kacsójára gyengéd puszit lehelek rája. Elpirul és elkerekednek a szemei.
– Nahát! Feri, nem is mondtad, hogy ilyen úriember a barátod– majd halkan hozzá teszi – és milyen dögös!
– Hallottam ám – szól Olga nevetve, majd ő is halkabban Lilla felé fordulva folytatja – és még nem is láttál semmit.

Ezen persze jót nevetnek, az én káromra.

– Szia Tibi. Őt ismered már. Vica az én gyönyörűségem és életem.
– Szia Tibi. Ne higgy neki. Mindig túloz – pirul Vica.
– Szia Évike. Rég láttalak. És nem, nem túloz Laci. Tényleg gyönyörű vagy – mondom a barna hajú szépségnek – Ha nem Laci párja lennél, már elvettelek volna feleségül.

A kézcsók természetesen neki is jár, de őt régebbi ismeretségünkre tekintettel arcra puszival is köszöntöm. Orromba fúrja magát az illata. Nagyon finom. Egyből hatással van a farkamra. Persze az is hozzájárulhat ehhez, hogy a puszi közben melle is hozzám nyomódik. Elég hegyesek a bimbói, de vendégként barátom feleségét nem illik megbámulni. Így csak egy elismerő pillantással adózok csodás halmainak.

 

Olga jó háziasszony. Az üdvözléseket követően már mondja is.

– Gyertek üljünk le. Kinek mit hozhatok? 

Leülök a kanapé jobb oldalára és meglepődök, amikor Lilla finoman arrébb tessékel és mellém ül. Vica se Laci mellé telepszik, hanem a másik oldalamon foglal helyet. Ez kellemes meglepetés, két ilyen szép nő rég fogott engem közre. Talán inkább soha. Volt ugyan dolgom szép nővel, de kettővel még nem. Most se gondolok – nagyon – ilyenre, egyszerűen csak jól esik a közelségük és az illatuk. A parfümön túl, érződik rajtuk egyfajta női illat. Más helyzetben felmerülne bennem, hogy ezek a nők beindultak.

Laci és Feri mosolyogva foglalják el a fotelokat.

Beszélgetünk illedelmes témákról és iszogatunk. Olga serénykedik és kiszolgál minket. Néha szól csak közbe a beszélgetésünkbe, de amikor megszólal mindenkit megnevettet. Közben félhangosan szól a háttérzene.

Feri felkéri Lillát táncolni, majd odaül mellém és megkérdez, szabadna–e egy táncot neki a nejemmel is?

– Ezt tőle kérdezd meg barátom. De viselkedj ám, mert leverem a derekad.
– Jó, jó – nevetgél és mivel Olga épp ebben a pillanatban teszi le a tálcát a kisasztalra közénk, elkapja most őt egy táncra. Gyors szám megy. Felkérem Évit, Laci pedig Lillát.

Vége a számnak, lassú a következő. Iszunk egyet, majd Lilla szeretne velem táncolni. Cserélünk, körbe adjuk a lányokat. Laci Olgával, Feri Vicával.

Lilla teljes testével hozzám tapadva kérdezi.

– Tényleg tetszem neked?
– Ugye csak viccelsz?! Tudod, hogy gyönyörű vagy.
– Nem, nem tudom. De örülök, ha annak tartasz. Olga nem hazudott.
– Amennyiben?
– Tényleg nagy a farkad – súgja.

Tudom, hogy érezheti a kis ribanc, azért tapad ennyire hozzám. Úgy teszek, mintha nem tudnám Ferinek mekkora van. Pedig tegnap láthattam, bár annyira nem akartam volna.

– A fiúdnak nincs ekkora?
– Háát… – húzza el a száját a lány – nem sokkal marad el a hossza, de a tied majdnem kétszer olyan vastag.
– Biztos vagy benne?

Közénk nyúl és megsimogat lent, majd a fülembe súgja:

– Nagyjából duplája lehet. Nem hiszem, hogy sokat tévedek.
– Tetszik neked? A nők azt mondják, hogy nem a méret a lényeg.
– Nem is, de azért nem baj, ha nem kicsi – nevet rám, majd ad egy puszit az arcomra.

A többiek is egymással vannak elfoglalva. Táncolnak és halkan beszélgetnek. Olga figyelmét nem kerüli el Lilla puszija, de csak kacsint rám. Ebből kitalálom, hogy valamit tervelnek ezek a bestiák.

– Ezt miért kaptam?
– Csak úgy. Vagy talán azért, mert tetszik az illatod és meg se köszöntem a bókod.

Lilla ráborul a vállamra és szabályosan dörgöli a csiklóját a combomhoz. Ezzel a farkam is elég rendesen ingerli, de azért nem szólok rá. Hamarosan megremeg a karomban. Muszáj szorosabban tartanom, másként félő, hogy térdre huppan. Fél kézzel a derekát, másikkal meg a fenekét markolom. Jó a segge, nagyon. A fülébe súgom:

– Egy null oda.

Hangosan rám nevet, mintha egy jó viccet mondtam volna. Leülök vele a kanapéra.

– Beszélgettünk Olgával – folytatja Lilla – arról, hogy ő egy spricces nő.
– Hm. Ez igaz.
– Elárulod?
– Mit?
– Hát, hogy hogyan csinálod?
– Ő nem mondta el?
– De. Csak azzal nem megyek semmire. Azt mondta, hogy nagyon klassz vagy az ágyban, de nem mondta, hogy mitől van neki ennyi spricces orgazmusa.
– Pedig azt csak ő tudhatja. De ha nem lennél Feri barátnője, tehetnénk pár próbát – nevetek most rá én – Biztos neked is összetudnék hozni olyat.
– Tényleg? Megígéred?
– Éppen megígérhetném, mert ha mégsem, akkor se veszítene vele semmit egyikünk sem. Maximum kivernéd nekem, mert nem voltam olyan jó mint vártad.
– Ajj, te…
– Tudtam, hogy egyből visszakozol – néztem a csodaszép tengerkék szemébe.
– Nem is. Csak te mondtad, hogy ha nem lenne Ferim…
– Ó, engem ő nem zavar. Vele neked kell elszámolnod.
– Neked meg Olgával kéne – öltötte rám a nyelvét. Kissé hosszabbra sikerült a nyelvnyújtása, mert hirtelen hozzáhajolva sikerült megnyalnom azt. Kapott belőle a szája széle is.

– Ennyivel tartoztam neked a tánc miatt – mosolyogtam rá – Ugye nincs harag?
– Miért lenne? Ha kettesben lennénk repetát is kérnék. Finom volt – kacérkodott velem.
– De igazából azért jöttem, mert Feri mondta, hogy látta Olgát amint többször is volt neki. Tudod…

Elvörösödtem, mert nem elég, hogy a szemét Feri megdugta a nejem, még dicsekszik is ennek a kis fruskának.

– Pontosan mit mondott neked Feri a tegnapi napról?
– Amit mondtam. Hogy megengedted neki és Lacinak, hogy lássák Olga pár squirt–jét.
– Ennél azért több volt egy picivel.
– Tényleg? Nahát! Megnézhetném én is? Elég lenne kettőt látni belőle, akkor elhinném ám.
– Te akarnád elélveztetni? – képedtem el a kérésén.
– Miért ne? Csinos a nejed és voltam már lánnyal is.

Gondoltam, ha ennyire akarja talán „bosszút” is állhatok a tegnapiért rajtuk. Lássuk mit szólna a két fasz, ha megdugnám én is a nejüket sorban?!

– Tudod mit? Nekem nincs ellene kifogásom, ha közben megdughatlak.

Úgyse fogadja el. Ez járt a fejemben. Tévedtem, mert nem is sokat gondolkodott.

– Ok. Megbeszélem Olgával. Ha elmentek Laciék, majd…
– Miért kéne addig várnunk? Úgy hiszem Vica is szeretné látni. Szerintem ezért jött ő is ma ennyire váratlanul.
– Lehet. Várj egy kicsit.

Félrevonta a másik két nőt és halk megbeszélést tartottak. Néha felénk mutogattak és nevettek, meg csodálkoztak.

– Te tudod, miről pletykálnak a lányok? – fordult hozzám Laci.
– Igyunk inkább. Úgyse értjük meg soha a nőket – tereltem el a témát.

Feri is csatlakozott. Koccintottunk, ittunk és épp belekezdtem volna egy olyanba, hogy mit szólnának ahhoz, ha revansot vennék a tegnapiért, de nem jutott erre időm, mert a nőink kipirulva, nevetgélve jöttek. Adtak egy puszit – mindenki a párjának – majd elvonultak a hálószobánk felé. Olga még odaszólt nekünk.

– Nem ér ám leskelődni fiúk!

Nevetett, majd jelentőségteljesen rám nézve kacsintott egyet.

– Megbeszéltetek valamit előre? – kérdezte tőlem Feri.
– Ugyan mikor? Már itt voltatok, amikor hazaértem és azóta nem maradhattam kettesben Olgával.
– Ez igaz – kontrázott Ferire Laci.
– Na fiúk. Tudjátok a tegnapi…
– Bocs, de abban nem vagyunk bűnösek. Olga akarta úgy – mentegetőzött Feri.
– Haver, ha egy nő beindul és akar téged, te se mondhatnál nemet! – így Laci.
– Igazatok van. Nem is haragszom ám. Bár kissé meglepett, hogy rámozdultatok a nőmre és még belé is élveztetek mindketten. De ne feledjétek, mit mondtatok az imént nekem.
– Jól van. Felejtsük el. Igyunk inkább – mondták szinte egyszerre.

Felhajtottuk az italunkat, eközben megjelent Évi és intett nekem.

– Tibi, légy szíves. Azonnal jönnöd kell. Olgának kellesz.
– Ti nem! Csak Tibi jöhet. Addig foglaljátok el magatokat valamivel. Nem fog soká tartani, azt hiszem – szólt a másik két férfinak, amikor ők is megindultak volna velem.
– Bocs fiúk. Biztos beakadt a cipzárja vagy ilyesmi… Mindjárt jövök. Igyatok addig és érezzétek otthon magatokat.

Vica után mentem és belépés után repesett a szívem.

– Zárd be – kért Lilla.

Az ajtóhoz léptem és kétszer megforgattam a zárban a kulcsot. Egyszer be és egyszer vissza. Nehogy már ne lehessen a tetteimnek tanúja a két tulok. Ekkor ugyanis a jelek arra utaltak, hogy a lányok megegyeztek valami számomra jóban.

Olga meztelenül négykézláb az ágyon, Lilla alatta foglalt helyet, szintén teljesen meztelen. Miután beléptünk, Évi is azonnal ledobta a ruháit és alaposan megcsókolt. Ha eddig nem álltam volna, ettől biztosan bekeményedek. Élveztem a csókot és felfedeztem közben pár érzékeny pontját is.

– Gondolom kitaláltad, hogy mire jutottunk – szavalta Lilla Olga pinájába – Kezdjük is el akkor. Dugj meg, de csak egy orgazmust kaphatsz. És nem élvezhetsz belém.
– Ok. Bár… Olga, ugye maradt még abból a tablettából tegnapról?
– Aham.
– Na, drága szöszikém, akkor mégis megkapod mindenem magadba. Úgy ahogy tegnap Olga Feritől megkapta.
– Mi? – hüledezett volna Lilla, de nem hagytunk neki időt. Olga a pináját nyomta a szájára, én meg a faszomat a puncijába. Nem teketóriáztam, hisz egyszer már elélvezett nemrég a combomon. Nedvességgel tehát nem lehetett gondja, csak annyit vártam, ameddig éreztem, hogy hozzám tágul az édes kis lyukacskája. Akkor aztán olyan iramban dugtam, vadul, mintha haragudnék rá. A csiklóját is jól meggyötörtem a kezemmel.

Úgy két percig tűrte a teste ezt a tempót és telesikította nejem punciját, miközben az övé meg fejte a faszomat. Elég szoros volt és nagyon forró, nedves. Igazi élvezetet leltem a bosszúmban. Kiáltottam egyet, mintha én is elértem volna a határt, de valójában csak figyelemfelkeltésnek szántam a haverjaimnak.

Jöttek is és elámultak. Vörösödött a fejük, én meg kacsintottam Ferire és abban a pillanatban mikor Lilla másodszor élvezett el a farkamon, én is telelőttem azt.

– Ti meg mi a faszt csináltok? – sopánkodott Feri.
– Hát kérdeztem én tegnap ilyen hülyeséget? Láthattam, szóval felesleges lett volna, mint ahogy most neked is felesleges a kérdésed.
– De én nem egyeztem ebbe bele! – kiabált Feri.

Gondolom közben Olgát is elérte az orgazmusa és Lilla tapasztalhatta amire vágyott, mert kicsúszva nejem alól, ő válaszolt kérdéssel a kérdésre.

– Kicsim, mit csináltál tegnap Olgával?
– Én csak…
– Te csak megbasztad a barátod feleségét. Ez még – talán – el is menne, hisz Olga mondta, hogy ő nem bánta. De nekem hazudtál drágám! Azt mondtad, csak láttad Olgát, arról nem volt szó, hogy benne is voltál. Szóval, most egál. Gyere Évi, most te jössz – szólt Vicára, akinek eddig Olga melle irányába fordult a feje.

Évi megfordította Olgát és nekem kínálta a farát. És hogy senkinek semmi kétsége ne legyen felőle, mit is szeretne, elmondta jó hangosan.

– Ki fogom nyalni Olgát. Azt akarom Tibi, hogy közben dugj meg úgy, ahogy Lillát. Az se baj ha erősebben csinálod – nevetett, majd Lacihoz fordult.
– Drágám szeretnéd, ha Tibi is telelőné a puncim, mint te tegnap a feleségéét?

Laci is vörös volt a dühtől meg a féltékenységtől és csak hápogott.

– Ugyan barátom. Látod? A nőd revansot akar venni. Te mondtad, hogy ha egy nő beindul és akar engem, akkor nem mondhatok nemet.

Mivel Vicában nem voltam biztos, hogy mennyire volt készen rám, egy kicsit síkosítottam őt, Nyaltam, ahogy tudtam.  Finom volt. Rászolgált a férje szavaira, amint édesemnek szólította, mert egy picit fanyar, mégis nagyon édes volt az a pina. Talán túl jól sikerült a dolog, mert Vica is mintha sikongatott volna. Ez engem nem zavart, mert erre az időre sikerült ismét elérnem azt a keménységi szintet, amivel már bemerészkedhettem Évi barlangjába. Nem is vallottam szégyent, mert sikerült nála is elérnem ugyanazt, mint Lillánál. Mielőtt elélveztem volna, félfordulatot tettem és kérdőn néztem Lacira. Ő egy fotelben ülve csak a vállát vonogatta. Így hát Évit kérdeztem, a hátára hajolva.

– Kivegyem édeske?

Ő egy pillanatra felemelte a fejét és megrázta. Hajrá hát. Szép az élet, gondoltam, mert tudtam, hogy ma még Olgával lesz egy békülés dugásom is.


Természetesen másnap kitárgyaltuk a dolgokat. Most Évi hívott meg vacsorára mindnyájunkat.
Megegyeztünk, hogy nincs harag, de senkinek nem pofázhat egyikünk sem erről semmit.

Olgával a szeretkezésünk előző este igazi volt. Mi is beszélgettünk előtte és utána is. Előtte megköszöntem neki, hogy elrendezte ezt nekem.

– Az igazság az szívem, hogy tudtam, én basztam el a dolgokat.
– Igen drágám. Szó szerint azt tetted – mondtam ártatlan képet vágva ehhez.
– Jajj, te! Nagyon szeretlek és gondoltam adok lehetőséget neked egy visszavágásra.
– Nem bosszút akartál mondani?
– Dehogy! A bosszú állatias dolog. Te meg ember vagy.
– Tudod szívem, akkor meg kell dugjam még egyszer őket. Emlékszel, hogy amikor elbúcsúztak, mindketten azt mondták, hogy „ez nagyon állat volt”? Talán emberként is megdughatnám…
– Eszedbe ne jusson a tudtom nélkül, mert elválok!
– Ok. Majd hozom a videót. Csak, hogy tudhass róla.
– Te szemét. Ezért most jár nekem a repeta – és már tette is szét a lábát.

Csakhogy én szeretem a változatosságot. Hasra fordítottam és hátulról dugtam két marokra fogva a fenekét. Véletlenül jobb hüvelykujjam becsúszott a segglyukába és végig ott csúszkáltam benne, de úgy néztem nem bánta. Nekem meg jobb volt így tartani őt.

 

Ezután még meg is kérdeztem tőle, nem fájt–e, vagy zavarta–e?
– Nem zavart. Akkor szóltam volna – majd csillogó szemmel hozzá tette – Te, támadt egy ötletem. De nehogy besértődj. Mondhatsz nemet is, de csak most. Ok?
– Jól van. De mi jutott eszedbe édeske?
– Te adtad az ötletet azzal a popsi ujjazással előbb. Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha az nem az ujjad lett volna?! Mondjuk Feri vagy Laci…
– Szendvicset akarsz?
– Nem bánnám, ha én lennék a forró husi a szendvicsben.
– Jó, de ezt majd még tovább kell ám fejlesztenünk, mert nem szeretnék sértődést senki részéről sem.
– Akkor én megbeszélem a csajokkal, te meg a haverjaiddal. Jó?
– Rendben, de most aludjunk, mert mindjárt reggel.

 

Így alakult, hogy vacsorára nejem lett a főfogás egy finom szendvicsben. De hogy ne irigykedjen a többi lány sem, ki–ki választhatott közülünk két–két pasit másik alkalomra. Ebbe nekünk, férfiaknak nem volt beleszólásunk.

Később Olga büszke volt arra, hogy én szerepeltem mindháromba, mert Lilla és Vica is engem kért a párja mellé a hármasba. Én meg kedveztem Laci barátomnak azzal, hogy az ő szlogenjét szavaltam el nekik minden alkalommal: „ha egy nő beindul és akar engem, akkor nem mondhatok nemet”.

Szólj hozzá

szopás dugás megcsalás hármas spriccelés